וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי: "ממפיס נראתה כמו הקבוצה המנוסה"

הגארד הודה כי השלשה של ניל הייתה נס שהשאיר את הספרס בפלייאוף: "היה מזל, זו האמת". פופוביץ': "השחקנים הראו אופי"

1.7 שניות לסיום סן אנטוניו הייתה מוטלת על הקרשים כשממפיס עומדת מעליה, מביטה למעלה ורואה את הדלת לשלב חצי גמר המערב. אבל אז הגיעה שלשה ענקית של גארי ניל, שלשה שחתמה חצי דקה דרמטית, מותחת ואדירה בה זאק רנדולף ומאנו ג'ינובילי עשו את הבלתי אפשרי פעם אחר פעם. ניל קלע, שוויון 97:97, הארכה. הספרס נשארו בחיים. בהארכה סן אנטוניו ניצחה 103:110 וצימקה ל-3:2. היא עדיין בגבה לקיר.

"הרגשתי טוב", אמר ניל לאחר המשחק בו קצר רגע של תהילה. "ידעתי שיהיו לי רגליים טובות לזריקה הזאת, לקחתי את הכדור וקלעתי. אתה לא חושב אם תקלע או לא, אתה רק חושב על לקחת את הזריקה הכי טוב שאתה יכול". כוכב ממפיס זאק רנדולף לא האמין שזה קורה לו באותו רגע. "הם במינוס 3, צריך למנוע שלשה, אסור להשאיר מישהו לשלשה פתוחה, היינו חייבים למנוע זריקה", אמר בתסכול.

רק 8 קבוצות בהיסטוריה יצאו מפיגור 3:1. ג'ינובילי, שהיה מצוין עם 33 נקודות וסל קלאץ גדול שצימק למינוס 1 במאני טיים, הודה בסיום כי קבוצתו נראית לא טוב ומתקשה מאוד מול הגריזליס הנחושים. "לא יודע אם הראינו לב של אלופה", אמר ג'ינובלי בסיום, "היה לנו מזל, זאת האמת, ממפיס הייתה טובה יותר, פשוט נתקענו והמשכנו להילחם. היום ממפיס נראתה כמו הקבוצה המנוסה, היינו עצבניים, הם הוציאו לפועל טוב, עד כה בסדרה לא ראיתי שאנחנו הקבוצה המנוסה יותר".

"בדרך כלל שמנצחים אתה טוב והקבוצה השנייה לא, אבל הפעם שתי הקבוצות היו טובות, היה משחק צמוד", אמר גרג פופוביץ' על הנס שקרה לו ולשחקניו. "לפעמים כדור נכנס, לפעמים לא. לפעמים אתה לא יכול לחזור, אבל ציפיתי מהשחקנים שיישארו במשחק, הכל עניין של אופי והשחקנים הראו אותו".

"אני מאוד גאה בשחקנים שהראו הרבה אופי", אמר מאמן ממפיס ליונל הולינס. "הספרס קפצו ליתרון וחזרנו, ואז לקחנו את היתרון ברבע השלישי, אבל כשהכדור נכנס בסוף...ככה זה עובד".

גארד סן אנטוניו ספרס מאנו ג'ינובילי. eric gay, AP
"פשוט נתקענו והמשכנו להילחם". ג'ינובילי/AP, eric gay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully