וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "מבייש אותי לדבר על האפשרות שלא נתאמץ"

מאמן מכבי תל אביב דוחה את האפשרות שקבוצתו תוותר למכבי חיפה: "אנחנו לא אוהדים". אלברמן: "אנחנו נגיע מאוד נחושים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הצהירה בשבועות האחרונים שהיא ממוקדת במאבק שלה על המקום השלישי, אבל בעקבות היכולת האחרונה של הקבוצה, שסייעה לה להשיג שני ניצחונות רצופים (על עירוני קרית שמונה ובני יהודה), בקבוצה מבינים שניצחון ביום שבת על מכבי חיפה עשוי אפילו לקרב אותם למקום השני, ממנו הם רחוקים בסך הכל חמש נקודות. במסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה התייחס מאמן הקבוצה מוטי איוניר לספקולציות סביב הטענה שהצהובים לא יילחמו כדי לתקוע מקל בגלגלים של היריבה המושבעת, הפועל תל אביב.

הקבוצה ערכה היום אימון נוסף בסגל חסר מאוד. החלוץ אלירן עטר שסובל מכאבי גב, לא התאמן אך צפוי להיות כשיר בשבת. הבלם סאבו פאביצ'ביץ' וגם הקשר שרן ייני סובלים מרגישות בברך והסתפקו באימון אישי קל בלבד, אך גם שניהם צפויים לפתוח בשבת. הבלם אבי סטרול שסובל מדלקת בגיד הברך לא יכלל בסגל כמו גם הקשר ג'יבריל סידיבה שפצוע בקרסולו.

על פי התכנון צפוי המאמן איוניר לפתוח עם אותו הרכב שניצח את בני יהודה בשבת. ברק לוי יפתח שוב בין הקורות, כאשר משה לוגסי הצעיר יפתח בקישור האחורי לצידו של גל אלברמן. ברק יצחקי יכלל בסגל לראשונה מאז נפצע בברכו במחזור הראשון נגד מכבי חיפה.

איוניר: "יש עלינו חובת הוכחה לסיים את העונה הכי טוב שאפשר"

"אני לא יודע מי הדביק למכבי את האפשרות שהקבוצה תפתח רגליים", אמר איוניר בפליאה. "מדברים על זה כאילו מכבי תל אביב זה מועדון קטן. מכבי זה מועדון יותר מדי גדול ומפואר בשביל לעשות חישובים לקבוצות אחרות. יש לנו את המטרות שלנו ואת הכבוד שלנו, יש לנו את האוהדים שרוצים לדחוף אותנו. זה מבייש אותי כמאמן, ואני מקווה שגם את השחקנים לדבר על אפשרות ששחקנים לא יתאמצו במשחק כדורגל".

איוניר נשאל גם לגבי תחושות האוהדים, שמאוד לא רוצים לראות את הפועל תל אביב חוגגת אליפות נוספת, ועד כמה יש לכך השפעה על הקבוצה לקראת סוף השבוע, ואמר: "לנו אין שליטה על מה שאומרים בחוץ. אם תיכנס לחדר ההלבשה ותראה את האימונים השבוע, תראה חבורה שרוצה להמשיך לנצח. אני לא רואה שחקן אחד שחושב על משהו אחר. אנחנו לא אוהדים, אנחנו מקצוענים שעובדים בכדורגל. אין לנו שליטה על מה שהאוהדים אומרים. אנחנו תמיד שמחים שהם מאחורינו ודוחפים אותנו, אבל מבחינתנו וגם עבור האוהדים אנחנו צריכים להמשיך לנצח".

איוניר התייחס גם למומנטום החיובי של הצהובים, ומקווה שתהיה לכך המשכיות: "אולי תהיה אווירה אחרת בבלומפילד כי מכבי חיפה נלחמת על האליפות. אנחנו מגיעים במצב אידיאלי ועם ביטחון רב. אני בטוח שהקהל יוסיף ביטחון לשחקנים. יש עלינו חובת הוכחה לסיים את העונה בצורה הכי טובה שיכולה להיות. דווקא ניצחון על מכבי חיפה והפועל תל אביב רק יגרום לזה שנוכל לסיים את העונה עם גאווה. הרבה שחקנים נראים טוב. זה לוקח זמן למצוא את הנוסחה, אבל נכון לרגע זה מצאנו נוסחה שעובדת בצורה טובה".

איוניר גם נשאל לגבי שיטת הקיזוז, ואמר: "יש לי כל כך הרבה דברים עד יום שבת, אתם רוצים שאני אפתור את בעיות הקיזוז? אם אפשר לדבר על המקום השני? המחזור בשבת יהיה משמעותי לקראת סיומת העונה, כי אם נצליח לנצח את מכבי חיפה, גם הפער מהם יצטמצם, כמעט בוודאות נבטיח את המקום השלישי ואחרי המחזור הזה אפשר יהיה להיות חכמים יותר".

אלברמן: "נרצה לנצח בלי לחשוב על קבוצות אחרות"

גם גל אלברמן נשאל לגבי התחושות של השחקנים לגבי האפשרות שתוצאה שתשרת טוב יותר את הרצון של האוהדים היא דווקא הפסד למכבי חיפה, ואמר על כך: "אנחנו לא מתחפשים או מחפשים מסיכות. אנחנו נגיע מאוד נחושים, נרצה להמשיך בתקופה הטובה שלנו ונרצה לנצח בלי לחשוב על קבוצות אחרות. זה באמת לא מעניין אותנו. במערך הזה אנחנו באים טוב יותר לידי ביטוי בשבועות האחרונים".

אלברמן התייחס גם לשינוי של הצהובים, ואמר: "זה לא משהו פשוט שמאמן חדש מגיע. לא הוא בנה את הקבוצה והוא קיבל את השחקנים בירושה. כרגע זה הולך טוב ואני מקווה שנוכל לסיים את העונה בצורה יפה. התוצאות בשטח טובות יותר. לאורך כל הדרך הייתי מחויב לקבוצה הזו ואני משתדל לעשות תמיד את המקסימום כדי שהקבוצה תצליח".

גיז'רמו ישראלביץ': "כשהגעתי למכבי תל אביב, חלמתי לשחק נגד מכבי חיפה והפועל תל אביב. אנחנו צריכים להמשיך ולשחק כפי ששיחקנו נגד קרית שמונה ובני יהודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully