וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "החשש הגדול ביותר שלנו הוא מהשיפוט"

מאמן מנצ'סטר יונייטד פחות סופר את צ'לסי לפני משחק העונה (18:10, שידור חלקי בספורט 1), שיהיה גם מכריע עבור אנצ'לוטי

לפני כמה מחזורים לא הרבה האמינו שצ'לסי תגיע למשחק העונה במחזור ה-36, כשניצחון שלה יעלה אותה למקום הראשון בפרמיירליג בזכות יחס שערים טוב יותר. אחרי שפתחה את העונה בצורה מדהימה, חוותה שקיעה גדולה מאוד ביכולת, הצליחה החבורה של קרלו אנצ'לוטי להתאושש שהחל בעיקר עם הניצחון הביתי בסטמפורד ברידג' 1:2 על...מנצ'סטר יונייטד.

בשבוע שעבר ניצחו הכחולים עם שער מפוקפק שספק רב אם עבר את הקו בדרבי לונדוני את טוטנהאם, אולם שבוע אחרי אין זה משנה. צ'לסי צריכה ניצחון והיא במקום הראשון. הבעיה מבחינתה שמנצ'סטר של העונה אולי מגמגמת בחוץ, אבל בבית היא לא טעמה עדיין טעמו של הפסד, ואיבדה רק שתי נקודות!

המשחק יחל ב-18:10 שעון ישראל ויועבר בשידור ישיר בספורט 1 ובספורט 1 HD, כאשר השידור יופסק במהלכה של המחצית השנייה, בשעה 19:30 לערך עקב כניסתו של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

פרגוסון חוזר להרכב הראשון

אלכס פרגוסון ספג העונה עונש הרחקה מחמישה משחקים מבית הדין של ההתאחדות האנגלית עקב אמירותיו על השופטים, אלא שהמנג'ר הוותיק יודע שהגיע הזמן שוב להפעיל לחץ עליהם לפני המשחק, ואמר כי "הוא חושש משיוט רע שיוכל לעלות למנצ'סטר יונייטד באיבוד תואר האליפות ה-19 שהיא רוצה לקחת". פרגוסון עוד אמר על הבחירה של הווארד ווב כשופט המשחק: "קיבלנו את השופט הטוב ביותר, אבל החלטות רעות הן החשש הגדול ביותר שלנו".

אם מנצ'סטר תסיים בתיקו, ובטח אם תנצח, היא תתקרב כפסע קטן מזכייה 19 באליפות אנגליה, מה שיהפוך אותה לקבוצה בעלת מספר האליפויות הרב ביותר בממלכה בעוד היא משאירה את ליברפול (18 תארים) מאחוריה, ואחרי 21 שנים ללא תואר! לפרגוסון זה יכול להיות תואר אליפות מספר 12.

נגד שאלקה, עוד קבוצה כחולה, טיילה יונייטד בדרך לניצחון 1:4 ולגמר ליגת האלופות. פרגוסון נתן מנוחה לשחקנים רבים, כאשר הפעם הוא כנראה יחזיר לסגל ולהרכב את מייקל קאריק, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ,' ריאן גיגס, חאבייר הרננדז, פארק ג'י סונג ו-ווין רוני.

הרכב משוער: אדווין ואן דר סאר, רפאל, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, נאני, מייקל קאריק, ריאן גיגס, פארק ג'י-סונג, ווין רוני, חאבייר הרננדז.

אנצ'לוטי מתלבט האם להכליל את טורס בהרכב

עיתון "הסאן" פרסם הבוקר כי מעבר למשחק שיכול להכריע את גורלה של האליפות, הוא גם יכריע לגבי עתידו של מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי, כשכל תוצאה מלבד ניצחון תביא את הבעלים של המועדון הלונדוני רומן אברמוביץ' לסיים עימו את הרומן בין השנתיים.

גם אנצ'לוטי עצמו מודע לחשיבות הגדולה של המשחק נגד השדים האדומים. "עבורנו, זה כמו גמר", אמר המאמן האיטלקי. "רצינו אמנם להיות בגמר ליגת האלופות, אבל אנחנו שמחים לשחק במשחק שהוא סוג של גמר אחר.

יש מסביבנו לחץ גדול מאוד בימים האחרונים", אמר אנצ'לוטי, "אבל יש לנו את הכישורים כדי להישאר רגועים, לשלוט ברגשות שלנו ולא לחשוש או להיות מודאגים יתר על המידה בגלל שזה צורך מאיתנו אנרגיה ואנחנו נצטרך אותה למשחק.

"אנחנו עדיין בחיים, אבל מנצ'סטר יונייטד היא הפייבוריטית במשחק הזה כי יש לה שלוש נקודות יותר", המשיך המאמן. "אם ננצח, שום דבר עדיין לא גמור. לעומת זאת, אם יונייטד תנצח, היא הבטיחה לעצמה את התואר".

השאלה הגדולה לגבי ההרכב שיעלה אנצ'לוטי היא האם הוא יכלול את פרננדו טורס בו, לצידו של דידייה דרוגבה. "זה לא הימור להרכיב את טורס - הוא חלוץ נהדר. המערך וההרכב זה לא מה שיקבע את התוצאה. הוא יוכרע על האומץ של השחקנים, האישיות והאופי שלהם".

הרכב משוער: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', דויד לואיז, ג'ון טרי, אשלי קול, מיקאל אסיין, ג'ון אובי מיקל, פרנק למפארד, פלורן מאלודה, דידייה דרוגבה, סלומון קאלו (פרננדו טורס).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully