וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו צימקה ל-2:3, ההיט והת'אנדר עלו לחצי הגמר

הספרס כפו הארכה על ממפיס, נמנעו מהדחה כשניצחו 103:110 וצימקו ל-3:2 בסדרה. מיאמי ואוקלהומה סיטי עלו לחצאי הגמר

סן אנטוניו עדיין בחיים, מיאמי ואוקלהומה סיטי עלו לחצי הגמר. יש יופי של פלייאוף השנה ב-NBA, וגם הלילה (בין רביעי לחמישי) ליגת הכדורסל הטובה בעולם פינקה אותנו בדרמות ומהלכים גדולים. סן אנטוניו אירחה את ממפיס כשגבה אל הקיר עקב פיגור 3:1 בסדרה, והספרס, מוליכי המערב, נזקקו לנס שכפה הארכה כדי לנצח בשיניים את הגריזליס 103:110 ולשלוח את הסדרה למשחק שישי. הייתה זאת שלשה ענקית של גארי ניל 1.3 שניות לסיום המועד החוקי שכפתה 97:97 והארכה, בה הספרס התעלו וניצחו. צפו בשלשה של ניל בלינק המצורף.

אוקלהומה סיטי נלחמה בדנבר, ולבסוף, בתום משחק צמוד ומותח הכניעה את הנאגטס 97:100 והשלימה ניצחון 1:4 בסדרה בדרך לחצי הגמר. את הכפיים תמחאו לקווין דוראנט, שבער עם 41 נקודות, כולל סל קלאץ' וגג ענק על ג'יי.אר. סמית שהבטיח את ניצחון הת'אנדר.

מיאמי התקשתה במשחקה הביתי נגד פילדלפיה, אך ניצחה 91:97 והשלימה אף היא ניצחון 1:4 בסדרה והשגת כרטיס לחצי גמר המזרח נגד בוסטון. פילדלפיה תתנחם בכך שהציגה יכולת מעוררת כבוד בסדרה, והעניקה לאוהדיה עונה טובה שיכולה להשאיר אותם אופטימיים לגבי העתיד.

סן אנטוניו - ממפיס 103:110 (בהארכה, הספרס צימקו ל-3:2 בסדרה)

וואו, איזה משחק, איזו דרמה, איזה פיניש. סן אנטוניו ניצלה את אחת הנשמות שלה כדי לשרוד בסדרה. היה משחק טוב, היה צמוד, אבל למה להכביר מילים אם אפשר לגשת ישר ללב העניין. 13.8 שניות לסיום זאק רנדולף קלע מחצי מרחק והעלה את ממפיס ל-91:93. הספרס יוצאים להתקפה וג'ינובילי הוריד למינוס 1. רנדולף דייק פעמיים מהקו והעלה את ממפיס ל-92:95. ג'ינובילי, בפעולת יחיד גדולה, קלע סל 2.2 שניות לסיום. השופטים קבעו שאלה היו רק 2 נקודות והתוצאה הייתה 94:95 לגריזליס. גמור? הלו, זה NBA פה, הכל אפשרי. רנדולף קבע 94:97 מהקו, ועל השעון נותרו 1.7 שניות. גארי ניל קיבל את הכדור וקבר שלשה ענקית שכפתה הארכה עם 97:97. פוווו, נגבו את הזיעה חברים. הסל הזה נתן רוח גבית לספרס, ובהארכה טוני פארקר וג'ינובילי דאגו שזה ייגמר בניצחון המארחת עם 103:110.

"לא יודע אם הראנו לב של אלופה", אמר ג'ינובלי בסיום, "היה לנו מזל, זאת האמת, ממפיס הייתה טובה יותר, פשוט נתקענו והמשכנו להילחם". ג'ינובילי היה תותח עם 33 נקודות ו-6 אסיסטים, טוני פארקר קלע 24 ומסר 9 אסיסטים לספרס. טים דאנקן הוסיף 13 ו-12 ריבאונדים, ג'ורג' היל עלה מהספסל וסיפק 12 נקודות, ריצ'רד ג'פרסון, שלא קלע במשחק הקודם, תרם 6 בלבד ב-2 מ-7 מהשדה. ממפיס המאכוזבת כבר הרגישה את חצי הגמר, אבל היא תיאלץ לעשות את העבודה במשחק הבא. זאק רנדולף היה נהדר עם 26 נקודות ו-11 ריבאונדים, מייק קונלי קלע 20 וחילק 5 אסיסטים, סם יאנג סיפק 18 ב-7 מ-12 מהשדה ומארק גאסול קלע 11 והוריד 17 ריבאונדים.

מיאמי - פילדלפיה 91:97 (ההיט ניצחו 1:4 בסדרה)

המשימה הושלמה. הסיקסרס סיימו עונה בטעם טוב עם הופעה מכובדת מול אחת הקונטנדריות לתואר, ואילו לברון, וויד ובוש ממשיכים לשלב הבא, כשהיריבה בחצי הגמר היא משוכה גבוהה יותר מפילי הסימפטית - בוסטון סלטיקס. איזה יופי של סדרה מחכה לנו.

זה לא הלך בקלות, ובבוסטון ראו איך ההיט נאלצים להזיע לפני שחגגו ניצחון. מיאמי הוליכה 91:92 כשעל השעון 16 שניות. מריו צ'אלמרס מצא את ג'ואל אנתוני מתחת לסל, והאחרון נשלח לקו. אנתוני קלע 2 והעלה את מיאמי ליתרון 3, אנדרה איגודלה החטיא את הג'אמפ, וזה נגמר עבור הסיקסרס. "כל משחק נגד פילדלפיה היה קרב", אמר בסיום כריס בוש והחמיא לקבוצתו הגאה של דאג קולינס, "פילדלפיה באה ושיחקה כדורסל, הם שיחקו יחד והם היו אגרסיביים. הלחץ היה עלינו כי היינו חייבים לנצח, מכאן זה רק יהפוך לקשה יותר".

ההיט קלעו 12 מ-30 מחוץ לקשת וחייבים תודה גדולה למריו צ'אלמרס, שעלה מהספסל והפציץ 20 נקודות כולל 6 מ-12 לשלוש. את ההיט הוליך דווין וויד עם 26 נקודות (10 מ-25 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. בוש קלע 22 ושאב 11, לברון סבל מאיגודלה וקלע רק 16 ב-5 מ-13 מהשדה, אבל היה קרוב לטריפל דאבל כשהוריד 10 כדורים חוזרים ומסר 8 אסיסטים.

איגודלה (10 ריבאונדים) ואלטון ברנד הוליכו את הסיקסרס עם 22 כל אחד, תדאוס יאנג הוסיף 13 מהספסל ב-6 מ-8 מהשדה, ג'ודי מיקס קלע 12, ג'רו הולידיי היה טוב עם 10 ו-8 אסיסטים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אוקלהומה סיטי - דנבר 97:100 (הת'אנדר ניצחו 1:4 בסדרה ועלו לחצי הגמר)

הנאגטס יזכרו מהעונה הזאת בעיקר את החצי השני שלה, את ההתעלות והגיבוש של שחקניה אחרי עזיבת כרמלו אנתוני וצ'ונסי בילאפס. הנאגטס הראו אופי וכולם פיתחו לגביהם ציפיות לפני הפלייאוף, אבל ברגע האמת נגמר להם האוויר. אוקלהומה עוד תיזכור כמה דברים מהעונה הזאת, כי היא ממשיכה קדימה, תוך שהיא מבטלת את הנאגטס. דוראנט, ווסטברוק ויתר חבריהם עדיין כותבים את הספר שלהם לעונה זאת.

דוראנט היה ת-ו-ת-ח עם 41 נקודות ב-14 מ-27 מהשדה, כשהוא לוקח מנהיגות במאני טיים וקולע את כל 9 הנקודות האחרונות של הת'אנדר במשחק. הנאגטס היו מצוינים ואף הובילו ביתרון 9 נקודות 4 דקות לסיום, אבל אז דוראנטולה טווה את הקורים וטרף, כשהוא נעזר בהגנה המצוינת של סרג' איבאקה. 12 שניות לסיום דוראנט קלע מ-6 מטר ואחר כך מנע מג'יי.אר. סמית אפשרות להשוות כשחסם ניסיון זריקה משלוש מצדו 9 שניות לסיום. בהמשך היה לסמית עוד ניסיון להשוות, הוא החטיא והת'אנדר חגגו.

ראסל ווסטברוק הוסיף 14 לת'אנדר, ג'יימס האדן עלה מהספסל ותרם 12 ו-7 ריבאונדים, קנדריק פרקינס קלע 9 והוריד 11 כדורים חוזרים, סרג' איבאקה קלע רק נקודה אחת אבל שימו לב - רשם 9 גגות! והוריד גם 8 ריבאונדים. ארון אפללו הוליך את הנאגטס עם 15, קניון מרטין היה טוב עם 14 ו-10 ריבאונדים, טיי לאוסון סיפק 13 נקודות כמו גם ריימונד פלטון שעלה מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully