וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: רוג'ר פדרר הודח בשמינית הגמר

השוויצרי הפסיד 4:6, 7:6, 7:6 לרישאר גאסקה והמשיך להתקשות על החימר.דג'וקוביץ' ב-0:34, גם נדאל ברבע הגמר

רפאל נדאל ינסה בכל כוחו להמשיך ולאחוז במקום הראשון בעולם גם אחרי שבוע ההכנה האחרון לקראת הרולאן גארוס ברומא, ואחרי שבאופן מפתיע הוא איבד מערכה אתמול (רביעי) נגד פאולו לורנצי האיטלקי שמדורג 148 בעולם, השור הספרדי רווה הרבה יותר נחת דווקא מול בן ארצו, פליסיאנו לופז המדורג 40 בעולם, והעפיל לרבע הגמר.

כזכור, במידה ונדאל ייעצר עד שלב חצי הגמר ואילו נובאק דג'וקוביץ' ימשיך לדהור ויזכה בטורניר, נחווה חילוף מקומות מעניין בתחילת השבוע הבא כאשר הסרבי יתפוס את המקום הראשון. בינתיים זה לא נראה כל כך באופק, אחרי שהספרדי הצליח לשבור פעמיים את לופז במערכה הראשונה, ולמרות שנשבר פעם אחת, הוא ניצח 4:6.

המערכה השנייה הייתה הרבה יותר חד צדדית, כאשר נדאל השיג שתי שבירות נוספות, ויחד עם אחוזים מצוינים בהגשות הוא דהר ל-2:6 תוך שעה ורבע של משחק. עבור נדאל מדובר בניצחון שמיני בעשרת המפגשים שלו אי פעם מול לופז. ברבע הגמר יפגוש נדאל את מארין סיליץ' הקרואטי, שניצח 6:7 (6), 3:6 את מארדי פיש האמריקני.

דג'וקוביץ' הדוהר עלה למאזן מדהים של 0:34, אחרי שהתגבר גם על סטאניסלס ואוינקה בשמינית הגמר עם 4:6, 1:6. הסרבי שלא רואה בעיניים כבר שבועיים נתקל בהתנגדות מפתיעה מצידו של השוויצרי הנחוש שגרר אותו למערכה ראשונה מתישה בה נכנעה 6:4, ודג'וקוביץ' ניצל את השבירה המנטלית של יריבו במערכה השנייה כדי לברוח ליתרון 0:5 ולסגור עניין עם 1:6, בדרך למפגש מול רובין סודרלינג. השבדי, המדורג חמישי בטורניר, הצליח להתגבר על יריב קשה במיוחד בדמותו של ניקולאס אלמגרו. השבדי ניצח 3:6, 6:3, 4:6.

לעומת נדאל ודג'וקוביץ', הייתה היום גם הפתעה אחת גדולה. רוג'ר פדרר, המדורג מספר שלוש בעולם, סיים את דרכו כבר בשמינית הגמר. השוויצרי, שהודח ברבע הגמר במונטה קרלו ובחצי הגמר במדריד, המשיך את עונת החימר הרעה שלו ונראה שהוא מתקשה יותר מבעבר על המשטח האדום. RF הודח היום כבר בשמינית גמר טורניר רומא לאחר הפסד 4:6, 7:6 (2), 7:6 (4) לרישאר גאסקה המוכשר, המדורג במקום ה-16 בעולם.

השוויצרי פתח דווקא טוב, זכה ב-10 הנקודות הראשונות והשיג שבירה מוקדמת ועלה ל-0:2, אך גאסקה איזן ל-2:2 בזכות שבירה משלו. השניים שמרו על ההגשות שלהם וזה היה כבר 3:3, אך אז הגיעה השבירה של פדרר, שעלה ל-3:5. גאסקה עוד שמר על ההגשה שלו, אך פדרר הצליח לסגור עניין עם 4:6 במערכה הראשונה. פדרר פתח את המערכה השנייה טוב והצליח להשיג שבירה יחסית מוקדמת ולעלות ל-2:4, ונראה בדרך לניצחון קליל.

אלא שדווקא בשלב הזה הצליח הצרפתי להשיג שבירה משל עצמו ועלה ל-4:5. אך פדרר שמר על ההגשה שלו ואיזן ל-5:5. השניים שמרו על ההגשות והמערכה הלכה לשובר שוויון, שם הצליח גאסקה להתעלות ולזכות בשובר שוויון עם 2:7 וזה 6:7 במערכה השנייה. גם המערכה השלישית הייתה צמודה במיוחד ושני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם וגם המערכה הזו הלכה לשובר שוויון. גם שם גאסקה היה טוב יותר והצליח לזכות בו 4:7 ולנצח במשחק כולו 6:4, 6:7 (2), 6:7 (4).

אנדי מארי הבריטי לעומת זאת הצליח לעמוד בלחץ ולנצח 2:6, 3:6 את פוטיטו סטראצ'ה. מארי, המדורג במקום הרביעי בעולם, פלוריאן מאייר הגרמני הצליח גם לעלות לרבע הגמר לאחר שניצח 5:7, 4:6 את חואן איגנסיו צ'לה הארגנטינאי.

אין הפתעות אצל הנשים

בטורניר הנשים העסק מתחיל להתחמם אחרי שקרוליין ווזניאקי הדנית, המדורגת מספר אחת בעולם, הצליחה להתגבר על משוכה גבוהה בדמותה של יאנינה וויקמאייר. הדנית ניצחה 1:6, 6:7 (4) לאחר משחק קשה במיוחד ותפגוש ברבע הגמר את ילנה ינקוביץ'. הסרבית, המדורגת מספר 5 בטורניר, הצליחה לעלות בעצמה לרבע הגמר לאחר שניצחה 4:6, 6:2, 2:6 את אנבל מדינה גאריגס הספרדיה.

ויקטוריה אזרנקה, אחת המועמדות הבולטות ללכת עד הסוף, נקלעה לשלוש מערכות מול אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסיה, אבל ניצחה 4:6, 6:4, 2:6 וגם היא עלתה שלב. נה לי הסינית המצוינת העפילה לרבע הגמר. המדורגת 6 בעולם הסתדרה מצוין עם ירמילה גאידוסובה וניצחה 2:6, 1:6. לי תתמודד ברבע הגמר מול גרטה ארן שניצחה 6:3, 6:7 (3), 6:7 (3) את אלנה וסנינה הרוסיה.

הפייבוריטית של הקהל והמדורגת מספר שתיים בטורניר, פרנצ'סקה סקיאבונה, הצליחה לחזור מפיגור בדרך לרבע הגמר. סקיאבונה ניצחה 6:3, 2:6, 5:7 את דניאלה האנטוחובה הסלובקית. סקיאבונה תתמודד ברבע הגמר מול המדורגת שישית בטורניר, סמנטה סטוסור, שהעפילה לשמונה האחרונות לאחר שגברה 3:6, 4:6 על פולונה הרצוג.

* היום נודע באופן סופי ו-ודאי כי סרינה וויליאמס הפצועה לא תשתתף ברולאן גארוס. "סרינה וויליאמס האמריקנית, שלא החלימה לחלוטין מבעיות הבריאות והיא החליטה לפרוש", כך אמרו היום מארגני הטורניר.

עדכון ראשון: 14:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully