וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 86:88 את יקנעם/מגידו והשוותה ל-1:1

ירון להט צלף שלוש שניות לסיום, השאיר את האדומים בתמונת העלייה לליגת העל ושלח את ההכרעה למשחק שלישי בהדר יוסף

להפועל תל אביב יש כנראה יותר מזל משכל. אחרת אי אפשר להסביר איך קרה שהאדומים, שהיו עם הגב אל הקיר בסדרת חצי גמר הפלייאוף נגד יקנעם/מגידו, שוב חזק בתמונה ותלויים בעיקר בעצמם. אחרי ההפסד במשחק הראשון 85:81 בהדר יוסף, קיבלנו מותחן של 40 דקות במשחק השני שנערך בקיבוץ משמר העמק, אבל לאדומים היה את ירון להט, שועל קרבות ותיק, שצלף ווינר שוט שלוש שניות לסיום, העניק 86:88 ענק שהשווה ל-1:1 את הסדרה שתוכרע בהדר יוסף. המנצחת תמשיך לסדרת הגמר, בעוד המפסידה תסיים את העונה.

בריאן אוסברי שחקן הפועל תל אביב מול הפועל יקנעם/מגידו. ברני ארדוב
ניצחון ענק, סיום מדהים. אוסברי, אחד המצטיינים בהפועל הערב/ברני ארדוב

המשחק השני בסדרה היה משחק של מומנטומים, כשבכל כמה דקות התחלפה זהות המובילה. קבוצת הבת של מכבי תל אביב, שהרשימה מאוד במשחק הראשון, הציגה עוד משחק גדול שאותו הובילו רמון קלמנטה ונייט מילר, שכבר הצעידו את הקבוצה הקיבוצית ביתרון דו ספרתי בשלהי הרבע השלישי.

אלא שהזרים של הפועל תל אביב, בריאן אוסברי ואדריאן אוטר, שהוכיח שהוא כשיר לרגעים המכריעים של העונה, נתנו את התפוקה שלהם, שמרו על פער סביר, ובסופו של דבר שוב הפכו את המומנטום ועלו ליתרון. למרות שבדקות האחרונות הפועל תל אביב הובילה בפער של חמש, יקנעם/מגידו לא ויתרה עד השנייה האחרונה, כפתה שוויון 86:86, אבל ירון להט הוכיח שעוד כוחו במותניו עם סל ניצחון ענק.

קלעו ליקנעם/מגידו: רמון קלמנטה 26 נקודות (13 ריבאונדים), נייט מילר 24 (12 ריבאונדים), כרמל בוכמן 11, תומר בר אבן 9, יונתן שטרקמן 5, נמרוד טישמן ונועם לוי 4 כל אחד, רותם ברזילי 2, מור מנשה 1.

להפועל תל אביב: בריאן אוסברי 27 נקודות (8 ריבאונדים), אדריאן אוטר 22 (7 ריבאונדים), גל איתן 16, ירדן שוורצמן 10, ירון להט 6 (8 ריבאונדים, 9 אסיסטים), אלעד אליהו 3, יריב רוקני וטוהר חיימוביץ' 2 כל אחד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מהלך המשחק

יקנעם/מגידו עלתה בחמישייה עם נמרוד טישמן, נייט מילר, רמון קלמנטה, נועם לוי ולירן שוורצוולד. הפועל תל אביב פתחה עם בריאן אוסברי, ירון להט, ירדן שוורצמן, יריב רוקני וגל איתן.

הפועל תל אביב לא הגיעה חדה למשחק, ובשלוש הדקות הראשונות רק יריב רוקני הצליח לקלוע. אוסברי ואוטר נכנסו לקצב של המשחק וקלעו את הנקודות הראשונות שלהם, אבל המארחים עם חדירות קלות שמרו על משחק צמוד. אוטר תפס ביטחון וההגנה של יקנעם/מגידו לא הסתדרה איתו ועם להט בדרך ל-9:17. קלמנטה החזיר את יקנעם/מגידו עם ריצה מצוינת והקבוצה ירדה ל-28:28 אחרי עוד שתיים של קלמנטה.

אלעד אליהו פתח את הרבע השני עם שלשה גדולה ואוטר עם דאנק גדול חשבו שהם בורחים, אבל כרמל בוכמן הפגיז עם שלשה משלו וצינן את ההתלהבות. קלמנטה המשיך לחגוג בצבע, מה שחייב את שרון אברהמי להזעיק פסק זמן. נייט מילר המשיך לנצל את הדקות הטובות של הקבוצה שלו והקפיץ את היתרון לחמש (37:42) באמצע הרבע. אוסברי עוד ניסהלקזז בפער, אבל שוורצמן שמר על היתרון עם עוד שתיים ומילר טיפס לשמונה בדרך ל-43:54 במחצית.

מילר המשיך להיות חם גם בפתיחת הרבע השלישי (תשע נקודות רצופות), אליו הפועל תל אביב לא הגיעה, והפער צמח ל-48:63. אלא שדווקא אז האדומים הצליחו לבצע עצירות בהגנה וגם בהתקפה כשאוסברי היה חתום על הנקודות החשובות וגל איתן עם אוטר המשיכו עם הדהירה והורידו לחמש הפרש בלבד באמצע הרבע. קלמנטה לא התרגש מהקאמבק ועם עוד שתי נקודות הוא החזיר את הפער לדו ספרתי. האדומים לא ויתרו והורידו לחמש עד סיום הרבע, 76:71.

קצת פחות משתי דקות הקבוצות התקשו לקלוע, אבל את הבצורת הקצרה שבר ירון להט עם שתי נקודות מצוינות. אוסברי המשיך בקו הזה ועם שלשה ענקית הוא השווה ל-76:76. הפועל תל אביב תפסה את הביטחון הדרוש כדי ללכת קדימה ועם ארבע נקודות רצופות איתן ואוטר טיפסו ל-76:80. תומר בר אבן ניסה להחזיר את היתרון, אבל אלה היו הדקות של שוורצמן שלהט. אוטר הגדיל לנקודה מהקו 2:14 דקות לסיום והפער עלה לשש, קלמנטה הוריד לארבע, גם הוא מהקו. אלא שמילר עם שלשה גדולה פתח את חצי הדקה האחרונה. שרשרת החטאות של יקנעם/מגידו הובילה גם לעבירה של שוורצמן. קלמנטה דייק פעמיים מהקו ל-86:86 כשנותרו 24 שניות לסיום. להט הפציץ שלוש שניות לסיום והשאיר את הפועל תל אביב בסדרה, 86:88 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully