וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד ניצחה את הפועל ירושלים 78:86

אשדוד הנחילה הפסד שלישי רצוף לירושלים, 86:78. מכבי ת"א הביסה את נתניה, ניצחונות גם לגלבוע/גליל, בני השרון ואשקלון

אם מישהו עוד היה צריך סיבות מדוע אסור בשום אופן להשבית את המשך העונה בליגת העל בכדורסל, הגיעה מכבי אשדוד הערב (רביעי) והוכיחה כי הפלייאוף הקרוב הולך להיות חם במיוחד. קבוצתו של עופר ברקוביץ' הגיעה למלחה והנחילה הפסד שלישי רצוף להפועל ירושלים, הפעם 86:78. מכבי תל אביב רמסה את ברק נתניה 60:92. מכבי חיפה היתה קרובה לניצחון נוסף, אבל נכנעה לבסוך 92:90 לבני השרון. הפועל גלבוע/גליל עליון, הקבוצה החמה בליגת העל, התקשתה מאוד מול מכבי ראשון לציון, אך גברה עליה לבסוף 84:88 לאחר הארכה. עירוני אשקלון, שכבר מתכוננת לפלייאוף התחתון הפתיעה כשהביסה את חולון בחוץ 64:82.

מכבי תל אביב – ברק נתניה 60:92

במכבי תל אביב לא חוששים להצהיר כי הליגה תהווה את ההכנה לקראת הפיינל פור בתחילת השבוע הבא, ואם זו אכן אינדיקציה, אז שחקניו של דייויד בלאט נראים פשוט מצוין. למרות חסרונו של הסנטר היווני סופוקליס שחורציאניטיס הצהובים רמסו את ברק נתניה, כשהפעם, בניגוד לגמר הגביע הסוער בין השתיים, המשחק שוחק על מי מנוחות, כשהמארחת שולטת בכל אספקט. בברק נתניה קיוו להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון, אך כדי לעשות כן הם יהיו חייבים לנצח במחזור הבא את הפועל ירושלים. בכל תוצאה אחרת, תמצא עצמה הקבוצה נלחמת נגד הירידה עם עירוני אשקלון.

המשחק נפתח ללא הגנות מצד שתי הקבוצות, שקלעו באחוזים גבוהים. היתרון עבר מצד לצד כשדקות טובות של ליאור אליהו העניקו לצהובים יתרון 5, יתרון עליו שמרה עד סוף הרבע שנגמר ב-15:19 למארחים. שלשה של אידסון וסל של בורשטיין העלו את מכבי תל אביב ליתרון 18:26 בתחילת הרבע השני. אליהו ואידסון המשיכו לייצר נקודות ומכבי שמרה על הפער, למרות יכולת טובה של טוני וושהאם בנתניה. שלשות של בלו הגידלו את היתרון ומכבי תל אביב הוליכה במחצית 31:48.

פתיחת הרבע השלישי הייתה המשך של סיום המחצית הראשונה, וסל של פארגו העלה את מכבי ליתרון 20. ההגנה של מכבי היקשתה על הנתנייתים, הנדריקס ומצ'באן חגגו בהתקפה, אליהו כיכב והצהובים הוליכו 43:67 בתום הרבע השלישי. אליהו פרגן לבורשטיין בתחילת הרבע הרביעי, ושמוליק ברנר ניצל את העובדה שמכבי הורידה הילוך, שכן המשחק הפך לגרבאג' טיים.

קלעו למכבי תל אביב: צ'אק אידסון 20 נקודות (9 מ-11 מהשדה), מילאן מצ'באן 16 (8 ריבאונדים), ליאור אליהו 15 (5 ריבאונדים), טל בורשטיין 12, ג'רמי פארגו 11 (4 אסיסטים), דייויד בלו 10, ריצ'רד הנדרקיס 8 (11 ריבאונדים), גיא פניני (24 דקות) ודרק שארפ שיחקו ולא קלעו.

קלעו לנתניה: שמוליק ברנר 18 נקודות (7 ריבאונדים, 4 אסיסטים), אדריאן בנקס 11, טוני וושהאם 9, רומאו טראוויס (2 מ-12 מהשדה) ואלטון בראון 5 כל אחד, אלירן גואטה, ג'ו סמית ועמית שמחון 4 כל אחד, כריס ווטסון 2, ליאור שגב, ערן אסנטי ואריק מקולום שיחקו ולא קלעו.

הפועל ירושלים – מכבי אשדוד 86:78

לא ברור איך זה קורה לה כל פעם, אבל גם השנה מגיעה הפועל ירושלים לשלבים הסופיים של העונה כשהיא בקריסה טוטאלית. קבוצתו של עודד קטש, שחזרה הביתה לאחר שהושפלה בידי מכבי חיפה מהתחתית הפסידה למכבי אשדוד ההפכפכה במלחה, ויש לאוהדיה לא מעט סיבות לדאגה. אשדוד לעומת זאת מראה שהיא עדיין קבוצה מסוכנת מאוד, ומשחק שיא של צמד הג'ושים- קרטר ודאנקן- הביא לה ניצחון ענק במלחה ששולח מסר לקראת הפלייאוף ,שעדיף לא לפגוש אותה לסדרה של חמישה משחקים.

אחרי שלא קלע נקודה במשחק הקודם, מיהר יובל נעימי לעלות על טופס הקלעים, ויחד עם יכולת טובה של ליאור חכמון העלה את ירושלים ליתרון 4. לאשדוד היה באותן דקות בעיקר את ג'וש קרטר שקלע שתי שלשות חשובות, כששלשה של ג'וש דאנקן קבעה יתרון של קבוצתו של ברקוביץ', 18:20. סולומון לא מצא עצמו בהתקפה, ואשדוד עם נקודות של קרטר הוליכה 26:30 בסיום הרבע הראשון. האורחים חזרו לעצמם בפתיחת הרבע השני ורצו ל-2:7 בזכות נקודות של סולומון מחוץ לקשת, אבל אז השלשות של אשדוד החלו להיכנס, ועם מרטין וטפירו היא רצה ל-0:10 ויתרון 33:44. ג'וואד וויליאמס קלע נקודות ראשונות לערב, והצליח לצמק מעט, אבל האורחים עם נקודות של ברקוביץ' ירוד ביתרון 43:52 בסיום המחצית.

טפירו המשיך ביכולת המצויינת שלו עם שלשה שפתחה את הרבע השלישי והעלתה את אשדוד ל-12, אבל גג גדול של רנדל החזיר קצת אנרגיות לצד הירושלמי, וסל ועבירה נהדרת שלו במתפרצת הוריד ל-4 בלבד. אשדוד קיבלה חמצן עם שלשה של קרטר, וחדירה נהדרת של יאן מרטין הורידה את האורחים ביתרון 54:66. המארחים קיבלו על הראש ממאמנם וחזרו חדים יותר, וויליאמס צלף 4 נקודות, אוחיון הוסיף שלשה ואחת של נעימי צימקה ל-68:71 בלבד. קרטר, מי אם לא, מצא נקודות עבור האורחים, ושלשה גדולה של דאנקן שוב החזירה את היתרון ל-10. דאוול ואוחיון לא ויתרו והורידו ל-78:75, אבל שלשה ענקית של דאנקן על סיום שעון הקליעות קבעה 75:83. ירושלים חיפשה שלשה אבל דאוול החטיא, דאנקן השלים את העבודה מהקו, ואשדוד העמיקה את הבור של ירושלים.

קלעו מכבי לאשדוד: ג'וש דאנקן 27 נקודות (7 ריבאונדים), ג'וש קרטר 24 (5 מ-8 לשלוש), מאיר טפירו (11 ריבאונדים, 7 אסיסטים) ויאן מרטין 12 כל אחד, לורנזו גורדון 6, ניב ברקוביץ' 5, אוליבר לאפייט (25 דקות) שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: בריאן רנדל 15 נקודות (11 ריבאונדים), דיון דאוול 12, יוגב אוחיון 11 (6 אסיסטים), וויל סולומון 8 (2 מ-7 לשלוש), ליאור חכמון, יובל נעימי, ג'ייסון ריץ' וג'וואד וויליאמס 7 כל אחד, אורי קוקיה 2.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מכבי ראשון לציון – הפועל גלבוע/גליל עליון 88:84

ראשון לציון פתחה בסערה עם ריצת 0:7, אבל דקות טובות של דגן יבזורי צימקו את הפער. אייזיה סוואן, עם 8 נקודות ברבע הראשון, הוביל את המארחת ל-18:22 בתום הרבע הראשון. יכולת טובה של ריימר מורגן ודווין מיצ'ל הותירו את היתרון ביד המארחים, אולם נקודות של וורן קרטר ועידו קוז'יקרו השאירו את שחקניו של ליאור ליובין קרוב, וגלבוע/גליל פיגרה במחצית 43:35. האלופה פתחה את הרבע השלישי מצוין עם ריצת 0:8 בזכות יכולת טובה של גל מקל, היתרון עבר לגלבוע/גליל ובפרקט התפתח משחק נדנדה.

האלופה פתחה את הרבע השלישי מצוין עם ריצת 0:8 בזכות יכולת טובה של גל מקל, היתרון עבר לגלבוע/גליל ובפרקט התפתח משחק נדנדה. הכתומים לא נהלו וירדו בסוף הרבע השלישי ביתרון 57:59 בזכות שקלעו ניצן חנוכי וסוואן. חמש דקות לסיום הכתומים הוליכו ביתרון 2 והיה ברור שצפוי מותחן בעיר היין. וורן קרטר היה קר רוח מהקו והעלה את גלבוע/גליל ל-75:78 כשעל השעון 49 שניות. סל של ארון מגי צימק למינוס 1 עבור ראשל"צ. 9 שניות לסיום מורגן הלך לקו, כשיש לו הזדמנות לנצח במשחק עבור ראשון לציון. מורגן החטיא את הכדור הראשון, קלע את השנייה והשווה ל-78:78. גל מקל החטיא והמשחק הלך להארכה.

גלבוע/גליל עלתה ליתרון 3 בזכות שלשה של קורטני פלס, כשעל השעון 1:15 דקות לסיום ההארכה. שלשה ענקית של יהוא אורלנד השוותה ל-84:84 עבור ראשל"צ. 15 שניות לסיום קרטר העלה את האורחים ליתרון 84:86 ו-4 שניות לסיום נשלח דווין מיצ'ל לקו. מיצ'ל החטיא את הזריקה הראשונה, החטיא במתכוון את השנייה והכדור החוזר נתפס על ידי גוני יזרעאלי, שסגר מהקו את המשחק וקבע 84:88 לגלבוע/גליל בסיום.

בני השרון – מכבי חיפה 90:92

בני השרון פתחה בריצת 4:12 בזכות נקודות של דן גרונפלד ולי ניילון, וחיפה לא עמדה בקצב של המארחת, שטסה ל-5:21. אבי בן שימול וג'רמיין ג'קסון ייצרו לחיפה נקודות, וההפרש צומק לכדי 19:29 לבני השרון בסוף הרבע הראשון. בן שימול המשיך להיות האיש של חיפה בפתיחת הרבע השני, אך ההפרש נותר דו ספרתי, והירוקים לא הצליחו לעצור את רון סטיל, שרבע שני מצוין שלו הוליך את השרונים ל-39:51 במחצית.

יכולת מצוינת של סילבן לנדסברג וטיילר ווילקרסון החזירו את חיפה למשחק ברבע השלישי, שהפך צמוד, אך ניילון וגרונפלד העלו את בני השרון ליתרון 9 והשמירים הוליכו 64:71 כעבור 30 דקות משחק. חיפה פתחה את הרבע הרביעי בריצת 2:8, אבל המשחק הפך סוער לאחר שאחד מאנשי הנהלת חיפה הורחק מהמגרש לאחר דין ודברים עם השופטים. גם יכולת טובה של ניילון לא מנעה מהירוקים לחולל מהפך ולעלות ל-83:87, כשתי דקות לסיום. סל גדול של פילברטו ריברה השווה ל-87:87, לנדסברג החזיר את היתרון לחיפה, אבל רון סטיל דייק מהקו וסל של ריברה החזירו את היתרון לבני השרון. החטאות של חיפה ועבירה של דרק לאו אפשרו לריברה לדייק באחת משתיים מהקו ולהבטיח לבני השרון יתרון 3. לאו דייק בראשונה, החטיא במתכוון את השנייה, רוברט רותבארט לא הצליח לקלוע את הכדור החוזר ובני השרון ניצחה 90:92.

קלעו לבני השרון: לי ניילון 27 (9 מ-14 מהשדה), 5 איבודים ו-4 ריבאונדים, רון סטיל 18 ו-4 אסיסטים, דן גרונפלד 16, פילברטו ריברה 12, שון ג'יימס 7, 11 חסימות ו-10 ריבאונדים, דורי אסף ובריאנט דאנטסון 5 נקודות כל אחד, ארז כץ 2.

קלעו למכבי חיפה: סילבן לנדסברג 22 נקודות ו-5 חטיפות, טיילר ווילקרסון 17 ו-7 ריבאונדים, אבי בן שימול וג'רמיין ג'קסון (7 אסיסטים) 13 כל אחד, אלישי כדיר 12, פרנק רובינסון 9, רוברט רותבארט 4, כן שותפו דרק לאו ורודני ווב.

הפועל חולון – עירוני אשקלון 82:64

זעם רב נרשם בסיום המשחק הקודם באשקלון, כשהקבוצה הובסה בידי ברק נתניה ונראתה נורא בפעם השניה ברציפות. המאמן, אלי רבי, אמר אז שהקבוצה והשחקנים הביכו את עצמם, ולזכותה של אשקלון ייאמר שהערב היא החזירה את כבודה. הקבוצה של רבי שכבר איבדה סיכוי להימלט מהפלייאוף התחתון הביסה את חולוניה, והוכיחה שהיא לא הרימה ידיים לחלוטין בכל הנוגע להישארותה בליגה. חולון לעומת זאת ממשיכה בהפכפכות שלה, וככל הנראה תסיים במקום השביעי שיסדר לה מפגש עם גלבוע/גליל בפלייאוף.

האורחים פתחו חזק את המשחק וניצלו יכולת טובה של גור פורת כדי לרוץ ליתרון 5:11. בדיוק כמו במשחק הקודם שלה, חולון התקשתה מאוד בפתיחה וסבלה מאחוזים רעים מהשדה, אבל התעוררות של קאסיב פאוול ונקודות של מורן רוט החזירו אותה לפיגור נקודה בלבד, 18:17 בסיום הרבע הראשון. האשקלונים לא נבהלו ורצו ל-2:10 בפתיחת הרבע השני כדי לעלות ל-19:28 בזכות דקות טובות של חג'ג' וטרל. מורן רוט עצר את הבריחה של האורחים עם שלשה חשובה, ויחד עם ריץ' מלצר הצליח לצמק, אבל אז אשקלון שוב לחצה על הדוושה, ועם שלשות של קורי קאר ודרור חג'ג' ירדה אל המחצית ביתרון 30:41.

אשקלון המשיכה להגדיל את היתרון שלה גם במחצית השניה, כשחג'ג' ופורת תפרו שלשות והקפיצו את ההפרש ל-16. המארחים שוב נראו רע מאוד בהתקפה, ג'יימי ארנולד פשוט לא היה פקטור בהתקפת חולון, ושלשה נוספת של פורת הורידה את אשקלון ביתרון 46:60 לפני הרבע האחרון. חולון קיוותה לחזור לעצמה ברבע האחרון כדי לקחת את המשחק, אבל היא לא הצליחה לנצל את הקיפאון הזמני בהתקפת האורחים, והחזירה בהחטאות משלה. רודני גרין המשיך להניע היטב את התקפת האורחים, בעוד חג'ג' העלה ל-55:72. המארחים המשיכו להחטיא, וגם נקודות מאוחרות של ניר כהן לא עזרו, כשאשקלון עלתה ל-20 הפרש וסגרה את המשחק עם 64:82.

קלעו לעירוני אשקלון: רודני גרין 16 ו-5 ריבאונדים, גור פורת 15 ו-8 ריבאונדים, דרור חג'ג' 14 (3 מ-4 לשלוש), 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, קור קאר 13 ו-4 אסיסטים, ארז מרקוביץ' 11 ו-7 ריבאונדים, תומאס טרל 10, ליאור ליפשיץ 3, כן שותף דודו שמריז.

קלעו להפועל חולון: ריץ' מלצ'ר 18 נקודות, קסיב פאוול 16 ו-9 ריבאונדים, מורן רוט 12 ו-6 אסיסטים, ניר כהן 8, ג'יימי ארנולד ושון דניאל 4 כל אחד, עמית בן דוד 2, כן שותפו עידו סטולרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully