וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שטראובר צפוי לחזור להרכב בדרבי

12.5.2011 / 11:42

השוער הוותיק, שלאחרונה ירד לספסל, יועדף על פני ברק לוי בגלל הניסיון. גולדהאר ינחת ויישב עם איוניר על העונה הבאה

לקראת הדרבי בשבת הקרובה, מסתמן שמכבי תל אביב תחזיר להרכב את השוער לירן שטראובר, שלא פתח בארבעת המשחקים האחרונים מאז הורחק במשחק נגד הפועל באר שבע במחזור ה-30. בשלושת המשחקים האחרונים פתח בשער ברק לוי הצעיר, שוערה של קבוצת הנוער, שעשה עבודה טובה בדרך כלל ועבר בשלום את טבילות האש שלו במדי הבוגרים.

למרות זאת, לקראת הדרבי ובשל חשיבותו של המשחק עבור הצהובים, נוטים בצוות המקצועי להחזיר אל בין הקורות את שטראובר הוותיק, כאשר סוגיית הניסיון מהווה שיקול חשוב בהחלטה. במכבי יודעים שבלומפילד יהיה מפוצץ רובו באוהדים אדומים ומעדיפים לתת לשטראובר המנוסה את חולצת ההרכב. אומנם עדיין לא התקבלה החלטה סופית, אולם בשלב זה הנטייה היא להחזיר את שטראובר.

הצהובים יקיימו הערב אימון נוסף לקראת המשחק, כאשר למעט הקשר ג'יבריל סידיבה יעמוד סגל מלא לרשותו של הצוות המקצועי. כ-2,000 אוהדים צהובים, שחטפו אמש בתוך שעה את כל הכרטיסים שהוקצו עבורם, ידחפו את הקבוצה בשבת.

הבעלים מיטש גולדהאר צפוי לנחות מחר (שישי) בישראל ויהיה נוכח בדרבי. גולדהאר ינצל את שהותו בישראל על מנת לשבת עם ראשי הקבוצה והצוות המקצועי על תוכניות לקראת העונה הבאה. בין השאר צפויות להתקבל החלטות לגבי מספר שחקנים בקבוצה שבצוות המקצועי מעוניינים לשחרר. גולדהאר יצטרך לקבל החלטות גם בנוגע לסוגיית עמדת השוער, כאשר נראה כי שטראובר יקבל בימים הקרובים הצעה לחוזה לעונה הבאה. נכון לרגע זה נראה כי גולדהאר ושאר ראשי המועדון ישבו בשבת יחד עם אוהדי הקבוצה בשער 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully