וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הפועל ב"ש: סאבו פאביצ'ביץ' מחוץ לסגל

הבלם הושאר במפתיע מחוץ לסגל עקב סיבות מקצועיות. סבן, ישראלביץ', לוגסי ומיכה בהרכב. ערן לוי יפתח אצל האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב לא ניצחה כבר חמישה משחקים ברציפות.

* מאז עונת 2003 לא ניצחה הפועל באר שבע את מכבי תל אביב בשמונת המשחקים האחרונים שנערכו בין שתי הקבוצות בליגה.

* ניר קלינגר, מאמנה של באר שבע, הוא המאמן האחרון שזכה עם מכבי תל אביב בתואר האליפות וזה קרה בעונת 2002/3.

*כל שלושת המשחקים האחרונים בהם מכבי תל אביב אירחה את הפועל באר שבע בליגה הסתיימו בתיקו.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

החלוץ אלירן עטר, שסבל אמש מכאבי גב, ערך אתמול (שישי) אימון מלא ויפתח בהרכב. הבלם אבי סטרול סובל מרגישות ברצועת הברך, לא התאמן והוא מחוץ לסגל. מי שלא ישחק בוודאות הוא ג'יבריל סידיבה שנפצע בקרסולו וייעדר מהסגל. המאמן מוטי איוניר לא העביר את האימון בשל מחלה, אולם הוא צפוי לעמוד על הקווים.

בצוות המקצועי לא תורגל הרכב ביומיים האחרונים ובסופו של דבר הוחלט כי סאבו פאביצ'ביץ' לא ייכלל בסגל למרות שחזר מהרחקה. בקבוצה כעסו על האדום שקיבל המונטנגרי בהפסד לנתניה, וכבר ברור כי הוא לא ימשיך בעונה הבאה. קלמי סבן וריף פרץ ימשיכו כבלמים, כשיואב זיו ודור מלול ישחקו כמגנים. הקשר גל אלברמן יפתח על הספסל, בעוד גיז'רמו ישראלביץ' הועדף על פניו יחד שרן ייני ומושיקו לוגסי בקישור האחורי. גם דור מיכה יקבל מקום בהרכב לפני דימיטאר רנגלוב. האריס מדוניאנין ורוברטו קולאוטי שוב מחוץ להרכב.

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון מייחסים במכבי חשיבות רבה למשחק והמטרה היא ניצחון שיבטיח מקום שלישי בתום העונה הסדירה והמשמעות: לפחות ארבעה משחקים בבלומפילד ואולי אף חמישה במידה ובני יהודה תסיים במקביל במקום החמישי. במכבי רוצים לסיים במקום השלישי גם בסיום הפלייאוף העליון ולהבטיח בכך את הכרטיס לאירופה לקראת העונה הבאה.

הפועל באר שבע:

"אני מתרגש לחזור לבלומפילד אחרי תקופה ארוכה. יש לי זיכרונות נעימים משם ואני מקווה שיקבלו אותי יפה. זאת הייתה תקופה יפה". כך אמר ניר קלינגר לקראת המפגש מול הקבוצה שהביא לה ב-2002/3 אליפות. אחרי שלא פתח בשני המחזורים האחרונים, ערן לוי חוזר ל-11 של ניר קלינגר וישחק מתחת לחלוץ אחד, דובב גבאי או ליאור אסולין.

על פי התרגול הטקטי של המאמן, אביתר אילוז יחזור לעמדת המגן הימני במקום אבי יחיאל, שיחזור למרכז ההגנה. ויליאם סוארס יחזור לעמדה הטבעית שלו בקישור האחורי, כשגם ריאן אדלי שחזר להתאמן צפוי לפתוח. לפחות עד אחרי המשחק, נושא המאמן לא יעלה על הפרק.

יוסי מזרחי ויובל נעים שהוזכרו אתמול כמועמדים יגיעו רק אם המאמן יחליט לעזוב בעצמו. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "נצטרך לנצח, שזאת משימה קשה בפני עצמה, ולהתפלל שבית"ר תמעד בקריית שמונה. כל שאר המשחקים לא מעניינים אותנו". קלינגר יחסר במשחק את הקשר האחורי ליאור ז'אן, שישוחרר כנראה בתום העונה. גם יחיאל צגאי פצוע ולא יהיה בסגל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: דור מלול

בשבוע שעבר פתח מלול בהרכב והציג משחק טוב. כעת חובת ההוכחה שוב עליו כדי להראות שלא מדובר היה בהבלחה חד פעמית. מלול אמור להיות אחד מעמודי התווך של הסגל לקראת העונה הבאה ועבורו כל משחק כעת הוא הזדמנות להוכיח שהוא אכן ראוי לחולצת ההרכב. במכבי מחכים שהמגן/קשר המוכשר יעשה כבר את הפריצה הגדולה, ומשחק ביתי מול הפועל באר שבע, לעיני הקהל הצהוב, הוא בהחלט הזדמנות טובה לכך.

הפועל באר שבע: ערן לוי

פתיחת הקדנציה הנוכחית של ערן לוי בהפועל באר שבע הייתה נראית כמו מסלול בטוח בדרך חזרה לנבחרת. אבל אז הגיעו הדברים הרגילים – פרסומים על נושאים שלא קשורים לכדורגל, ירידה ביכולת האישית שנבעה כנראה מהיכולת הקבוצתית וההיעלמות מתודעת הציבור. החזרה שלו להרכב דווקא במשחק כזה תוכיח אם הוא מסוגל לעמוד תחת לחץ ברגעים חשובים, וזה לא פחות חשוב משער יותר או פחות. כל ילד בהפועל באר שבע יודע שלוי ביום טוב שווה לשטראובר ביום חלש.

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, קלמי סבן, ריף פרץ, יואב זיו, גיז'רמו ישראלביץ', שרן ייני, משה לוגסי, דור מיכה, מאור בוזגלו, אלירן עטר.

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; ויליאם סוארס, ריאן אדלי, סיראז' נאסר, דוד רביבו, ערן לוי, דובב גבאי (ליאור אסולין).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully