וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "אני הולך להתאבד"

מנג'ר טוטנהאם קיבל קשה את ההפסד לסיטי ואת איבוד המקום בצ'מפיונס. מאנצ'יני מתלבט אם לפתוח עם טבז בגמר הגביע

מנצ'סטר סיטי הבטיחה לעצמה אתמול (שלישי) את המקום במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. שער עצמי של פיטר קראוץ' (דקה 29) סידר לסיטיזנס 0:1 על טוטנהאם, כאשר לקבוצה יש אפילו סיכוי לתפוס את המקום השלישי שמוביל ישירות לשלב הבתים של המפעל. הסיטי, שפתחו את העונה עם הרבה מאוד ציפיות, יסיימו אותה אולי עם טעם של אכזבה בגלל העובדה שהקבוצה לא נאבקה עד הסוף על התואר, אבל ביום שבת תהיה להם הזדמנות לקנח את העונה עם תואר כשהם יפגשו בוומבלי את סטוק סיטי בגמר הגביע.

רוברטו מאנצ'יני חגג בסיום את הניצחון המשמעותי, ואמר: "היום המשחק הזה היה חשוב בהשגת המקום הרביעי. התוצאה הזו תרים אותנו, אבל זה לא יהיה פשוט להתכונן לגמר תוך ארבעה ימים מכיוון שטוטנהאם היא קבוצה פנטסטית. אני חושב שבשבת יהיה לנו משחק קשה מאוד. סטוק היא קבוצה קשה וזה חשוב שנתאושש בימים הקרובים. זו תהיה טעות קשה לחשוב שזה יהיה קל. אם נתרכז ונתמקד, אולי נוכל לנצח".

אחת ההתלבטויות הגדולות של מאנצ'יני לקראת המשחק מול סטוק תהיה אם לפתוח בהרכב עם קרלוס טבז, החלוץ המצטיין שלו, שעלה כמחליף בדקה ה-83 וחזר לשחק לראשונה מאז ה-11 באפריל. "זה חשוב שהוא שיחק 15 דקות, יש לנו ארבעה ימים ואני אשתמש בכל הזמן הזה כדי להחליט", העריך מאנצ'יני בסיום המשחק. "אני לא חושב שהוא יכול להיות במאה אחוז מוכנות. הוא התאמן רק שבוע ושיחק 15 דקות". לגבי הדיווחים על כך שטבז ישב על הספסל מתוסכל, אמר האיטלקי: "הייתי מרוכז במשחק. אני לא יודע לגבי זה, אני לא שמעתי דבר".

אצל רדנאפ מתעוררות מחשבות אובדניות?

בצד המפסיד ניסה הארי רדנאפ, מנג'ר טוטנהאם, להסביר לאוהדים שהעונה שחוותה הקבוצה הייתה גבוהה יותר מהציפיות. המומנטום השלילי שבו הם נמצאים (ניצחון אחד ב-13 המשחקים האחרונים בכל המסגרות) גרם לתרנגולים לאבד את המקום החמישי המוליך לליגה האירופית.

"אני הולך להתאבד, זה עצוב מאוד", הצהיר רדנאפ. "שיחקנו טוב אבל לא הצלחנו לנצח והיינו עצבניים מדי. זו עונה נהדרת ואסור שאנשים יסתכלו רק על המשחקים האחרונים. היינו במומנטום טוב יותר מאשר התוצאות מראות. זה לא שחסר לנו קילר אינסטינקט. יש לנו חלוצים שבדרך כלל מבקיעים הרבה שערים אבל לרוע מזלם העונה לא כבשנו כמו בדרך כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully