וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "פנטסטי להיות הקבוצה המצליחה באנגליה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד חגג את הניצחון על צ'לסי וההתקרבות לאליפות ה-19. גיגס: "עשינו צעד ענק, ננסה לסיים בבלקבורן"

מנצ'סטר יונייטד עשתה הערב (ראשון) צעד ענק לעבר אליפות מספר 19 שתאפשר לה לעקוף את ליברפול ולהיות שיאנית הזכיות בליגה האנגלית. השדים האדומים ניצחו 1:2 באולד טראפורד את צ'לסי, הגדילו את יתרונם בטבלה לשש נקודות וזקוקים לעוד נקודה במשחקים מול בלקבורן ובלקפול על מנת לחגוג באופן רשמי את החזרת הצלחת אל הארון. יונייטד הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק על פני האלופה היוצאת, כבשה אחרי פחות מ-40 שניות מרגלי חאבייר הרננדז והשיגה את השני מראשו של הקפטן נמניה וידיץ' (23). פרנק למפארד הצליח רק לצמק (68).

מאז הגיע למועדון ב-1986, אלכס פרגוסון כיוון לעבר הרגע בו מנצ'סטר יונייטד תעקוף בטבלת הזכיות את ליברפול. עכשיו הוא נמצא שם. "זה פנטסטי להיות הקבוצה הכי מצליחה באנגליה", חגג פרגוסון בסיום. "ברגע שזכינו בתואר הראשון ב-1992, הדלת נפתחה ולאורך כל הדרך סיימנו בין שתי הראשונות - זה הישג פנטסטי. אנחנו ראויים לתואר ונקווה שנשיג את הנקודה הדרושה".

פרגוסון התייחס למשחק ואמר: "ציפינו למשחק קשה וכך אכן היה. היינו נהדרים. פתחנו מצוין ואז צ'ך עשה כמה הצלות גדולות. המשכנו לייצר מצבים גם אחרי השער שלהם, רוני יכול היה לכבוש שישה שערים היום. הקהל עזר לנו לשרוד את הרגעים המלחיצים".

ריאן גיגס הנפלא, ששוב היה אחד הבולטים ונמצא קרוב מאוד לאליפות מספר 12 בקריירה, נשמע נרגש בסיום: "זה צעד ענק בשבילנו. אמנם מתמטית עדיין לא זכינו בתואר, אבל אנחנו כמעט שם. ננסה לסיים את הסיפור בבלקבורן בשבוע הבא. זו קבוצה קשה, אבל אני בטוח שעם הקהל הרב שילווה אותנו תהיה אווירה נהדרת. אנחנו יודעים שיש לנו אפשרות לשחק כדורגל טוב, וידענו שנצטרך להמשיך להתקיף כי שער אחד לא יספיק מול קבוצה כמו צ'לסי. היה קל להוריד את הרגל מהדוושה אחרי השער המהיר, אבל לא עשינו זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully