וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "אם מנצ'סטר יונייטד תמעד, אנחנו מאחוריה"

קשר צ'לסי חושב על הפסגה, והתייחס לשער המחלוקת מול טוטנהאם: "היה לי אחד במונדיאל, אתה מקבל את מה שמגיע לך"

שלושה מחזורים לסיום העונה בפרמיירליג, הקרב על האליפות ממשיך להתחמם וגם התחתית בוערת. רגע לפני שמנצ'סטר יונייטד עשויה להתקרב פסע לאליפות הרביעית בחמש השנים האחרונות ולאליפות ה-19 בתולדותיה, צ'לסי הלחיצה אותה בשבת כשניצחון ביתי 1:2 על טוטנהאם, עם שער מעורר מחלוקת שכנראה ולא עבר במלוא היקפות את הקו, צימק את הפער לשלוש נקודות שבוע לפני המפגש ביניהן באולד טראפורד. השדים האדומים, כזכור, ישחקו רק בראשון מול ארסנל.

"נילחם עד סוף העונה", אמר לאחר המשחק הקשר פרנק למפארד. "היו לנו כמה חודשים באמצע העונה שנתנו לדברים לחמוק לנו מבין האצבעות, אבל הצלחנו לאסוף את עצמנו, להתעשת ולחזור בזמן למירוץ האליפות".

למפארד התייחס כמובן לשער שאושר לצ'לסי, למרות שכנראה, לפחות לפי צילומי הטלוויזיה, לא היה. "אפשר לדבר על שערים ועל מחלוקות, אבל אני חושב שהראנו הרבה אופי. לפי הדרך ששיחקנו הגיע לנו לנצח את המשחק", והוסיף בציניות: "היה לי אחד כזה במונדיאל שעבר את הקו בבירור ולא אושר. בסופו של דבר אתה מקבל את מה שמגיע לך, ייצרנו מספיק מצבים כדי לנצח את המשחק".

על היריבה למאבק האליפות אמר למפארד: "מנצ'סטר יונייטד נמצאת במקום הראשון, אבל אם היא כן תמעד אז אנחנו נמצאים בעמדה טובה מאחור. השארנו את עצמנו בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully