וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי, עטר, בן שמעון

12.4.2011 / 10:12

השחקנים מעדיפים את מאמן מכבי חיפה, אם יזכה באליפות, ולאחר מכן את עטר ובן שמעון. בנאדו: "הדרך לתואר עוד ארוכה"

אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה מתחילים להריח אליפות. לאחר הניצחון אמש (שני) על עירוני קרית שמונה 2:3 במסגרת המחזור ה-29 ופתיחת פער בן 7 נקודות מהפועל תל אביב, החלו לדבר במועדון על מסלול שונה והפקת הלקחים מאיבוד האליפות בעונה שעברה.

גם שחקני הקבוצה, שבירכו את הנשיא יעקב שחר בחדר ההלבשה, כבר לא מתביישים לצאת בהצהרות. הבלם אריק בנאדו, שפנה אתמול בנוכחות השחקנים לבעלים של המועדון והבטיח להחזיר את האליפות לכרמל, ריגש מאוד את שחר, שאמר למקורביו לאחר המשחק: "לא יכולתי לקבל מתנה טובה יותר", דברים דומים לאלו שהשמיע בפי השחקנים.

הבוקר נשמע בנאדו מעט יותר זהיר, ואמר: "ניצחנו יריבה חזקה שלא נוצחה בשום משחק צמרת העונה, למעט נגדנו. הוכחנו אופי ונחישות. יש כאן שחקנים גברים שרעבים להצלחה. הדרך לתואר עוד ארוכה. מבחינתנו, הפלייאוף התחיל כבר במשחק נגד קרית שמונה".

תובע ההתאחדות לכדורגל החליט להגיש כתב אישום נגד הקבוצה בגין התפרצות לשדה המשחק של אוהד הקבוצה. הדיון יתקיים ביום רביעי בשעה 16:00.

אריק בנאדו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
הבטחתי, ולכן/קובי אליהו

ללא קשר למשחק אתמול, בקבוצה גוברות ההערכות שליאור רפאלוב יעזוב בתום העונה. סוכנו דודו דהאן בודק עבורו מספר אופציות בגרמניה ומתברר שלאחרונה גם הליגה הסקוטית נכנסה לתמונה. אתמול צפה בקשר ג'ון בראון, נציג ריינג'רס, שהתרשם גם מתומר חמד. "זאת העונה הגדולה ביותר של רפאלוב בקריירה. אם בעונה כזאת הוא לא ייקח אליפות, אז מתי זה יקרה?", אמרו בחיפה.

על האפשרות שייצא לאירופה אמר רפאלוב: "אני לא חושב שזה ריזיקה לעשות את הצעד הזה. יש המון שמות של שחקנים שמוזכרים כמועמדים לצאת לאירופה. כרגע אני לא עוסק בזה. יש לי מטרה והיא לקחת אליפות. על העתיד שלי נדבר בקיץ".

גם פיטר מסיללה שמחוזר על ידי קרדיף וקבוצות נוספות באנגליה אמור לעזוב. בינתיים, הבישול של טאלב טואטחה ממשיך לעלות את מניותיו בקבוצה. נראה כי טואטחה יפתח גם מול מכבי נתניה ומסיללה ישתלב כמחליף. במועדון צינו לטובה את הקשר עידן ורד שהוכיח שהוא ראוי לחולצת ההרכב.

מוחמד גדיר חש סחרחורות במחצית, נכנס לחדר ההלבשה והחל להקיא, מה שהדאיג את הצוות המקצועי. למרות זאת, החלוץ המשיך לשחק ויצא רק במהלך המחצית השנייה.

ג'ון קולמה נראה מדוכדך לאחר המשחק ועתידו לוט בערפל. סוכנו בודק עבורו אופציות באירופה, כשהליגה הרוסית שוב בתמונה. סיידו יאיא יעזוב גם הוא, אם כי הנטייה בחיפה היא לרכוש את כרטיסו ולהשאילו לקבוצה אחרת. אם חיפה תזכה באליפות, ו-ולדימיר דבאלישווילי אכן יימכר בקיץ, חיפה תחתים כנראה ארבעה זרים חדשים ותנסה לשדרג את עצמה לקראת מוקדמות ליגת האלופות.

שחקן מכבי חיפה, ליאור רפאלוב. טל לוי
אם לא עכשיו, אז מתי? ליאור רפאלוב עתיד לעזוב את חיפה בסיום העונה/טל לוי

רפאלוב: "אי אפשר להתעלם ממה שאלישע לוי עושה"

בעקבות הפרסום בוואלה! ספורט על מועמדותו של רן בן שמעון לקבוצה, במועדון דאגו להבהיר: "אם אלישע לוי יזכה באליפות, הוא ימשיך בעונה הבאה". גורם בקבוצה אמר אתמול עוד לפני המשחק: "למיטב ידיעתי שחר מאוד מעריך את רן, אבל זה כרגע לא על הפרק".

יש לציין כי אם לוי לא ימשיך, שני המועמדים להחליפו הם מאמן מכבי נתניה ראובן עטר ובן שמעון. בשיחות עם השחקנים נראה כי הם מעדיפים שלוי ימשיך בעונה הבאה, במידה שהקבוצה תזכה באליפות. אחריו זוכה עטר לעדיפות מסוימת על פניו של בן שמעון.

גם רפאלוב התייחס לסוגיית המאמן, ואמר הבוקר: "אנחנו לא עוסקים בספקולציות סביב המאמן, אבל אם נמשיך לשחק בצורה הזאת לא יהיו לו דאגות. יענקל'ה שחר רואה מה הוא עושה. יש לנו חדר הלבשה חזק. שלוש שנים ברציפות הוא מביא את הקבוצה למקום הראשון ואי אפשר להתעלם מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully