וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד וברצלונה עלו לחצי גמר ליגת האלופות

השדים האדומים ניצחו 1:2 את צ'לסי, השלימו 1:3, ויפגשו כנראה את שאלקה. בארסה ניצחה 0:1 את שחטאר (1:6 בסיכום)

צ'לסי ניסתה, רצתה, חלמה, אפילו שיחקה טוב לרגעים, אך סיימה את דרכה בליגת האלופות וגם את העונה באופן מעשי. למה אתם שואלים? ריאן גיגס זו התשובה. הקשר הוולשי בן ה-37, שבישל את שער הניצחון של מנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג' בשבוע שעבר, בישל היום (שלישי) שניים והוביל את השדים האדומים ל-1:2 ול-1:3 בסיכום שני המפגשים. מנצ'סטר יונייטד בחצי הגמר ותחכה לשאלקה, שלא אמורה להיתקל מחר ביותר מדי בעיות לאחר שניצחה 2:5 את אינטר בסן סירו.

במקביל, ברצלונה סימנה וי על ההכנה האחרונה לקראת רצף משחקי הקלאסיקו מול ריאל מדריד. הבלאוגרנה ניצחו 0:1 את שחטאר דונייצק בחוץ וסגרו 1:6 קליל במיוחד מול האוקראינים. אם לא יקרה משהו חריג, בארסה תפגוש בחצי הגמר את ריאל מדריד.

מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:2 (1:3 בסיכום שני המפגשים)

שנה אחת. זה הזמן שנעדרה מנצ'סטר יונייטד ממעמד חצי גמר ליגת האלופות. שנה בה וולה של אריאן רובן שלח אותה הביתה כבר ברבע הגמר. אלא שהערב, השדים האדומים חזרו למעמד הגדול עם 1:2 על צ'לסי, שהשלים 1:3 בסיכום שני המפגשים. אגב, בגמר האחרון בו ביקר אלכס פרגוסון הפסידה יונייטד 2:0 לברצלונה ב-2008/9. אולי העונה יהיה שחזור? אולי אפילו נקמה?

אמנם הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נראתה טוב יותר במחצית הראשונה, אך ספגה שער בדקה קריטית במיוחד (44) מרגליו של חאבייר הרננדז, האס הגדול של השדים האדומים העונה, ואיבדה כמעט סיכוי ריאלי להמשיך לחצי הגמר. בדקה ה-77 ואחרי שאיבדה את ראמירס בכרטיס צהוב שני, הצליחה צ'לסי לאזן משער של דידייה דרוגבה. אלא שהיא עוד לא הספיקה לחייך והשדים האדומים כבשו אחד נוסף, כשהפעם זה היה ג'י-סונג פארק, שקבע את ה-1:2, שהרגיע את כל אצטדיון אולד טראפורד.

ומה תגידו על ריאן גיגס? הקשר בן ה-37, שכבר זכה ב-11 אליפויות אנגליה, ארבעה גביעים ושני גביעי אירופה לאלופות, בישל שער נפלא לחאבייר הרננדז, לאחר שגיגס בישל גם את השער במשחק הראשון. נראה שהוולשי, שחתם לאחרונה על חוזה גם לעונה הבאה, יניף העונה צלחת אליפות נוספת, אולי גם את הגביע האנגלי ומי יודע? אולי גם את גביע האלופות.

אם אצל יונייטד אפשר לציין לטובה את גיגס, מה תגידו על פרננדו טורס בצ'לסי? החלוץ הספרדי, שנרכש בינואר מליברפול תמורת 50 מיליון ליש"ט, סגר עוד 45 דקות אנמיות לחלוטין. "אל ניניו" נראה פשוט חלש, לא מחובר וחסר ביטחון מינימלי והוחלף בפתיחת המחצית השנייה על ידי דידייה דרוגבה, שהיה היחיד בהתקפת הבלוז שהיווה איום על ואן דר סאר הבלתי נלאה וגם הכניע אותו.

דקה 8: קול מצא את עצמו במצב טוב, העביר לטורס, שהתמהמה ואיבד. הכדור חזר לראמירס, שפרץ קדימה, אך ואן דר סאר הקדים אותו.

דקה 12: אנלקה הגביה לטורס, שעלה גבוה מעל פרדיננד ונגח, הכדור חלף ליד הקורה של ואן דר סאר.

דקה 14: טורס קיבל את הכדור ברחבה והוציא לאנלקה, שנותר חופשי ובעט חזק החוצה.

דקה 15: מאלודה ביצע דריבל, עבר שלושה שחקנים ומסר ללמפארד, שבעט חזק, ואן דר סאר קלט.

דקה 27: רוני הגביה כדור מדויק להרננדז, שנגח פנימה, אך לצערו ראה דגל של הקוון והשער נפסל.

דקה 44: גול! אושיי הכניס מסירה לגיגס, שפרץ קדימה באגף ימין והעביר מסירת רוחב חזקה, שהגיעה להררנדז ומשם פנימה. הקשר הוולשי בן ה-37 בישל את השער גם במשחק הראשון. 0:1 למנצ'סטר יונייטד (0:2 בסיכום שני המפגשים).

דקה 52: כדור שחזר מההגנה של יונייטד הגיע למאלודה, שבעט מהאוויר חזק והחוצה.

דקה 57: אנלקה מסר לדרוגבה, שהסתובב ובעט טיל מ-25 מטר, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 68: נאני קיבל מסירת רוחב ושיחרר טיל מ-25 מטר, צ'ך הדף.

דקה 77: גול! אסיין שלח כדור עומק גדול לדרוגבה, שעבר את השומר שלו ובעט טיל בין הרגליים של ואן דר סאר. 1:1 ו-1:2 למנצ'סטר יונייטד בסיכום שני המפגשים.

דקה 77: גול! אנצ'לוטי עוד לא הספיק לחייך ויונייטד כובשת שוב. גיגס כבר אמרנו? הקשר הוולשי הקפיץ כדור פשוט נפלא לפארק, שבעט טיל לפינה הרחוקה. 1:2 למנצ'סטר יונייטד ו-1:3 בסיכום שני המפגשים.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, מייקל קאריק, ריאן גיגס, נאני (אנטוניו ולנסיה, 75), ג'י-סונג פארק, חאבייר הרננדז, ווין רוני.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', אלכס (פאולו פריירה, 82), ג'ון טרי, אשלי קול, מייקל אסיין, פרנק למפארד, ראמירס (הורחק, 70), פלורן מאלודה, ניקולא אנלקה (סלומון קאלו, 61), פרננדו טורס (דידייה דרוגבה, 46).

שחטאר דונייצק - ברצלונה 1:0 (6:1 בסיכום המפגשים)

הקבוצה של פפ גווארדיולה שוב בחצי גמר ליגת האלופות, בפעם השלישית ברציפות לאחר ניצחון 0:1 בחוץ על שחטאר דונייצק משער של ליאונל מסי ו-1:6 בסיכום שני המפגשים. ברצלונה, שהודחה בעונה שעברה על ידי אינטר וז'וזה מוריניו בחצי הגמר, חוזרת שוב למעמד וצפויה לפגוש שם את ריאל מדריד, אלא אם זו תשמוט יתרון 0:4 מול טוטנהאם. אלופת ספרד יכולה להיות מרוצה מהעלייה ובעיקר מהעובדה שהצליחה לשמור על השחקנים שלה מעט רעננים לקראת הקלאסיקו ביום שבת.

נראה שכל המטרה של שחטאר דונייצק מהמשחק מול ברצלונה הייתה לסיים את העונה האירופית עם טעם טוב. אף אחד לא באמת האמין שהקבוצה האוקראינית תצליח לחזור מפיגור 5:1, שספגה בקאמפ נואו. אז הקבוצה של מירצ'ה לוצ'סקו אמנם לא ניצחה, אבל בהחלט סיימה קמפיין אירופי מוצלח והרבה מעבר לכל הציפיות שהיו ממנה בתחילת העונה. אגב, לשחטאר דונייצק זה היה ההפסד הראשון אי פעם בבדונבאס ארינה.

גווארדיולה אמנם דיבר לפני המשחק שכל מחשבותיו נתונות אך ורק למפגש מול שחטאר, אך גם הוא יודע שהמשחק האמיתי של בארסה מתחיל ביום שבת, כשהקבוצה שלו תפגוש את ריאל מדריד ארבע פעמים במשך חודש, פעם אחת בליגה, פעם אחת בגמר הגביע ופעמיים בחצי גמר ליגת האלופות.

דקה 8: ג'אדסון הכניס מסירת עומק נפלאה לקוסטה, שבעט חזק, אך ואלדס הדף.

דקה 24: קובין קיבל מסירה באגף ימין, יישר לאמצע, שם המתין ג'אדסון שבעט לא מספיק חזק ו-ואלדס קלט.

דקה 31: אדריאנו קיבל כדור עומק ופרץ לאורך הקו עד שהגיע לזווית קשה, ממנה בעט אך נבלם מקו השער.

דקה 43: גול! אלבס ומסי ביצעו דאבל פס, בסיומו הצליח הארגנטינאי לבעוט בעיטה שטוחה וחזקה לפינה ופנימה. 0:1 לברצלונה (1:6 בסיכום שני המשחקים).

דקה 59: מסי פרץ קדימה, העביר שמאלה לאפלאי, שבעט חזק, אך פיאטוב הדף.

הרכב שחטאר דונייצק: אנדריי פיאטוב, מיקולה איסצ'נקו, ירוסלב רקיצקי, ויאצ'סלב שבצ'וק, הנריק מחיטריאן, תומאש הובשמן (פרננדיניו, 75), דוגלאס קוסטה (אדוארדו דה סילבה, 58), ג'אדסון, וויליאן, ואסיל קובין, לואיז אדריאנו (מרסלו מורנו, 66).

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה (גבי מיליטו, 70), סרחיו בוסקטס, אדריאנו, חאבייר מסצ'ראנו, צ'אבי (פדרו, 66), סיידו קייטה, איברהים אפלאי, דויד וייה (ג'פרן, 75), ליאונל מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully