וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "אנחנו גדולים מהפועל ת"א"

12.5.2011 / 16:19

מאמן מכבי תל אביב מחמם את הגזרה לקראת הדרבי בשבת, והתייחס לאפשרות ששטראובר יחזור: "הוא מועמד לפתוח"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב מתכוננת במרץ לדרבי התל אביבי בשבת, כאשר הצהובים יודעים שניצחון שלהם מול האדומים יבטיח להם בוודאות את המקום השלישי. היום (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים השבועית של הצהובים שבה נתן המאמן מוטי איוניר הצהרת כוונות לקראת המפגש מול הפועל תל אביב, שעשוי אף להכריע את גורל האליפות.

סבן: "הגיע הזמן שנראה לגולדהאר ניצחון בדרבי"

"אני רואה סיבה לאופטימיות אחרי המשחק נגד מכבי חיפה", סיפר איוניר. "האווירה היא טובה, השחקנים נחושים, ומי שלא מאמין שהוא מסוגל לנצח דרבי, אסור לו להתעסק בכדורגל. במשך שלוש שנים לא הצלחנו לנצח, אבל זה לא אומר שזה לעד. אנחנו מעריכים את הפועל ומכבדים אותם, למרות שהם לא מכבדים אותנו ומדברים בצורה לא יפה. זה לא יגרום לנו להתנהג כך. הם עשו דרך יפה בליגת האלופות, אבל עם כל הכבוד, אנחנו מועדון גדול יותר מהם ומאמינים ביכולות שלנו לנצח".

הצהובים מקווים לשוב למסלול הניצחונות שנקטע במשחק האחרון נגד מכבי חיפה. "אני רואה את הקבוצה משחקת כדורגל הרבה יותר נוח ונחוש", הוסיף איוניר. "אני מרוצה גם מבחינת שיטת המשחק, ואנחנו נמשיך להאמין במטרה להשגת המקום השלישי. הוא נראה ממש בהישג יד, אבל אנחנו עדיין לא שם. צריך להתכונן לעונה הבאה ונרצה לסיים אותה עם הרגשה טובה".

איוניר גם התייחס לאפשרות שלירן שטראובר יחזור לעמוד בין הקורות בשבת ויתפוס את מקומו של ברק לוי. "אם לא הייתי מאמין בברק, הוא לא היה עומד שלושה משחקים בהרכב", התגונן איוניר. "כדי לעשות את זה, אתה חייב להאמין בשחקן. אנחנו לא נעולים לגבי ההחלטה, עוד אין החלטה סופית, אבל בהחלט לירן שטראובר מועמד לפתוח בהרכב". איוניר גם התייחס ליחסים של שטראובר עם הקהל, ואמר: "אני יכול לבקש מהאוהדים לעודד את הקבוצה ואת שטראובר. מי שאוהב את המועדון צריך לעודד את שטראובר".

איוניר נשאל כיצד תשפיע הגעתו של מיטש גולדהאר הבעלים לקבוצה, ואמר על כך: "בפעם האחרונה שהוא היה במשחק הייתה נגד בית"ר ירושלים וניצחנו. אם זה יעשה משהו טוב, הרווחנו". עוד הוסיף איוניר לגבי היריבה: "בשני המשחקים האחרונים הפועל תל אביב איבדה נקודות. לא אנחנו גרמנו לה לזה. נכון שלא הצלחנו במשחק מול מכבי חיפה מבחינת התוצאה, אבל עצם זה שלא שמעתי אפילו אחד שיכול היה להגיד שמכבי פתחה רגליים, זה כבר מראה שבאנו נחושים ורצינו לעשות תוצאה טובה".

קלמי סבן, שהשתתף גם הוא במסיבת העיתונאים, אמר: "לירן הוא שוער מספיק ותיק כדי לעבור את הדברים האלה. כשבעל הבית נמצא בסביבה, זה נותן מוטיבציה. הגיע הזמן שנראה לו ניצחון בדרבי. אני שמח שאנחנו נראים טוב ככל שאנחנו מתקרבים לרגעי ההכרעה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully