וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "אם ננצח את צ'לסי, נזכה באליפות"

אחרי העלייה לגמר האלופות, מנצ'סטר יונייטד רוצה להתקרב לתואר 19 בתולדותיה. המנג'ר: "אנחנו החזרנו את צ'לסי למאבק"

מנצ'סטר יונייטד כבר מזמן יצאה מאופוריית הניצחון על שאלקה וההעפלה שלה לגמר ליגת האלופות, כאשר לסגנית אלופת אנגליה מטרה ברורה וחשובה - הבטחת האליפות ה-19 שלה באנגליה. ביום ראשון יפגשו השדים האדומים באולד טראפורד את צ'לסי במשחק העונה, כאשר הפער בין שתי הקבוצות עומד על שלוש נקודות בלבד.

אלכס פרגוסון יודע שניצחון יספיק כדי לסגור את הסיפור. "אם ננצח, אני חושב שאפשר לומר שזכינו בתואר", אמר המנג'ר הוותיק של השדים. "המאזן שלנו בבית פנטסטי, כנראה הטוב ביותר באירופה והוא צריך להישמר גם ביום ראשון, זה משחק חשוב מאוד עבורנו".

יונייטד שמטה העונה שתי נקודות בלבד במשך כל העונה בתיאטרון החלומות שלה. עם זאת, הכחולים של קרלו אנצ'ולטי, שפתחו חזק, נחלשו מאוד, התאוששו ושבו למאבק האליפות צריכים להנחיל הפסד ראשון למוליכת הליגה. במצב כזה הרי שהקבוצה הלונדונית תחזור למקום הראשון לאחר זמן רב.

פרגוסון: "היכולת בבית הביאה אותנו למקום הראשון"

"היכולת והתוצאות שלנו בבית מהוות יתרון גדול עבורנו העונה, וזו הסיבה שהגענו לאיפה שאנחנו נמצאים", הוסיף פרגוסון, "כי אם מסתכלים על מאזן החוץ שלנו הרי הוא לא כל כך טוב". מוליכת הטבלה השיגה רק 24 מ-54 אפשריות בחוץ.

פרגוסון יודע וסבור כי מי שהשיב את צ'לסי למאבק היא יונייטד עצמה, לאחר המשחק בין השתיים בסטמפורד ברידג' בו ניצחו הכחולים 1:2. "התוצאה הזאת הייתה השינוי עבורם", אמר פרגוסון. "זה נתן להם את הדחיפה והכניס אותם חזרה לעניינים. כמובן שגם ההפסד שלנו לארסנל פתח מאוד את הדלת עבור חזרתם למירוץ".

המנג'ר שרוצה לזכות באליפות מספר 12 שלו במנצ'סטר ו-19 של הקבוצה (שתעבור בכך את ליברפול גם עם 18), מאמין שדידייה דרוגבה יפתח בהרכב אולם לא בטוח לגבי פרננדו טורס. פרגוסון מיעט להתייחס להרכב שלו, מלבד זאת ציין שדארן פלטשר לא יפתח. עם זאת, פלטשר אמור להיות כשיר לקראת גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully