וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אליצור יבנה השוותה ל-1:1 מול הבקעה

הקבוצה של נתי כהן שמרה על הביתיות, ניצחה 74:85 והעבירה את ההכרעה לגני תקווה. בארי הפסידה להוד השרון וירדה ליגה

סדרות חצי גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית מתחממות. הפועל תל אביב השוותה ל-1:1 את הסדרה מול יקנעם/מגידו (ראו ידיעה נפרדת), אבל מ.כ. הבקעה קיוותה לסגור את הסיפור כבר הערב (שלישי) נגד אליצור יבנה. זה לא ממש הלך לבחורים של אבי אשכנזי, שניצחו בשבוע שעבר אבל במשחק השני בסדרה הם הפסידו 85:74, מה ששולח את הסדרה למשחק שלישי ומכריע באולם לידר בגני תקווה בשבוע הבא. מעבר לכך, נערך היום מחזור נוסף במשחקי הפלייאוף התחתון, כאשר מחזור אחד לסיום העונה, הפועל בארי הצטרפה לעירוני נהריה שכבר ירדה לליגה הארצית. בארי הפסידה בקרב ישיר על ההישארות למכבי הוד השרון 76:74.

אליצור יבנה - מ.כ. הבקעה 74:85

השחקנים של אשכנזי אולי הגיעו מעט זחוחים מהניצחון הקודם ולמרות שהם פתחו חזק, הם התקשו לברוח. פול דילייני ונעם מטלון היו מצוינים ברבע הזה והובילו 20:21 בסיום הרבע הראשון. גיא קנטור עוד הקפיץ לשמונה הפרש, אבל ניר גולן דאג לשמור על משחק צמוד ועד סוף המחצית הפער קוזז לארבע.

הרבע השלישי היה במעמד צד אחד בלבד, שבו יבנה ברחה עם הגנה חלשה מאוד של הבקעה, שספגה 33 נקודות. מנגד, גם בהתקפה האורחים לא הצליחו לייצר יותר מדי. קייל ווילסון עם שלשה ענקית הוריד את הקבוצה שלו ביתרון 52:67. מטלון עוד הוריד לעשר ברבע האחרון ויחד עם דילייני הוא ניסה לסדר קאמבק, אבל ווילסון הכתיב את הקצב וגם בערב פחות טוב של צ'אק טימרלייק (16 נקודות) הם הצליחו לנצח. הופמן קלע 21 נקודות ו-ווילסון הוסיף 20. דילייני הוביל את קלעי הבקעה עם 20 נקודות, סטפון ברדפורד תרם 16 ואיתי לב סיים עם 15.

מכבי הוד השרון - הפועל בארי 74:76

שתי הקבוצות ידעו שהמפסידה היא זו שתיפרד מהליגה הלאומית, וכיאה למעמד, קיבלנו עוד מותחן הערב הוד השרון, שעשתה ניצחון גדול מאוד בחוץ על עפולה, שוב לא קיבלה תפוקה מסטנלי ברנדי (10 נקודות בלבד), אבל גרי גנדל היה בזמן ובמקום הנכון עם 24 נקודות ועשרה ריבאונדים. הרן שיפמן עוד העלה את בארי ליתרון נקודה דקה לסיום, אבל ברנדי הפך וקובי שרביט סגר את הסיפור מהקו. גיא דותן סיים כקלעי המצטיין של בארי עם 14 נקודות.

הפועל עפולה - הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 92:90

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את הישארותן בליגה, אבל בכל מקרה קיבלנו משחק מותח שהוכרע בשניות האחרונות. בראיינט מרקסון סיים עם 24 נקודות לעפולה, אבי אליהו הוסיף 21. אצל כפר סבא/כוכב יאיר הבולטים היו אבירם זלקוביץ' (24 נקודות) ואריק טרמייל (21).

עירוני רמת גן - עירוני נהריה 79:100

אחרי שנהריה כבר הבינה שהיא תשחק בעונה הבאה בליגה הארצית, קיבלנו משחק לפרוטוקול בלבד, אותו ניצל אור ברנר כדי לשפר את הסטטיסטיקה האישית ולקלוע 33 נקודות, יריב יצקן הוסיף 17. בנהריה הבולט היה אסף אוחנה עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully