וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "לא יהיה רכש בומבסטי בקיץ, לפי תחושתי"

14.4.2011 / 16:23

מאמן מכבי תל אביב התייחס להכנות לעונה הבאה לפני הפועל ב"ש. מלול: "ממרמר לשבת ביציע". אלירן עטר בספק למשחק

קובי אליהו

מכבי תל אביב יצאה מעודדת בסך הכל מהתיקו 2:2 מול מכבי פתח תקוה בסוף השבוע האחרון, שעצר מבחינתה רצף של שלושה הפסדים רצופים. בסוף השבוע הקרוב יארחו הצהובים את הפועל באר שבע, במסגרת המחזור ה-30 והאחרון בליגת העל לפני פתיחת הפלייאוף. היום (חמישי) ערכה מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים המסורתית לפני המשחק, בה דיברו המאמן מוטי איוניר ושחקן הקבוצה דור מלול, שחזר השבוע להרכב אחרי תקופה ארוכה בה לא שותף.

איוניר תרגל באימון המסכם מספר הרכבים, כשקשה עדיין לדעת מי יהיו ה-11 שיפתחו בשבת הקרובה. בעיה שצצה למאמן הצהובים היא הפציעה של אלירן עטר. החלוץ נעדר מהאימון בשל כאבי גב, עבר טיפולים והוא בספק לשבת. עטר יעבור טיפולים היום ומחר ורק אז מצבו יתבהר. ג'יבריל סידיבה, הפצוע בקרסולו, ערך אימון ריצה בלבד

איוניר דיבר על המאבקים הקרובים בליגה: "לא המשחק מול באר שבע יקבע, אבל זה בהחלט משחק שיכול לעזור לנו להתמודד בצורה נוחה יותר על המקום השלישי. אם ננצח בשבת ונסיים במקום השלישי, נשחק בפלייאוף חמש פעמים בבלומפילד".

על היכולת הטובה של הישראלים במשחק האחרון, הוסיף המאמן: "זה לא משהו שהיה מתוכנן, לאור היכולת שהקבוצה הציגה בתקופת ההפסדים היה צריך לעשות שינוי. אנחנו לא מתעסקים בצרות של באר שבע, אלא רק בשלנו. אנחנו רוצים לראות קבוצה שעולה כל שבוע ונותנת הכל, עם הקרבה ותשוקה. רוצים שהקהל שהולך הביתה יהיה גאה בשחקנים".

איוניר התייחס לתכניות לקראת העונה הבאה: "התחושה האישית שלי היא שלא יהיה במכבי תל אביב רכש בומבסטי כמו שהיה בעונה הזו. זאת לא המגמה של המועדון".

דור מלול הוסיף: "תמיד היכולת תלויה יותר בשחקן מאשר במאמן. אתה מראה מה אתה יכול, כמה אתה רוצה ואיך אתה עושה את הדברים. מה שהיה בעבר לא רלוונטי. אני מסתכל על מה שקורה איתי עכשיו. אתן את כולי למכבי. זה המועדון שאני אוהב, שגדלתי בו ואני מאוד רוצה לחזור ולהיות שחקן הרכב.

"מה עוצר בעדי? זו אולי שאלה של יותר שפשוף, יותר הכוונה. אני מאוד רוצה לשחק, לפרוץ ומאוד נחוש. אני מאמין שזה יגיע. לשחק שוב זו הרגשה מדהימה. לראות את האוהדים שמגיעים זה מחזה לא רגיל והתגאתי מאוד לשחק ושיראו אותי. כשישבתי ביציע זה הדבר הכי כואב שיכול להיות. זה מאכזב ויכול למרמר. אני חושב איך אפשר כן להצליח ואיך להתרומם ולהמשיך הלאה.

"אני חושב שהפנדלים שהחמצנו זה רק עניין של חוסר מזל. גם מאור בוזגלו וגם אלירן עטר בועטים פנדלים טובים. היינו כבויים קצת, לא הצגנו את הרמה שאנחנו יכולים וצריכים להציג. מהמשחק מול מכבי פתח תקוה אני מקווה שאנחנו במגמת עלייה".

מוקדם יותר נטלו שלושת שחקני הקבוצה, גל אלברמן, ריף פרץ וקלמי סבן, חלק ביום חלוקה של עמותת "פתחון לב" במתחם חונים-קונים בראשון לציון, יחד עם שחקנים מבני יהודה והפועל תל אביב ועזרו באריזת חבילות שי לכבוד חג הפסח עבור נזקקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully