וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שחורציאניטיס לדין, פארגו שחקן החודש ביורוליג

11.4.2011 / 12:04

הסנטר היווני של מכבי ת"א אמר לכאורה לשופט "next time I will fuck you up" נגד אשדוד. פארגו שחקן החודש ביורוליג

שחקן מכבי תל אביב, סופוקליס שחורציאניטיס, יועמד לדין ביום חמישי הקרוב בעקבות ארוע במשחק נגד מכבי אשדוד ביום שבת, כך קבע היועץ המשפט לאיגוד הכדורסל שוקי קרמר. בהחלטתו כתב היועץ המשפטי: "על פי דו"ח השופטים שחקן מכבי תל אביב, סופוקליס שחורציאניטיס פנה לאחר המשחק לשופט המשחק אסף אוברלנדר ואמר לו : "next time I will fuck you up" . אשר על כן, יש להעמיד את השחקן לדין משמעתי בגין עבירה לכאורה על הוראת סעיף 20 ד'- העלבת שופטי המשחק".

לסנטר היווני יהיה זה ביקור שני בבית הדין אחרי שבפברואר הוא הורחק למשחק בעקבות הקטטה עם שחקני ברק נתניה ורומאו טראוויס בראשם, בגמר גביע המדינה.

אגב, באותו משחק באשדוד שחורציאניטיס סובב את ברכו ונטש את המגרש, אך הוא צפוי לשוב בקרוב. מצבו של הסנטר השתפר לאחר שטופל על ידי פיזיותרפיסט הקבוצה רפי וירשובסקי. שחורציאניטיס עדיין סובל מכאבים, אל הוא צפוי לשוב בהדרגה לאימוני הקבוצה בתוך מספר ימים.

דורון פרקינס, שגמר את העונה אחרי שקרע שתי רצועות בברכו לפני שבועיים, עבר אתמול ביקורת אצל ד"ר גבריאל אגר, הרופא שניתח אותו, שהסיר לשחקן את התפרים והביע שביעות רצון גדולה ממצב הברך שלו.

פארגו מצטיין החודש ביורוליג

ג'רמי פארגו נבחר היום לשחקן המצטיין של חודש מארס ביורוליג. פארגו, בעונת הרוקי שלו ביורוליג, סיים את שלב הפלייאוף (סדרות ההצלבה) כמצטיין של היורוליג עם מדד ממוצע 19.5. הוא שני ביורוליג בנקודות (17.3), חמישי באסיסטים (4.3), חמישי במספר השלשות שקלע (9) וחמישי בחטיפות (1.3). הוא גם היה הגארד שלקח הכי הרבה ריבאונדים בפלייאוף, 4 בממוצע למשחק.

פארגו, שחיפה על חסרונו של דורון פרקינס הפצוע, היה מהאחראים העיקריים לניצחון המרשים של מכבי בסדרה על קאחה לבורל ויטוריה (1:3), כשכמובן זכור יותר מכל סל הניצחון שלו במשחק מספר 2, בויטוריה, אולי המהלך שהפך את פני הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully