וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: נובאק דג'וקוביץ' העפיל לחצי הגמר

ניצחון מספר 35 ברצף לסרבי, שגבר 3:6, 0:6 על סודרלינג ויפגוש את מארי, שניצח את מאייר. נדאל נגד גאסקה בחצי השני

אנדי מארי היה הטניסאי הראשון שהבטיח הערב (שישי) את מקומו בחצי גמר טורניר רומא, המהווה הכנה אחרונה לקראת הרולאן גארוס בשבוע הבא. הסקוטי המצוין, שמדורג רביעי בעולם ולא הצליח לעבור את שלב חצי הגמר בטורנירי מונטה קרלו (הפסד לנדאל בחצי הגמר) ומדריד (הפסד בשמינית הגמר לתומאס בלושי), איבד אמנם מערכה מול פלוריאן מאייר הגרמני, אבל התאושש בהמשך והשיג את הניצחון.

מאייר, המדורג 28 בעולם, שבר שלוש פעמים את ההגשות של מארי במהלך המערכה הראשונה וניצח 1:6. אלא שהמערכה השנייה הייתה תמונת ראי לראשונה, כאשר מארי השיג ארבע שבירות ולמרות אחוזי הגשה ראשונים רעים (53) הוא ניצח 1:6. מאייר שקיווה לחולל את ההפתעה של הטורניר נשבר פעמיים נוספות במערכה השלישית, הפסיד 6:1 והודח.

בחצי הגמר יפגוש הסקוטי את נובאק דג'וקוביץ', שפשוט לא עוצר מלכת. הטניסאי הסרבי עקף בקלות עוד יריב והעפיל לחצי גמר הטורניר בבירת איטליה. דג'וקוביץ' ניצח את רובין סודרלינג 3:6, 0:6 וינסה לעקוף את מארי במשחק הבא. נולה מחזיק ברצף מדהים של 35 ניצחונות מתחילת השנה, ואם מחשיבים את שני הניצחונות שלו משנת 2010, הרי שיש לו כבר 37 ניצחונות רצופים. פשוט מדהים. במערכה הראשונה, עוד היווה השבדי סוג של יריב לסרבי, שהשתלט במהירות על המשחק, כשהמערכה השנייה הייתה חד צדדית.

רפאל נדאל גם עלה לחצי הגמר, זאת לאחר שהרשים מול מרין סיליץ' הקרואטי וניצח בקלילות 1:6, 3:6. השפעת שכמעט הכריחה את הטורפדו הספרדי לפרוש משלב שמינית הגמר אמש לא ניכרה בכלל במשחק של נדאל הערב, שפשוט התעלל במדורג 23 בעולם ולמעשה הבטיח את הישארותו בפסגת הדירוג העולמי שיתפרסם ביום שני. בחצי הגמר יפגוש המדורג הבכיר בעולם את רישאר גאסקה, שניצח 6:4, 2:6, 4:6 את תומאס ברדיך.

ווזניאקי עברה עוד משוכה

אצל הנשים הפינאליסטית של אליפות אוסטרליה הפתוחה, נה לי, מאותתת שהיא בכושר מצוין. הסינית שמדורגת 6 בעולם ובשבוע שעבר נעצרה רק בחצי הגמר במדריד, הסתדרה מצוין עם גרטה ארן ההונגריה (48), שלא הקשתה עליה יותר מדי, וניצחה 3:6, 1:6. בכך הסינית מבטיחה את מקומה בין ארבע האחרונות של הטורניר ותתמודד על מקום בגמר נגד סמנטה סטוסור או פרנצ'סקה סקיאבונה.

שחקנית נוספת שעלתה לארבע האחרונות היא קרוליין ווזניאקי, ששרדה משחק של שעתיים ו-23 דקות מול ילנה יאנקוביץ'. המדורגת ראשונה בעולם, שעד הערב לא ממש הסתדרה עם הסרבית, ניצחה 3:6, 6:1, 3:6 ותפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין ויקטוריה אזרנקה ומריה שראפובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully