וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את בני יהודה

איבשקביצ’יוס שלח פצצה מ-25 מטרים והעלה את הזהובים ליתרון (27), בוזגלו השווה עם צמד נהדר (42 ו-62), עטר כבש את השלישי (64)

הגיע הגארבג' טיים, וכרגיל, מכבי תל אביב פורחת. שבוע לאחר הניצחון על עירוני קרית שמונה, שקטע רצף של שישה משחקים ללא ניצחון, השיגה הערב (שבת) החבורה של מוטי איוניר עוד ניצחון מרשים, שוב באותה תוצאה, 1:3 בדרבי הקטן על בני יהודה במסגרת המחזור ה-32 בפלייאוף העליון של ליגת העל. לאחר ההפסד שהנחילו להם הזהובים (2:0) במחזור ה-28, הצהובים משיגים נקמה קטנה אבל חשוב מכך ביססו את עצמם מאוד במקום השלישי בליגה שמוביל לאירופה בעונה הבאה. בני יהודה עם שני הפסדים רצופים לשתי התל אביביות הגדולות. אגב, לראשונה מאז פוטר, הגיע אבי נמני למשחק של הצהובים.

מאור בוזגלו שחקן מכבי תל אביב כובש מול דלה איינוגבה שוער בני יהודה. נמרוד סונדרס
רגע השער. מאור בוזגלו מכניע את דלה איינוגבה/נמרוד סונדרס

מכבי תל אביב ביקשה לפסול את שי שטרית במהלך השבוע מלשפוט במשחק. לצהובים יכולות להיות אולי טענות מסוימות לשיפוט שלו על מספר החלטות מפוקפקות יחסית, אבל כשמשחקים כדורגל, כובשים שערים ומנצחים, בלי קשר לזהות השופט. הבעיה של מכבי תל אביב בשנים האחרונות שהיא מתפקדת רק כשמפלס הלחץ יורד. את זאת ינסה מוטי איוניר בעונה הבאה לפתור.

בינתיים מאמן הצהובים עושה עבודה טובה בשילוב הצעירים בין הוותיקים במטרה לבנות שלד יציג שירוץ בעונה הבאה. מלבד חילוף אחד בהרכב, העלה איוניר את אותו הרכב שפתח בשבוע שעבר ושכלל בין היתר שלושה בלמים וכן את ברק לוי הצעיר בשער. גם משה לוגסי הצעיר קיבל שוב את הקרדיט ועשה עבודה טובה. במועדון יכולים להיות בהחלט מרוצים משחקני הנוער, כאשר גם קבוצת הנוער של המועדון זכתה היום מעשית באליפות לאחר ניצחון על הנוער של...בני יהודה.

הזהובים של דרור קשטן הגיעו למשחק לאחר ההפסד הדרמטי בדרבי קטן אחר, להפועל תל אביב. לאחר 27 דקות לא מרתקות במיוחד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס הרשים עם שער מצוין בבעיטה חזקה מכ-25 מטרים. אלא שמכבי, בניגוד למשחקים אחרים, לא התייאשה והשוותה לפני סיום המחצית משער של מאור בוזגלו (42) לאחר דאבל פס עם ישראלביץ'. מכבי המשיכה במומנטום שלה גם במחצית השנייה ובאה על שכרה עם עוד שער של בוזגלו (62) ואחד נהדר של אלירן עטר (64) בבעיטה חזקה מכ-20 מטרים.

מכבי פתחה פער של חמש נקודות מהמקום הרביעי והיא קרובה להבטיח את הכרטיס לאירופה. בני יהודה כבר לא תגיע ככל הנראה למקום השלישי, אבל העונה שלה עוד לא נגמרה שכן, כמו אשתקד, היא עוד יכולה להכריע את זהות האלופה.

מהלך המשחק

דקה 2 - בוזגלו העביר כדור רוחב טוב מאוד מימין, אבל עטר הקפיץ אותו גבוה מעל השער משלושה מטרים.

דקה 9 - מרינקוביץ' הגביה לרחבה, בלילי הגיע לכדור אלא שייני הצליח לחסום את הבעיטה.

דקה 24 - בלילי עשה עבירה גסה על לוגסי, שהלהיטה את היצרים בין השחקנים שהתעמתו וגם את איוניר שזעם על השופט שי שטרית, על כך שאפילו לא שלף צהוב שהיה ראוי במקרה הזה.

דקה 27 - גול! בני יהודה יצאה להתקפה, לירוי צעירי הגביה מימין, בלילי ניסה לבעוט בפעם הראשונה ולא הצליח, איבשקביצ'יוס שלח את הריבאונד בחוזקה מצוין לפינה, 0:1 לזהובים.

דקה 42 - גול! שער נפלא של מכבי. בוזגלו החליף שני דאבל-פסים, הראשון עם אלברמן, השני עם ישראלביץ', חדר לרחבה, התקדם ומשלושה מטרים שלח בקלילות לרשת של איינוגבה, 1:1.

דקה 43 - איבשקביצ'יוס עבר עבירה חמורה ומגעילה על אלברמן, וספג צהוב מוצדק.

דקה 53 - אחרי עוד משחק טוב של לוגסי, מדוניאנין נכנס במקומו כדי לחזק את התקפת הצהובים.

דקה 55 - מכבי טענה לנגיעת יד של לירוי צעירי ברחבה, אבל שטרית שראה, התעלם בטענה שזה לא היה מכוון.

דקה 59 - מרינקוביץ' מצא את עצמו פנוי לגמרי, ושלח בעיטה טובה, חזקה ושטוחה, שחמקה מטר מהקורה.

דקה 62 - גול! בוזגלו במשחק מצוין כבש עוד שער. הקשר קיבל כדור מעטר, ניסה להחזיר לו אלא שהכדור נבלם על ידי הגנת הזהובים, הכדור חזר לבוזגלו שבעט חד לפינה, מהפך, 1:2 למכבי.

דקה 64 - גול! ייני חילץ כדור טוב בהגנה ושלח ארוך לעטר, שנתן לכדור לקפוץ ושלח חזק לאיינוגבה, שלא כל כך היה מוכן, 1:3 גדול למכבי תל אביב.

דקה 85 - המשחק קצת נרדם, עד שבוזגלו עורר אותו עם בעיטה למשקוף, והיה קרוב לחתום שלושער במשחק מצוין.

דקה 90+3 - עטר ניסה את מזלו בעוד בעיטה, אבל איינוגבה עצר ושי שטרית שרק לסיום המשחק, 1:3 למכבי תל אביב.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי (אמיר עגייב, 74), לירוי צעירי (שלו מנשה, 66), קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ננאד מרינקוביץ', בן צעירי (עוז ראלי, 46), פדרו גלבאן, פיני בלילי.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, דור מלול, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ' (ריף פרץ, 81), שרן ייני, יואב זיו, משה לוגסי (האריס מדוניאנין, 53), גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ' (דור מיכה, 75), מאור בוזגלו, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully