וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "לא נוותר עד שנוביל על יונייטד פעם נוספת"

קפטן ליברפול שאב מוטיבציה מאיבוד שיא האליפויות ליריבה השנואה: "אנחנו בדרך חזרה למעלה, זו המוטיבציה שלנו עכשיו"

24 שעות אחרי שמנצ'סטר יונייטד הבטיחה לעצמה מעשית את תואר האליפות ה-19 שלה, ניצחה אמש (שני) ליברפול 2:5 את פולהאם וחזרה למקום החמישי. הניצחון המרשים על הקוטג'רס המשיך את חצי העונה המצוין של האדומים תחת קני דלגליש, אבל במרסיסייד לא הפסיקו לעסוק בחגיגה אצל היריבה השנואה, שזקוקה לנקודה אחת בלבד בשני המחזורים הבאים כדי לחלוף על פני הישגה ההיסטורי של ליברפול שעומד על 18 זכיות באליפות.

"מבחינתו זה כואב מאוד כי החזקנו בשיא הזה כל כך הרבה זמן והיריבה המרה שלנו חלפה על פנינו", הודה סטיבן ג'רארד. "אבל חייבים לתת להם קרדיט כשמגיע. כרגע הם מובילים עלינו, אבל הדבר הטוב מבחינתו הוא שאנחנו בדרך חזרה למעלה ולא נוותר עד שנוביל עליהם פעם נוספת. זו המוטיבציה שלנו עכשיו, כי יש לנו עדיין יתרון בגביעים האירופיים, אבל צריך לתקן את המצב בתחום האליפויות".

דלגליש, שעדיין לא חתם לעונה נוספת אך נראה כמועמד היחיד לאמן את הקבוצה בשנה הבאה, בחר לשבח את לואיס סוארז אחרי ההצגה מול פולהאם ואמר: "בחלומות הכי פרועים שלנו לא האמנו שהוא יתאקלם כל כך מהר בכדורגל האנגלי. הוא היה פנטסטי, לא הפסיק להתרוצץ ולהטריד את ההגנה של פולהאם ועשה עבודה נהדרת".

על עתידו האישי במועדון אמר הסקוטי: "תמיד אמרנו שניתן את המיטב שלנו עד כמה שניתן, ואם אהיה כאן גם בעונה הבאה נמשיך לעשות את זה גם אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully