וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "המנוחה נגד שאלקה הביאה לנו את התואר"

המנג'ר החמיא לעצמו אחרי שיונייטד התקרבו נקודה מאליפות 19. רוני התגרה באוהדי צ'לסי. אנצ'לוטי: "מקווה להישאר"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

מנצ'סטר יונייטד על סף היסטוריה. ניצחון 1:2 במשחק העונה מול צ'לסי קירב את השדים האדומים נקודה מאליפות מספר 19 שתשבור את השוויון עם ליברפול ותהפוך את יונייטד לקבוצה המצליחה באנגליה. אלכס פרגוסון לא ידע נפשו מרוב אושר בסיום וקד קידה עמוקה בפני האוהדים ששאגו משמחה ביציעי אולד טראפורד.

"ההרגשה פנטסטית. אם הייתם אומרים לי לפני בתחילת העונה שנזדקק לנקודה משני המשחקים האחרונים כדי לזכות באליפות, הייתי מוריד לכם את היד", אמר הסקוטי. ניתן לבלקבורן ובלקפול (היריבות במחזורי הסיום) את הכבוד ולא נזלזל כי זה יהיה מסוכן. חסרה לנו נקודה אחת ואני מאמין שניקח אותה. ההישג לעבור את ליברפול פנטסטי. לא האמנתי שזה יכול לקרות, אבל מהרגע שזכינו באליפות הראשונה השתפרנו והשתפרנו והמועדון המריא".

פרגוסון הסביר מה הביא את הניצחון מול צ'לסי והחמיא לעצמו: ההחלטה האמיצה לשחק עם ההרכב השני בגומלין מול שאלקה הביאה לנו את התואר. זה נתן לנו את האנרגיות לתת הופעה כזאת. כולם ראו את היתרונות, העבודה ואנרגיות שלנו היו מצוינות".

המנג'ר לא הפסיק להחמיא לחאבייר הרננדז - השחקן הראשון ביונייטד מאז רוד ואן ניסטלרוי שכובש 20 שערים בעונה הראשונה בקבוצה: "הוא התעלה מעל כל הציפיות. אני זוכר שפול סקולס, שראה אותו באימון, אמר שהוא יבקיע 25 שערים כמחליף. הוא עדיין לא הגיע לשם, אבל יש עוד שלושה משחקים. כשהוא הגיע, חשבנו שנצטרך 'לתת לו שנה', אבל הוא לקח את כל ההזדמנויות והיה נפלא".

מי שחגג קצת יותר מדי במהלך המשחק הוא ווין רוני, שנתפס במצלמות הטלוויזיה של רשת "סקיי" עושה תנועה מגונה לעבר אוהדי צ'לסי שהקניטו אותו. רוני לא טרח להתנצל ואף צייץ למעריציו ב"טוויטר": "איזו תוצאה. אני חושב שאחגוג הלילה עם כוס יין או שתיים".

מן העבר השני, מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי היה הוגן מספיק להודות כי לקבוצתו לא הגיע לנצח או לזכות בתואר: "היה קשה כי פתחנו רע מאוד את המשחק. אחרי המחצית הראשונה היה לנו קשה לחזור למשחק. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה, אבל יונייטד שיחקה טוב מאיתנו וניצחה בצדק ועלינו לקבל את זה. האכזבה היא שהיריבה משחקת טוב ממך, אבל עלינו לקבל את העובדה שהם היו טובים מאיתנו לאורך כל העונה וזכו בצדק באליפות". לגבי עתידו אמר: "אני מקווה להישאר, אבל זו לא החלטה שלי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully