וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל ניצחה את מנצ'סטר יונייטד 0:1

ארון ראמזי כבש וה-0:1 של ארסנל על מנצ’סטר יונייטד קבע: מאבק האליפות פתוח, צ’לסי תוכל לעלות לפסגה במחזור הבא

איזה סיום עונה מצפה לנו בפרמיירליג האנגלית... אם עד ממש לא מזמן נראה היה שמנצ'סטר יונייטד הצליחה לברוח לארסנל ושהיא נמצאת בדרכה הבטוחה לתואר, צ'לסי הגיעה משום מקום למירוץ ו-0:1 היום של אותה ארסנל על השדים האדומים גרם לכך ששלושה מחוזרים לפני קו הסיום, דבר אינו בטוח.

שחקן ארסנל ארון ראמזי (אדום) מול שחקן מנצ'סטר יונייטד, מייקל קאריק. Mike Hewitt, GettyImages
ניצחון ראשון של התותחנים על מנצ'סטר יונייטד אחרי שבעה משחקים. ראמזי כובש/GettyImages, Mike Hewitt

התותחנים עלו היום למגרש בידיעה שרק נס ינחית אצלם את תואר האליפות, אבל אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון על מנצ'סטר יונייטד (שישיה הפסדים ותיקו אחד) ותקופה רעה מאוד בליגה, הם היו נחושים לפחות להחזיר מעט מהכבוד האבוד. והם הצליחו.

ארסנל הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, ההתקפות שלה סיכנו את יונייטד בעיקר כשהן הגיעו במהירות מהאגפים וגם הגיע לה פנדל ברור שלא נשרק, אבל הרשת של אדווין ואן סאר נותרה דוממת.

המחצית השנייה נפתחה עם מנגינה דומה, אבל הפעם התותחנים הצליחו לכבוש מרגלי ארון ראמזי בדקה ה-56. בהמשך יונייטד הגיעה לכמה הזדמנויות, אבל וויטק שצ'סני עצר את ווין רוני ואת נאני ובסיום ניצחון קטן-גדול לקבוצה הביתית.

מנצ'סטר יונייטד תארח בשבוע הבא את צ'לסי ואם תפסיד לקבוצה הלונדונית, היא תאבד את המקום הראשון בגלל הפרש שערים (כרגע שתיהן עומדות על פלוס 38) במה שיירשם כאחד המהפכים המרשימים בשנים האחרונות. מה יהיה? ניפגש ביום ראשון הבא.

עוד לפני כן שני משחקים פתחו את ההתמודדויות של יום ראשון. ליברפול ניצחה את ניוקאסל 0:3 וחלפה זמנית על פני טוטנהאם בדרך למקום החמישי. מקסי רודריגז כבש ראשון בדקה ה-10, ודירק קאוט (59, פנדל) ולואיס סוארז (66) השלימו את החגיגה.

במשחק תחתית בירמינגהאם ו-וולבס נפרדו ב-1:1. סטיבן פלטשר העלה את הזאבים ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה השביעית, סבסטיאן לארסון השווה כעבור 20 דקות.

מהלך המשחק

דקה 3: הגנת יונייטד לא הצליחה להרחיק מסירת רוחב שהגיעה מימין, הכדור הגיע לג'ק ווילשר וזה בעט מכ-15 חזק ושטוח, אבל החוצה.

דקה 7: קלישי דהר באגף השמאלי והעביר כדור רוחב טוב למרכז, וולקוט הגיע בגלישה, אבל הכדור שהוא בעט עלה גבוה מעל המשקוף.

דקה 20: פאביו קיבל כדור בתוך הרחבה, עבר שחקן אדום והגיע כבר לתוך רחבת החמש, אבל מסירת הרוחב שלו לא מצאה אף אחד והורחקה.

דקה 31: וולקוט העלה כדור לרחבה מצד ימין, וידיץ' הרחיק בעזרת היד, אבל השופט כריס פוי לא ראה וארסנל שהייתה זכאית לפנדל, קופחה.

דקה 49: רוני בעט כדור חופשי מסובב מעל החומה של ארסנל, שצ'סני התעופף והדף.

דקה 56: גול! ואן פרסי נכנס לרחבה מצד ימין, הצליח להתגבר על אברה והעביר מסירה קצרה לארון ראמזי, הוולשי בעט מ-13 מטרים בלי לעצור, שטוח ופנימה. 0:1 לארסנל.

דקה 75: ראמזי נגע בכדור בידו על סף הרחבה, רוני בעט את הכדור החופשי ועקף את החומה, אבל הבעיטה הייתה חלשה ושצ'סני קלט.

דקה 77: רוני הוציא מתפרצת מהירה ויונייטד הייתה ביתרון מספרי, האנגלי מסר לנאני וזה בעט חזק ברגל שמאל, אבל שצ'סני הדף.

ארסנל: וויטק שצ'סני, בקארי סאניה, לורן קוסיילני, יוהאן ג'ורו (סבסטיאן סקילאצ'י, 69), גאל קלישי, אלכס סונג, ג'ק ווילשר, ארון ראמזי, סמיר נאסרי (אנדריי ארשבין, 46), תאו וולקוט (עמנואל אבואה, 78), רובין ואן פרסי.

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, פאביו, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, מייקל קאריק (מייקל אואן, 85), אנדרסון (אנטוניו ולנסיה, 56), פארק ג'י סונג, נאני, ווין רוני, חאבייר הרננדז (דימיטאר ברבטוב, 74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully