וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "גולדהאר בטח שמח לראות קבוצה עם אופי"

14.5.2011 / 21:46

מאמן מכבי ת"א מעודד מהדרבי: "הקבוצה רעבה". שטראובר: "הניצחון היה לנו ביד". אוהד הפועל חבט בסידיבה, ונעצר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הייתה קרובה, הריחה את זה כבר, אך ספגה בדקה ה-90 נגיחה של בן שהר, שקבעה 2:2 בדרבי מול הפועל תל אביב ומשחק 11 ברציפות ללא ניצחון לצהובים בדרבי. הדבר שכן יכול לעודד את הצהובים זו העובדה שהם מנעו מהאדומים אפילו את הזכות לחלום על אליפות. הפער של הפועל ממכבי חיפה הראשונה עומד כעת על שלוש נקודות, כשלירוקים נותרו שני משחקים. הקבוצה של מוטי איוניר יכולה בהחלט להיות מעודדת מהעובדה שסוף סוף הציגה משחק טוב מול יריבה איכותית.

גולדהאר: "זה לא הזמן לדבר על תקציבים"

גורם בקבוצה הרעיף מחמאות על היכולת שהציג לירן שטראובר, שהגבירה את סיכוייו להמשיך במועדון ולהאריך את חוזהו בעונה נוספת: "המשחק היום עשה שירות גדול לשטראובר".

מאמן הצהובים מוטי איוניר אמר בסיום המשחק: "אמרתי לשהר שהוא היה חייב לקלקל לי את הניצחון הראשון שלי בדרבי. אם מישהו מקלקל לי, לפחות ילד שאני אוהב. היה פה משחק מעולה. מלא באירועים, ארבעה שערים. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה אבל חסר מחץ. תודות לשטראובר הצלחנו להישאר במשחק בחצי השני, ואז עם הרבה אופי הובלנו וכבר נגענו בניצחון, וזה כואב.

"גולדהאר בטח שמח לראות קבוצה שיש לה אופי לחזור בדרבי, ולראות שחקנים צעירים ומבטיחים לעתיד. זה המסר של מכבי היום. אנחנו קבוצה רעבה ורוצה להצליח, ואני מקווה שהיום סימנו להפועל שהמגמה של ההפסדים בדרבי הולכת להשתנות בשנים הקרובות. לפעמים יש למאמן הרגשה שזה אולי היום של שחקן מסוים והרגשתי שרוברטו אולי יכול לעשות משהו, ואני שמח בשבילו ובשביל הקבוצה. השארנו טעם טוב לשנה הבאה". איוניר התייחס גם לקשר האחורי מקמרון, ג'סטיס וומפור, שחקנה של בירשחוט הבלגית שהוזכר כמי שמועמד להצטרף לקבוצה. "זה לא ילד, מדובר בקשר שיש לו 15 הופעות בנבחרת קמרון. זה שחקן שמכבי צריכה. הוא לא יגיע אלינו למבחנים, אלא לבדיקות רפואיות והתרשמות.

שוער מכבי לירן שטראובר, שהיה צריך לספוג כרטיס אדום במצב של 0:1 להפועל, הוסיף: "כבר ראיתי את הניצחון ביד, אבל החבר'ה השקיעו מעל ומעבר וכנראה שנגמר לנו הכוח בסוף כדי להעיף את הכדור ולגמור את המשחק. לא פשוט לרדת לספסל, אבל הגיע לי לרדת לשם. עברתי תקופה לא טובה אחרי 4 שנים טובות. היה לי חודש פחות טוב וזו תקופה שהייתי צריך לדעת להתמודד. יש מערכת גדולה שעומדת מאחורי וידעתי שזה זמן שאני צריך לשבת בצד, לרענן את הראש ולחזור יותר טוב".

על ההכשלה על שהר:" לא היו לי הרבה ברירות, בן היה נותר לבד מול השער וכובש". על העונה הבאה: "אני מאוד מקווה שנתתי לצוות המקצועי חומר למחשבה. הקבוצה הזו מאוד יקרה לי, היא חלק מהגוף שלי. חלק מהלמידה שלי היא לקחת שוער כמו ברק וללמד אותו איך להחליף אותי. אני רוצה להישאר במערכת הזו אחרי שאפרוש, אבל אני רוצה להמשיך לשחק עד שלא אוכל יותר".

במהלך המשחק אוהדי הפועל זרקו חפצים על שחקני מכבי תל אביב ג'יבריל סידיבה וניבאלדו, שישבו ביציע מעל הספסל של הצהובים, וצהלו על שער היתרון של קבוצתם. שני הזרים של מכבי כמעט התעמתו עם האוהדים, שקיללו אותם, ובין הצדדים כמעט התפתחה תגרה. אחד האוהדים שתקף את סידיבה נעצר על ידי כוחות האבטחה והובא למעצר.

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר משתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה. זה אומר שבמקביל לשלב הסיכומים של העונה המאכזבת בליגת העל, הוא בחר לבקר את קבוצת הנוער של המועדון, אלופת המדינה, שניצחה היום (שבת) את הפועל תל אביב 1:2 בדרבי. גולדהאר ניצל את האווירה האופטימית כדי לדבר על התכניות שלו לקראת העונה הבאה.

"אני לא יכול להגיד שאני מאוכזב", אמר גולדהאר והסביר: "לפעמים גם כשיש את המצרכים הטובים ביותר אתה מבשל אותם יותר מדי". בכל מקרה, גולדהאר נזהר לדבר על העונה הבאה ואמר: "זה לא הזמן לדבר על התקציבים. אני בסך הכל שמח עם כל מה שקורה בקבוצת הנוער, כי אם אתה רוצה שתהיה לך קבוצה טובה אתה חייב נוער טוב - ברצלונה היא דוגמא טובה לכך".


על העונה הבאה אמר הבעלים: "אני איש עסקים, ועסקים לוקחים זמן. אי אפשר להצליח בעסק בלי להיכשל, צריך לעשות ניסויים. לבדוק כל מיני דברים. אנשים לא צריכים לדאוג בקשר להשקעה שלי, ובכלל, לא צריך למדוד את הקבוצה לפי התקציב, רק לפי איך שהיא משחקת. אין לאנשים סיבה לדאגה בקשר לעזיבה שלי את הקבוצה, אני רק מתחיל, אצטרך להשקיע כסף, ואין לי בעיה עם זה".

לקראת העונה הבאה חשף גולדהאר ש"הנטייה לקראת העונה הבאה היא תקציב נמוך יותר, קודם כל שיהיו לנו שחקנים טובים ומתאימים ואחר כך נסתכל על התקציב. מוטי איוניר הוא כשרוני, ויש לו חוזה לעונה הבאה. יותר מזה, אין על מה לדבר".

שחקן קבוצת הנוער שעלה העונה לקבוצה הבוגרת, מואנס דאבור, סגר עקרונית לשלוש השנים הבאות במכבי תל אביב ובימים הקרובים הוא צפוי לחתום על חוזה.

עדכון ראשון: 19:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully