וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי נעצרה ולא חזרה לפסגה

האלופה סיימה ב-1:1 ביתי מול אוקזר והשאירה את המקום הראשון בידי ליל. ליון מחוץ למאבק אחרי הפסד 2:0 בטולוז

האליפות בצרפת תוכרע בין שתי קבוצות: מארסיי או ליל. זו המסקנה מהמחזור ה-33 בליגה הצרפתית, אחרי שמארסיי סיימה ב-1:1 עם אוקזר והשאירה את ליל בפסגה עם יתרון נקודה. מי שפרשה מהמירוץ היא ליון, שהפסידה 2:0 בטולוז ומעתה תיאבק על המקום השלישי. בתחתית רשמה קון ניצחון חשוב 0:4 בניס.

מארסיי - אוקזר 1:1

הפיניש המצוין של האלופה נעצר מעט דווקא על ידי אוקזר מהתחתית. האורחים החזיקו מעמד במחצית הראשונה וניסו לסכן את שערו של סטיב מנדאנדה, אך בדקה ה-56 נכנעו לשער של מתיו ולבואנה, שהקפיץ את האוהדים המקומיים המצפים לאליפות שנייה ברציפות. אלא שבדקה ה-71 שלח ז'אן פרננדז למגרש את הקוריאני ג'ו-גוק ג'ונג, והוא סיפק את הסחורה עם שער בכורה בחלוף שש דקות. מארסיי נותרת במקום השני.

טולוז - ליון 0:2

הקבוצה של קלוד פואל נפרדה מחלום האליפות ומעתה תילחם כדי לשמור על המקום השלישי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. יוהאן גורקוף חזר להרכבה של ליון, אבל ראה את מאורו סטו הארגנטינאי נוגח את הראשון של טולוז אחרי כדור חופשי של פרנק טבאנו בדקה ה-28. מישל באסטוס הורחק בצהוב שני בדקה ה-64, והמארחים סגרו סיפור הודות לשער עצמי אומלל של עלי סיסוקו, שגם הורחק לקראת הסיום. טולוז עם 42 נקודות מתקרבת להבטחת ההישארות.

ניס - קון 4:0

אחרי שצברה רק נקודה בארבעת המחזורים האחרונים, קון התפוצצה דווקא מול אחת היריבות שלה לתחתית ונמלטה מהקו האדום. רומן המומה (34) ויוהאן מולו (45) כבשו לזכותה של האורחת, כשניס איבדה לפני סיום המחצית את הבלם רנאטו סיבלי. המומה המצוין השלים צמד בדקה ה-89 ובישל ליוסף אל עראבי בתוספת הזמן. כעת לשתי הקבוצות 39 נקודות, אחת יותר מנאנסי שירדה אל מתחת לקו האדום.

משחקים נוספים:

סנט אטיין - מונאקו 1:1
לסנט אטיין: דימיטרי פאייה (12). למונאקו: ג'ורג'י וולקאם (31)
מונפלייה - ברסט 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully