וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חשש שבלומפילד לא יהיה מלא מול חיפה

נסיעתם של האוהדים לפיינל פור צפויה לדלל את היציעים. פאביצ'ביץ' צפוי לשחק, ניבאלדו יהיה כשיר לפתיחת העונה הבאה

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בשבת (21:00, ערוץ 1 ו-511) בבלומפילד. במועדון מעריכים שלמרות שני ניצחונות הרצופים של הקבוצה במחזורים האחרונים, האצטדיון לא יהיה מלא בעקבות יציאתם של אוהדים לאירוע הפיינל פור של קבוצת הכדורסל, שיתקיים בסוף השבוע בברצלונה.

"זה יהיה המבחן האמיתי שלנו", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "הניצחונות האחרונים היו יפים וחשובים, אבל זה המאני טיים האמיתי, מבחן אופי חשוב לכל השחקנים בקבוצה. אין לי ספק שכולם חדורי מוטיבציה לנצח את המשחק הזה".

סגל חסר מאוד עמד לרשותו של המאמן מוטי איוניר. הקשר מאור בוזגלו קיבל מנוחה ולא התאמן, הבלם אבי סטרול סובל מדלקת בגיד הברך וייעדר מהמשחק בשבת וכמוהו ג'יבריל סידיבה, שלא מתאושש מפציעה בקרסול. הבלם סאבו פאביצ'ביץ', ששב ארצה אחרי שהות קצרה במולדתו מסיבות אישיות, ערך אימון ריצה אישי. פאביצ'ביץ' עדיין לא התאושש סופית מהפציעה בברכו אולם צפוי לשחק בשבת. אגב, בקבוצה עדיין לא התקבלה כל החלטה לגבי מימוש האופציה על חוזהו של הבלם, שדורש שדרוג נוסף בשכרו וחתימה על חוזה לשנתיים.

אלירן עטר נטש היום שוב את אימון הקבוצה בשל כאבי גב מהם הוא סובל כבר תקופה ממושכת. במועדון התקבלה החלטה להפחית את העומס מהשחקן, וכן כפי שכבר פורסם ב'וואלה! ספורט' לשלוח אותו לטיפול אצל רופא מומחה בחו"ל, מיד עם סיום העונה.

בבדיקת הארתרוסקופיה שעבר היום ניבאלדו, נתגלה קרע קטן במיניסקוס שטופל באופן מיידי. הבלם הברזילאי, שסבל מפציעות רבות ולא שיחק כשלושה חודשים, יחל בקרוב בתכנית שיקום שתימשך כחודש וצפוי להיות כשיר לחלוטין לקראת העונה הבאה. מדובר בבשורות טובות עבור המאמן איוניר וכן עבור הקבוצה שרוצים מאוד לראות את ניבאלדו בסגל גם בעונה הבאה.

אמש צפו כל אנשי קבוצת הבוגרים בניצחון קבוצת הנוער שניצחה 1:3 את הפועל באר שבע בגמר הגביע לנוער והבטיחה לעצמה את הדאבל. בסיום המשחק העביר נציג הבעלים ג'ק אנג'לידיס מסר וברכות מהבעלים מיטש גולדהאר, שצפה במשחק ונהנה מאוד מתצוגת הצעירים שהפכו פיגור של 1:0 לניצחון מוחץ בסיום. ריף פרץ ודור מיכה, ששיחקו 90 דקות בניצחון קבוצת הנוער, קיבלו חופש ולא התאמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully