וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני סיכם במכבי תל אביב ל-3 שנים

10.4.2011 / 19:23

לצהובים היתה אופציה על השחקן לעונה הבאה, אך במועדון הוחלט להחתימו לטווח ארוך. שחורציאניטיס צפוי לחזור בקרוב

עונה מצויינת עוברת על מכבי תל אביב, ובמועדון הצהוב מעוניינים לייצר המשכיות גם לעונה הבאה. הערב (ראשון) נודע כי המועדון הגיע לסיכום עקרוני עם גיא פניני, פורוורד הקבוצה, שימשיך במדיה גם בשלוש העונות הקרובות. למכבי היתה אופציה לעונה הבאה על חוזהו של השחקן, אך כאמור, בקבוצה מרוצים מאוד מתפקודו של פניני עד כה, בעיקר בשלבים המכריעים של העונה, וצפויים לחתום איתו בימים הקרובים.

גיא פניני סיכם לראשונה עם מכבי תל אביב בסיום עונת 2007/8, לאחר שהיה בורג מרכזי בהפועל ירושלים. הקבוצה הירושלמית הערימה קשיים על פניני ולא הסכימה לשחררו, מה שאילץ את השחקן להעביר עונה בליגה הקפריסאית, לפני שנחת בעונת 2009/10 ביד אליהו. בעונתו הראשונה מכבי תל אביב תחת פיני גרשון קלע פניני 10.3 נקודות בממוצע ביורוליג, בעוד בליגה הישראלית הוא קולע 12 נקודות.

פניני ביצע קפיצה רצינית העונה, כשהוא מצליח לתפוס את מקומו ברוטציה של דיוויד בלאט בצדק ולא בחסד. השחקן אמנם רושם ממוצעים נמוכים יותר מאלו של העונה שעברה (6.8 נקודות למשחק ביורוליג ב-45 אחוזים משלוש), אבל הפעם הוא חלק מקבוצה חזקה בהרבה, שכידוע עשתה את דרכה כל הדרך ל-4 האחרונות של אירופה. בסדרה האחרונה מול קאחה לבוראל הציג פניני יכולת טובה, כשבמשחק האחרון הוא רושם שיא קריירה ביורוליג עם משחק ענק של 22 נקודות ב-5 מ-7 לשלוש. בליגה הישראלית מעמיד פניני ממוצעים של 9.5 נקודות ב-75 אחוזים ל-2 ומוסיף גם 2.2 אסיסטים ומספר זהה של ריבאונדים למשחק.

במקביל, ממשיכים במכבי תל אביב במשא ומתן עם צ'אק אידסון, במטרה להשאיר גם אותו במועדון. בימים האחרונים חלה התקדמות במשא ומתן עם אידסון, והצהובים מקווים כי כבר בתקופה הקרובה ייסגר העניין והשחקן יישאר במועדון. כזכור, מכבי מחזרת אחר אידסון במשך זמן רב ואף נפגשה עם סוכנו באיטליה לאחרונה במטרה להפוך את העניין לרשמי.

בעניין אחר, מהקבוצה נמסר כי מצבו של סופוקליס שחורציאניטיס, שסובב את ברכו במהלך הרבע האחרון מול מכבי אשדוד אמש ודידה לחדר ההלבשה, השתפר לאחר שטופל על ידי פיזיותרפיסט הקבוצה רפי וירשובסקי. שחורציאניטיס עדיין סובל מכאבים, אל הוא צפוי לשוב בהדרגה לאימוני הקבוצה בתוך מספר ימים.דורון פרקינס, שגמר את העונה אחרי שקרע שתי רצועות בברכו לפני שבועיים, עבר היום ביקורת אצל ד"ר גבריאל אגר, הרופא שניתח אותו, שהסיר לשחקן את התפרים והביע שביעות רצון גדולה ממצב הברך שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully