וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד הדהימה את ברצלונה עם 1:2

הבאסקים נקלעו לפיגור אבל הפתיעו עם מהפך. ריאל מדריד הפסידה בבית 3:2 לסראגוסה, הפער בפסגה נותר 8 נקודות

בצל אירועי חצי גמר ליגת האלופות בין ברצלונה לריאל מדריד והמשך ההתכתשות בין שתי היריבות הגדולות אחריו, נפתח הערב (שבת) המחזור ה-34 בליגה הספרדית, בו המשיכה ריאל בשבוע המסויט שלה עם הפסד ביתי מביך 3:2 לסראגוסה. הקטלאנים יצאו להתארח בסן סבסטיאן אצל ריאל סוסיאדד וניסו להעלות את הפער ל-11 נקודות בראשות הטבלה אלא שאופס, הפתעה, הקבוצה המקומית עשתה מהפך וניצחה 1:2. לפיכך הפער בצמרת נותר בעינו על שמונה נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים לסיומה של הליגה. במשחק שנעל את הערב גברה אתלטיקו מדריד בריאזור 0:1 על דפורטיבו לה קורוניה.

ריאל מדריד - סראגוסה 3:2

הרוחות במדריד המשיכו לסעור הרבה אחרי ההפסד השנוי במחלוקת לברצלונה, ונראה שהראש של השחקנים לא היה הערב במשחק בברנבאו. ז'וזה מוריניו עלה עם הרכב שכלל רק מחליפים בחלק ההתקפי, כולל קאקה, גונזאלו היגואין וקרים בנזמה, בעוד שכריסטיאנו רונאלדו נותר מחוץ לסגל ועל פי דיווחים שונים בספרד הושעה מהמשחק בעקבות ביקורת שהעביר על מאמנו.

סראגוסה, שנאבקת על חייה בתחתית, האמינה ביכולתה לרשום ניצחון ראשון בברנבאו אחרי 12 שנים, ובדקה ה-41 ניצל לאפיטה טעות של איקר קסיאס כדי להעלות את האורחים ליתרון מפתיע. בדקה ה-54 החריף ההלם ביציעים כשלאפיטה הוכשל ברחבה על ידי ריקרדו קרבאליו, וגבי קבע 0:2 מהנקודה הלבנה.

ריאל בנתה על קאמבק אחרי שסרחיו ראמוס נעזר בבישול של אנחל די מריה כדי לצמק בדקה ה-62, אבל אז הגיע השני של לאפיטה בדקה ה-78 בסיומה של מתפרצת נהדרת, ובנזמה רק הקטין פעם נוספת חמש דקות לסיום. דקה לאחר מכן ספג ריקרדו קרבאליו צהוב שני ושוב הותיר את מוריניו בעשרה שחקנים.

ריאל סוסיאדד - ברצלונה 1:2

שלושה ימים לאחר הניצחון החשוב של הקבוצה הקטלאנית על ריאל מדריד במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות, הגיעה מוליכת הליגה הספרדית למשחק בחבל הבאסקים בידיעה שניצחון שלה יעלה את הפער מריאל ל-11, לאחר שהבלאנקוס הפסידו בסנטיאגו ברנבאו לסראגוסה.

פפ גווארדיולה נתן מנוחה לשחקנים רבים, ביניהם השוער ואלדס, אלבס, פויול, בוסקטס ו-וייה, וכלל בהרכבו את פינטו, מונטויה, פיקה, מיליטו, פונטאס, צ'אבי, קייטה, טיאגו, ג'פראן, אפלאיי ומסי, שגם היה אמור לקבל מנוחה, אולם לבסוף נכלל בהרכב. לאחר 14 דקות החליף גווארדיולה את מונטויה הצעיר בדני אלבס.

29 דקות מהפתיחה טיאגו אלקנטרה, בנו של שחקן העבר מאזיניו, כבש לבארסה, שהמשיכה לטייל להנאתה אלא שבאצטדיון אנואטה אף משחק לא קל, ודייגו יפראן האורוגוואי, שנכנס כמחליף בדקה ה-69, איזן שתי דקות לאחר מכן. בדקה ה-82 נרשם מהפך מדהים, כשצ'אבי פרייטו כבש בפנדל.

ברצלונה נוחלת העונה הפסד שני בלבד בליגה (הראשון היה במחזור השני להרקולס בקאמפ נואו), אולם זה כמובן לא מה שימנע ממנה אליפות שלישית ברציפות. את המקומיים כמובן לא מעניין ההרכב בו עלתה בארסה. היא השיגה שלוש נקודות על הקטלאנים, עלתה למקום ה-11 בטבלה וחשוב מכך התרחקה קצת ממאבקי התחתית.

משחק נוסף:

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיקו מדריד 1:0
קון אגוארו (80)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully