וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי רוביו: "ריאל מדריד עדיפה על מכבי תל אביב"

רכז ברצלונה ניתח את הפיינל פור: "ריאל פייבוריטית, הם מאוד חזקים מנטלית". ומה לגבי קבוצתו שלו? "אנחנו לא במשבר"

כשלושה שבועות נותרו עד פיינל פור 2011 שייערך השנה בברצלונה, וככל ששעון החול אוזל, כך העניין עולה. הערב (שלישי) התייחס לאירוע השיא של הכדורסל האירופי רכז ברצלונה ריקי רוביו, שלצערו הרב ייאלץ לראות את המשחקים מביתו. כזכור, האלופה המכהנת נפרדה באופן סופי מהתואר כאשר הפסידה בסדרת רבע הגמר 3:1 מול פנאתינייקוס. אם זה לא מספיק, לפני מספר ימים הפסידו הקטלאנים בליגה הספרדית ליריבתם הנצחית, ריאל מדריד, שמקבלת מרוביו לא מעט כבוד.

"אני מאמין באמת ובתמים שריאל פייבוריטית בחצי הגמר. אישית, אני חושב שהם עדיפים על מכבי תל אביב", אמר רכז נבחרת ספרד, ששיחק העונה מספר פעמים נגד שתי הקבוצות. "יש להם חבורה של שחקנים צעירים עם חוזק מנטלי גדול, כפי שהם הראו נגדנו. אני מאחל להם בהצלחה", הוסיף רוביו, וציין כי בחצי הגמר השני הוא מעריך שלפנאתינייקוס יש יתרון על סיינה.

הרכז בן ה-21 נדרש כמובן גם לעונה המאכזבת שעוברת על ברצלונה, ולשבועות האחרונים בפרט, בהם נשרה הקבוצה מהיורוליג למרות שנחשבה לפייבוריטית הגדולה והחזיקה ביתרון ביתיות. "זה יכול היה להיות מאוד מרגש לשחק בפיינל פור בברצלונה, אבל אין מה לעשות לגבי זה. עוברים עלינו ימים רעים, לא יותר. זה לא משבר. קשה לנצח את כל המשחקים, וכעת אנחנו צריכים להחזיר לעצמנו את הביטחון ולהתחיל לנצח מחדש".

רוביו, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים ביבשת מאז היותו בן 16, חווה עונה בינונית למדי בברצלונה, ושוב קיימים ספקות רבים באשר לסיכויים שיעמוד בציפיות הגבוהות שהוצבו בפניו. בקיץ הקרוב, אם לא תהיה שביתה ב-NBA, ייתכן ויעבור הרכז למינסוטה, שבחרה בו בדראפט 2009. "כרגע אני לא חושב על ה-NBA, בסוף העונה נראה מה קורה עם מינסוטה. כרגע אני רק חושב על לזכות באליפות עם ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully