וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ריאל מדריד ושאלקה עלו לחצי הגמר

אין הפתעות: רונאלדו כבש וסידר לבלאנקוס 0:1 בדרך למפגש עם ברצלונה. ראול כבש ובישל ב-1:2 של שאלקה על אינטר

נסים ונפלאות בליגת האלופות? לא הפעם. ריאל מדריד ושאלקה, שהגיעו עם יתרון מבטיח מהמשחק הראשון, העבירו הערב (רביעי) 90 דקות רגועות בגומלין והעפילו לחצי גמר ליגת האלופות עם ניצחונות כפולים. ריאל נהנתה מהשמטה מגוחכת של הורליו גומש, שאיפשר לכריסטיאנו רונאלדו לכבוש את ה-40 שלו העונה ולנצח 0:1 בוויט הארט ליין לפני הקלאסיקו בחצי מול ברצלונה. ראול, הגיבור הקודם של ריאל, כבש ובישל ב-1:2 של שאלקה על אינטר, סחף את קבוצתו לחצי גמר היסטורי והדיח את אלופת אירופה בדרך למפגש עם מנצ'סטר יונייטד בשלב הבא.

טוטנהאם - ריאל מדריד 1:0 (5:0 בסיכום)

ז'וזה מוריניו יכול לסמן וי גדול גם על משחקו ה-500 כמאמן, שכמו רבים וקודמים לפניו הסתיים גם הוא עם ניצחון. ריאל מדריד הגנה על ה-0:4 המרשים מהמשחק הראשון בגומלין בוויט הארט ליין מול טוטנהאם, שמרה על שער נקי בעזרת הגנה יציבה ועיקשת והראתה כי היא מוכנה לסדרת משחקי הקלאסיקו מול ברצלונה. לקינוח, קיבלו הספרדים פעם נוספת עזרה מהשוער הורליו גומש, שבדקה ה-50 שמט פנימה בעיטה מרחוק של כריסטיאנו רונאלדו והעניק לריאל ניצחון גם במשחק החוץ. הבלאנקוס עולים לחצי גמר ראשון בליגת האלופות זה שמונה שנים.

התרנגולים ידעו שעומדת בפניהם משימה כמעט בלתי אפשרית, כשרק שלוש קבוצות בעבר מחקו פיגור בן ארבעה שערים במפעל אירופי, ובעיקר נלחמו על הכבוד וניסו לעקוץ מהאגפים עם ארון לנון וגארת בייל, לקול תשואות אוהדיהם. ריאל, שנראית הרבה יותר משוחררת מאז ההפסד המביך לספורטינג חיחון, איבדה אמנם את ריקרדו קרבאליו המוצהב לקראת חצי הגמר הראשון מול ברצלונה, אבל נהנתה משערו ה-40 העונה של רונאלדו (50) וצברה עוד ביטחון לקראת 18 הימים הגורליים של העונה שלה.

דקה 3: אוזיל מצא עצמו פנוי בצד ימין של רחבת טוטנהאם, אבל בעט חלש לידיים של גומש.

דקה 31: האדלסטון מצא עצמו ברחבה וניסה להסתובב ולכבוש, אבל הבעיטה החלשה שלו פגשה רק את הרשת החיצונית.

דקה 37: ראמוס הגיע לכדור קרן ונגח בקשת לפינה הרחוקה. גומש הדף בקושי, ואדבאיור בעט החוצה.

דקה 39: כמה שאוהדי ריאל דאגו מהכרטיסים הצהובים. מבין החמישה, קרבאליו הוא הראשון שמוצהב ויחמיץ את המשחק הראשון מול ברצלונה בחצי הגמר.

דקה 50: גול! איזה שער אומלל מבחינתו של גומש. רונאלדו בעט כדור למרכז השער מ-30 מטרים, אבל השוער לא הצליח לתפוס וראה את הכדור מתגלגל לאיטו פנימה. 0:1 מוזר מאוד לריאל מדריד.

דקה 58: פאבליוצ'נקו מצא עצמו חופשי ברחבה, אבל משמונה מטרים נגח מעט מעל המשקוף.

דקה 66: קאקה, בקושי דקה על המגרש, סובב כדור מסוכן מ-18 מטרים, גומש הפעם הצליח להדוף לקרן.

הרכב טוטנהאם: הורליו גומש, ודראן צ'ורלוקה, מייקל דוסון, וויליאם גאלאס, בנואה אסו-אקוטו, ארון לנון (ג'רמיין דפו, 61), טום האדלסטון (סנדרו, 71), לוקה מודריץ' (ניקו קרנצ'אר, 83), גארת בייל, רפאל ואן דר וארט, רומן פאבליוצ'נקו.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס (אסטבן גראנרו, 57), ראול אלביול, ריקרדו קרבאליו, אלברו ארבלואה, צ'אבי אלונסו (קארים בנזמה, 75), סמי חדירה, מרסלו, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו (קאקה, 65), עמנואל אדבאיור.

שאלקה - אינטר 1:2 (3:7 בסיכום)

תגידו מזל טוב לשאלקה. רלף רנגניק שמר על מאזן מושלם מאז חזר לעמדת המאמן, והשחקנים שלו קבעו הישג היסטורי בתולדות המועדון כשעלו לחצי גמר ראשון בליגת האלופות. שאלקה כבר עשתה את העבודה בצורה נפלאה עם 2:5 בסן סירו, והערב השלימה את הדחתה של אלופת אירופה עם ניצחון 1:2 ששייך לחלוץ גדול. ראול האגדי הראה עד כמה הוא אוהב את ליגת האלופות, כשכבש את שערו ה-73 באירופה, בישל באומנות לבנדיקט הובדס והגביר את הדאגות של אלכס פרגוסון לקראת הביקור באולד טראפורד.

הפלטינס ארינה המשיך להאיר פנים לקבוצה המקומית, וגם השינויים שביצע לאונרדו בהרכבה של אינטר לא הועילו. לוסיו אמנם דאג לייצב מעט את החלק האחורי, אבל ההתקפה לא הזכירה את התצוגה ממינכן בשמינית הגמר והדיבורים על נס אפשרי לא באמת זכו לחיזוק על המגרש מול שאלקה העדיפה, כשרק שער שוויון של טיאגו מוטה במחצית השנייה מנע עוד הפסד. אינטר תנסה להציל את העונה שלה בזירה המקומית. שאלקה, עם מנואל נוייר הנפלא בשער וראול הפנומנלי בחוד, תשאף להמשיך להיות הסוס השחור של המפעל גם על חשבון מנצ'סטר יונייטד.

דקה 16: אינטר לא מצליחה למצוא את הדרך לסכן את נוייר, ומנגד נגיחה של ראול נקלטה בידיו של ז'וליו סזאר.

דקה 39: סטנקוביץ' הפציץ מ-25 מטרים, נוייר המצוין זינק והדף ביד אחת.

דקה 45: גול! עכשיו הסיפור גמור. חוראדו הכניס כדור עומק נהדר לראול, שעבר בקלות את ז'וליו סזאר וגלגל לרשת החשופה. שער מספר 73 לראול הבלתי נגמר באירופה, 0:1 לשאלקה.

דקה 49: גול! כדור קרן הגיע אל לוסיו שנגח בכיוון השער, טיאגו מוטה שעמד ברחבת החמש נגע בכדור והכניע מקרוב את נוייר. 1:1.

דקה 59: הגבהה של חוראדו מצד ימין הסתיימה בכיבוש מקרוב של הבלם הובדס, אבל השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 81: גול! אז מה אם פסלו לו שער? הובדס עלה לעזרת ההתקפה, נהנה מהקפצה אומנותית של ראול ולבד מול השוער הפציץ לרשת. 1:2 לשאלקה.

הרכב שאלקה: מנואל נוייר, אטסוטו אוצ'ידה, בנדיקט הובדס, כריסטוף מצלדר, האנס סארפיי, ג'ואל מאטיפ, קיריאקוס פפאדופולוס, חוסה מנואל חוראדו (לוקאס שמיץ, 87), אלכסנדר באומיוהאן (יוליאן דרקסלר, 73), ראול, אדו (אנגלוס חריסטאס, 78).

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, אנדראה ראנוקיה, יוטו נגאטומו, טיאגו מוטה, חאבייר זאנטי, דיאן סטנקוביץ' (גוראן פאנדב, 46), ווסלי סניידר (פיליפה קוטיניו, 80), דייגו מיליטו, סמואל אטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully