וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "לא נהיה תפאורה מול הפועל וחיפה"

30.4.2011 / 20:50

מאמן מכבי ת"א לא מתכוון להרים ידיים מול היריבות: "נעשה הכל כדי לנצח". מדוניאנין יישאר בעונה הבאה. בוזגלו: "ראו שנהנינו"

נמרוד סונדרס

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: עמית בן דוד

מכבי תל אביב חתמה שבת שנייה רצופה עם ניצחון 1:3. אחרי הניצחון בשבוע שעבר על עירוני קרית שמונה, הקבוצה של מוטי איוניר עושה זאת עם הרבה נחישות מול בני יהודה הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-32 בפלייאוף העליון. מכבי מבססת את עצמה במקום השלישי עם חמש נקודות יתרון על פני הרביעית, מכבי נתניה, והיא קרובה להבטיחו.

הצהובים יפגשו במחזור הבא את מכבי חיפה בבלומפילד, ואחריו "יתארחו" בבלומפילד אצל הפועל תל אביב בדרבי הגדול, בשני משחקים שיכולים מאוד להכריע את זהות האלופה. לפי הכושר של מכבי בשני המשחקים האחרונים, הם בהחלט יכולים להשפיע על גורלו של התואר היוקרתי.

איוניר: "רוצים שמדוניאנין יסחוב אותנו להישגים"

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר אמר בסיום: "הייתי שמח אם היינו מנצחים גם לפני שני המשחקים האחרונים, אבל לא אתלונן. כשמשחקים עם נחישות, ואחרי שגם חזר הביטחון מהניצחןן הקודם, זה נראה הרבה יותר טוב, וכיף לראות את השחקנים".

על החזרה מפיגור, דבר שבעבר היה הרבה יותר קשה לצהובים לעשות, אמר המאמן: "כשרע, הכל רע, וכשמתחיל להיות טוב, קורים דברים טובים. היה חשוב שהשווינו לפני המחצית, ועלינו בחצי השני לנצח. לא המצאנו שום דבר חדש, לא עשינו אימונים יותר טובים. פשוט רואים חבורה של שחקנים נחושים, שמרוויחים הרבה כסף ומשחקים טוב".

איוניר התייחס לעובדה שקבוצתו תשחק מול מכבי חיפה והפועל תל אביב, ועשויה להיות חלק מכריע בקרב על האליפות בין שתיהן. "שאף אחד לא יחשוב שנהיה רק תפאורה מול מכבי חיפה והפועל", אמר איוניר, "אני יכול להבטיח לאוהדי מכבי תל אביב שהקבוצה תעשה כל מה שהיא יכולה כדי לנצח. מועדון כמו מכבי הוא מספיק גדול בשביל להיות חלק במשחקים האלה, ולנסות לנצח אותם".

האריס מדוניאנין, ששותף היום במחצית השנייה, יישאר בקבוצה בעונה הבאה: "היה לי חשוב ללכת אליו אחרי המשחק ולתת לו מחמאות", אמר איוניר, "הוא לא שיחק הרבה לאחרונה, והיום היה טוב. מדוניאנין הוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה, וחשוב לנו שהוא יהיה טוב ויסחוב אותנו עד סיום העונה הזאת וגם בעונה הבאה להישגים".

גם קשטן יודע שמכבי פתחו פער במקום השלישי

השחקן המצטיין במגרש מאור בוזגלו, שכבש את צמד המהפך, אמר: "ראו שנהנינו, שלטנו לאורך כל המשחק, והכי חשוב זה שניצחנו. אנחנו הולכים לקראת שלושת המשחקים האחרונים שנותרו לנו, שהם כמו גמר גביע. נקווה למלא את בלומפילד, ולנצח את המשחקים האלה. מוטי שאל אותי מתי אני כבר אכבוש, אבל זה רק בונוס: העיקר שהקבוצה מנצחת".

מאמן בני יהודה דרור קשטן אמר: "יש גם ימים כאלה. מכבי היום פתחו פער במאבק על המקום השלישי, ובקרב על המקום הרביעי משלוש תצא אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully