וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "הצעירים יובילו את מכבי ת"א לאליפויות והישגים"

יואב זיו מרוצה משילוב שחקני הנוער, מאוכזב מההפסד למכבי חיפה ומתכונן לדרבי: "נעשה הכל כדי לנצח". יצחקי עשוי לפתוח

במכבי תל אביב קיבלו באכזבה רבה את ההפסד אמש (שבת) 2:0 למכבי חיפה בבלומפילד. מצד אחד אנשי הקבוצה היו מרוצים מכך שהשחקנים הוכיחו שהדיבורים על חוסר התאמצות ו'פתיחת רגליים' היו קשקוש אחד גדול, אולם מצד שני הביעו אכזבה גדולה על ההפסד מכך שהקבוצה הפסידה בפעם השלישית העונה לירוקים. בקבוצה אמרו שהשער השני שכבשה חיפה, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, שבר את רוחם של השחקנים שלא הצליחו לסכן את שער היריבה במחצית השנייה.

הרגע המשמח והמרגש עבור אנשי המועדון במשחק היה בדקה ה-76, אז נכנס ברק יצחקי לראשונה מאז נפצע במחזור הראשון של העונה בחודש אוגוסט. יצחקי צפוי להמשיך ולקבל דקות רבות יותר בשני המשחקים הקרובים וייתכן שאף יפתח בהרכב בדרבי נגד הפועל תל אביב בשבת הקרובה. שני שחקנים נוספים שקיבלו מחמאות היו שרן ייני שתופקד שוב כבלם במרבית דקות המשחק, והקשר הצעיר משה לוגסי ששוב עשה עבודה טובה במרכז הקישור.

"אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה אבל מרוצים מהדרך", אמר המגן יואב זיו בסיום המשחק. "יש שביעות רצון כי המשכנו את מה שהתחלנו בשני המחזורים האחרונים. התמודדנו עם יריבה קשה ואני חושב שהיינו שווים אליה. ושמה שהכריע את המשחק היה ניצול המצבים. כל קבוצה הגיעה לשלושה-ארבעה מצבים טובים, אבל הם ניצלו אותם ואנחנו לא", הוסיף המגן.

זיו התייחס לעובדה שהצהובים לא הצליחו לנצח העונה את מכבי חיפה והפועל תל אביב: "זה היה לנו בראש גם לפני המשחק. כרגע נשאר לנו עוד משחק נגד הפועל תל אביב בשבוע הבא ואני מקווה שנשבור את הנתון הזה שם".

זיו: "ראו שלא ויתרנו על שום כדור"

בשבוע האחרון דובר רבות על כך שמכבי עשויה שלא להתאמץ נגד חיפה. זיו ושאר שחקני הקבוצה מאוד לא אהבו לשמוע את מה שהם מכנים הבכיינות של אנשי הפועל תל אביב: "התמודדנו מול יריבה קשה ושאנשי הפועל יתעסקו בעבודה שלהם, ואנחנו בשלנו. ברור לכולם שרצינו מאוד לנצח את המשחק הזה וחבל שזה לא הלך. אני מקווה שנעשה את זה בשבוע הבא. המונח 'לפתוח רגליים' לא מופיע בלקסיקון שלנו בכלל. נכון שבפועל מה שיצא זה שבסוף הפסדנו אבל כולם ראו שלא ויתרנו על שום כדור ובטח לא על המשחק".

במחצית המשחק ערכה קבוצת הנוער של המועדון את הקפת הדאבל לאחר שהבטיחה סופית ומעשית את תואר האליפות, לאחר שזכתה בשבוע שעבר בגביע המדינה. בהרכב הקבוצה הבוגרת פתחו אמש השוער ברק לוי והקשר משה לוגסי, כאשר בהמשך שולב גם דור מיכה - שלושתם ברגים מרכזיים בקבוצת הנוער העונה.

"יש חבר'ה צעירים שבונים את עצמם לקראת העונה הבאה והעונות הבאות של מכבי תל אביב", הוסיף יואב זיו בנוגע לשחקנים הצעירים. "אנחנו רואים את הדרך של מכבי חיפה, שבונה את השחקנים הצעירים שלה ואחר כך נהנית מהפירות האלה. השחקנים האלה עוברים כעת את טבילת האש, הם יצברו ניסיון במשחקים נגד מכבי חיפה ונגד הפועל תל אביב בשבוע הבא, וייצאו מהם שחקנים טובים שבעתיד יובילו את מכבי תל אביב לאליפויות והישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully