וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "אמרתי לכולם ששוב נאכל חרא מהקיזוז"

קשר מכבי חיפה ידע שגם העונה הקיזוז יפעל נגד קבוצתו. שחר לשחקנים: "נתתם לי מתנה". בנאדו: "הבטחנו שנחזיר לך"

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הראתה הרבה אופי העונה ועשתה גם הערב (שני), אך הפעם שילבה גם יופי במחצית השנייה וניצחה 2:3 את עירוני קרית שמונה במשחק נהדר בקרית אליעזר. האורחים כבר הוליכו 1:2 בתחילת המחצית השנייה, אבל אז התעורר ליאור רפאלוב, שעם שער ובישול נהדר הוביל את קבוצתו למהפך. בעקבות הניצחון החמישי ברציפות שלהם, הגדילו הירוקים את יתרונם בפסגה על פני הפועל תל אביב לשבע נקודות והוכיחו שהם מוכנים לפלייאוף. קרית שמונה נותרת עם המחמאות ובינתיים במקום הרביעי.

רפאלוב קצר שבחים בסיום מאלישע לוי והצוות המקצועי ובמועדון גוברת ההערכה שהקשר יעזוב לאירופה בסיום העונה. כזכור, סוכנו דודו דהאן מנסה למצוא לו קבוצה בגרמניה. ביציע נכח סקאוט מטעם הריינג'רס הסקוטית שהגיע לצפות ברפאלוב ובתומר חמד.

בעקבות הפרסומים על מועמדותו של רן בן שמעון לעמדת המאמן לעונה הבאה, במכבי חיפה טוענים כי אלישע לוי ימשיך אם הקבוצה תזכה באליפות.

שחקני הקבוצה הרימו בסיום כוסית לכבוד יום הולדתו ה-70 של הנשיא יעקב שחר. הבעלים נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "הבטחתם לי מתנה ליום ההולדת ונתתם לי אותה". אריק בנאדו הוסיף ואמר לבעלים: "הבטחנו לך שנחזיר את האליפות שאבדה בעונה שעברה".

אלישע לוי: "בליגה של קיזוז, הכל הופך לאפשרי"

"היה משחק קשה נגד קבוצה מאוד חזקה ומאומנת טוב", אמר בסיום כוכב המשחק, ליאור רפאלוב. "הם הובילו 1:2 ואני חושב שהראינו אופי. בפיגור פה בבית ידענו לחזור מהר ולנצח, וזה היה ניצחון חשוב במיוחד אחרי שהפועל הפסידו. הקיזוז מבאס שמשבע זה נהיה שלוש, והופך לפער של משחק אחד כשהכל פתוח. נצטרך השנה להישאר מרוכזים עד הסוף. בניגוד לשנה שעברה, כולם חוזרים מפציעות ואני מקווה שבפלייאוף כולם יהיו בשיא הכושר ושנדע לא לפספס את זה".

רפאלוב המשיך לדבר על הקיזוז: "מתחילת השנה אמרו שהקיזוז יפעל לטובתנו, ואמרתי לכולם שעוד פעם נאכל חרא מזה. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם החוקים. רגעי המאני טיים מתחילים מהיום. אני מרוצה מהקהל ומכל הקבוצה, שידעה לשמור על קור רוח. אנחנו מתאמנים טוב ושמחים, יש אווירה טובה. רק שימשיך ככה ושכולם יישארו בריאים. יש לנו משחק קשה בנתניה ואני מקווה שנדע לנצח אותו

על הפועל תל אביב אמר: "אנחנו בקו עלייה והפועל בקו ירידה. יש עוד שני משחקים עד המשחק נגדם. כל משחק מבחינתנו זה גמר גביע, עד אז נתכונן בהתאם".

המאמן אלישע לוי לא הסתיר את שביעות רצונו: "שיחקנו טוב היום במיוחד במחצית השנייה. היה קצב גבוה ומשחק מעניין. למען האמת, קרית שמונה לא עשו הרבה. היום ראינו הרבה עומק. חשוב לבוא לישורת האחרונה כשכולם בריאים וחזקים. בשנה שעברה צבירת הנקודות שלנו הייתה מטורפת וזה לא הספיק. בליגה של קיזוז, כשמורידים לך 50 אחוז מהנקודות הכל הופך לאפשרי. אנחנו מגיעים לפלייאוף נחושים ובטוחים. לקחנו סיכונים עם שחקנים צעירים כמו טאלב ואזולאי שנתנו לנו עומק. בעוד שבוע-שבועיים כשכולם ייכנסו לכושר, יהיה לנו עוד יותר עומק. אנחנו צריכים כל שחקן".

המאמן המשיך להתייחס לטראומת העונה שעברה: "מועדון חזק כמו שלנו קם על הרגליים. בתחילת השנה הספידו אותנו ואמרו שלא נהווה פקטור. כדורגל זה דבר מאוד נזיל וצריכים להיות זהירים. אנחנו קבוצה על כל מה שמשתמע מגך. אנחנו נאבקים ומתמודדים יחד עם רגעים קשים ורגעים טובים". על העונה הבאה והסיכוי שרן בן שמעון יחליפו, אמר: "אני מכבד את רן. אולי לקחו משפט שיענקל'ה לא התכוון ועשו מזה כותרות. אנחנו מפוקסים ונעשה על מה שצריך כדי שלא יקרה מה שקרה בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully