וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשנים בספרד: "ריאל מדריד סובלת ממוריניוזציה"

עיתוני ספרד סוערים גם בשישי בבוקר בעקבות המשחק השלישי בסדרת ה"אל קלאסיקו". עכשיו גם ריאל מתכוונת להגיש תלונה

קצת יותר מיממה לאחר סיומו של פרק 3 בסדרת ה"אל קלאסיקו" שהיה דרמטי מהצפוי, עיתוני ספרד עדיין לא התאוששו משרשרת האירועים במשחק בו ניצחה ברצלונה את ריאל מדריד 0:2 בחצי גמר ליגת האלופות. כרגיל, עיתוני הספורט הגדולים במדינה תופסים צדדים כשה"אס" וה"מארקה" נוטים לטובת ריאל מדריד וז'וזה מוריניו וה"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני תומך בעיקר בברצלונה.

ובכל זאת, אפשר למצוא גם בעיתוני הבוקר הנפוצים בעיקר במדריד ביקורות כלפי מוריניו וריאל מדריד, בעיקר בטורי הפרשנות. אלפרדו רלאנו, אחד מפרשני הכדורגל הבכירים ב"אס" כתב כי: "ריאל מדריד סובלת מתהליך של מוריניוזציה שהוא מאוד שלילי כלפי המועדון". בטורו מסביר הפרשן: "האגו של ז'וזה מוריניו מעולם לא התאושש מהתבוסה 5:0. זה השפיע על כל הקבוצה שלו שנכנסה לתהליך שכולל חשש גדול מההשוואה לריאל מדריד. יש שני סוגים של אנשים בריאל מדריד, אלה שיתמכו במוריניו עד המוות ואלה שחוששים ממנו. נראה כי פלורנטינו פרז כבר איבד שליטה עליו". פרשן אחר ב"אס" טוען כי מאמנים כמו ז'וזה מוריניו ופפ גוארדיולה מצילים את הכדורגל וצריך כמה שיותר כמוהם. עוד ב"אס" כתבי העיתון דאגו לסקירה מורחבת של שערוריות שיפוט וסקנדלים שבהם היה מעורב מוריניו".

בכותרת הראשית של המהדורה המודפסת של ה"מארקה" הבוקר מופיע הכיתוב "תיאטרון בלתי נסבל" מעל לתמונתו של דני אלבס ובידיעה עצמה עוסקים בעיקר בהתחזות שלו ובקטעי הוידאו שמוכיחים את זה. ביום שאחרי המשחק הופצו ברשת ובמהודורת הספורט השונות צילומי תקריב שמוכיחים כי לאלבס לא היתה שום סיבה להתגלגל ולהיאנק מכאבים ושהתאקל של פפה לא היה ולא נברא. בכותרת אחרת בעיתון מתכוננים כבר למשחק הגומלין בקאמפ נואו ולהגעתו של ז'וזה מוריניו לברצלונה. לפי הידיעה, מוריניו ביקש לצפות במשחק מתא VIP מזכוכית. לפי התקנות של אופ"א ובניגוד למקרה דומה בליגה הספרדית, מוריניו לא יוכל להעביר הוראות ולדבר עם שחקניו מרגע שייכנסו לאיצטדיון. הוא יוכל להיכנס לחדר ההלבשה רק 15 דקות לאחר סיום המשחק. באופן כללי, בברצלונה מתכננים להציב סביב מוריניו אבטחה מוגברת מרגע שיגיע לעיר, ובמשחק עצמו ילוו אותו שני אנשי אבטחה.

בנוסף, בעיתוני מדריד עוסקים במסיבת העיתונאים שבה הודיעו אנשי ברצלונה שהם מגישים תלונה רשמית לאופ"א נגד מוריניו. במקביל, כותבים בספרד כי גם בריאל מדריד לא מתכוונים לשבת בשקט ושם מתכוונים להגיש תלונה לאופ"א נגד שחקני ברצלונה בגין פרובוקציות והתחזויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully