וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "מי שידבר על אירופה, יושעה"

בהנהלה רותחים על השחקנים אחרי ההפסד לבני יהודה (1:0), וייפגשו עם המאמן כדי להרגיע: "חייבים להחתים את גוטמן מהר"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אבי כהן
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

בני יהודה הצליחה לחולל הערב (שבת) את אחת ההפתעות הגדולות של העונה, כשניצחה 0:1 את הפועל תל אביב משער של לירוי צעירי בדקה ה-95. הזהובים, ששיחקו בשחור היום, הציגו אולי את המשחק הכי טוב שלהם העונה והשאירו את הדאבליסטית במרחק ארבע נקודות ממכבי חיפה המוליכה, שתשחק ביום שני מול עירוני קרית שמונה. לאחר המשחק התקוטטו מספר אוהדים משני המחנות, ושניים מהם אפילו נעצרו.

"נשקול להשעות שחקן שידבר על אירופה"

בהנהלת הפועל תל אביב לקחו קשה מאוד את ההפסד, ונראה שהתנהלות השחקנים בנוגע בשבוע האחרון בנוגע לעונה הבאה חצתה מבחינתם גבולות.

גורם בכיר בהנהלה העביר מסר לשחקנים ואמר: "אנחנו לא רוצים לשמוע יותר שום דבר על אירופה. אם אחד השחקנים יעיז רק לדבר על זה נשקול להשעות אותו. אנחנו מרגישים שהראש של השחקנים ממש לא כאן, והגיע הזמן להחזיר אותם לקרקע ושיבינו שהעונה עוד רחוקה מלהיגמר ויש לנו הרבה על מה להילחם".

בהנהלה הבינו שמעבר לדיבורים נדרש גם צעד שייצב את המערכת, וכבר מחר צפוי אלי גוטמן להיות מוזמן לפגישה שמטרה לסגור את תנאיו לעונה הבאה. "גם טביב וגם הראל מבינים שאין דרך אחרת", אמרו בקבוצה. "חייבים להחתים את גוטמן כמה שיותר מהר כדי לשדר לשחקנים שיש המשכיות בקבוצה והעונה הזאת עדיין לא גמורה".

זהבי: "חייבים ללמוד להתמודד עם זה"

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן אמר בסיום: "הפסד כואב, הפסד משמעותי פה בבית. לא שיחקנו את הכדורגל שלנו ואילו בני יהודה באו מוכנים ומאורגנים. בחצי הראשון שיחקנו איכשהו נכון מהאגפים, אבל בחצי השני בכלל לא. הלכנו עם הראש בקיר, לא הנענו מהר, לא יצרנו מספיק מצבים ולא שיחקנו כדורגל מתוכנן ומסודר. יש תקופות בחייה של קבוצת כדורגל וגם בתקופה כזאת צריך לדעת לאגור נקודות. נשנס מותניים ונמשיך הלאה. אני מקווה מאוד שנסיק את המסקנות מבחינה מקצועית והקבוצה תמשיך הלאה".

המאמן התייחס לשמועות הרבות שקושרות את שחקניו למעבר לאירופה: "אמרתי לשחקנים באסיפה שאני לא רוצה לשמוע יותר על חו"ל. זה לא מכובד כי יש פה מועדון גדול. טבעי ולגיטימי שכל אחד דואג לעצמו ולעתיד שלו, אבל מבחינתי זה תם ואני לא רוצה לשמוע על זה. להוסיף זה לא מוסיף".

לגבי העובדה שמכבי חיפה הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה ותארח את משחק העונה אמר: "אנחנו צריכים להסתכל איך אנחנו חוזרים לשחק את הכדורגל שלנו. זנה מה שמטריד אותי. ברגע שנחזור לשחק את הכדורגל שלנו, פחות משנה לי אם נשחק בחיפה או בבלומפילד".

קשר הפועל, ערן זהבי: "אין ספק שלא נראינו כל כך טוב. בני יהודה הקשתה עלינו את החיים. הם עמדו טוב על המגרש וניטרלו אותנו ואנחנו חייבים ללמוד להתמודד עם זה. כל פעם קבוצה באה ומסתגרת מולנו וקצת קשה לנו לפרוץ את זה. אנחנו צריכים להמשיך הלאה. בשנה שעברה המצב היה גרוע יותר, אבל הכל הסתדר. אני לא חושב שהשחקנים מרגישים או חושבים כבר על העונה הבאה. השחקנים שהיו על המגרש באו לתת הכל. יש לנו מחויבות לקהל ולמועדון, אף אחד לא חושב על העונה הבאה. יש ימים כאלה, נעבור את זה ונצא חזקים.

"יכול להיות שזו לא אותה הפועל שאנחנו מכירים בשבועות האחרונים. נתקענו איפה שהוא ואנחנו לא מצליחים לייצר את המשחק הרגיל שלנו. מאז הניצחון הגדול על מכבי חיפה, לא הצלחנו לשחזר את אותה היכולת. גם במשחק ההוא לא היינו כל כך גדולים, אבל עמדנו טוב על המגרש ונראינו הרבה יותר טוב ממה שאנחנו נראים עכשיו. נשפר ונתקן את הדברים וחייבים לעשות את זה דרך ניצחון".

זהבי נשאל האם הפועל נרדמה בשמירה: "לא היינו אף פעם בפור כמו שמכבי חיפה הייתה, כך שאין לנו מה להיכנס לתרדמת. לא לקחנו אליפות ואנחנו אפילו לא קרובים לזה כרגע. יש לנו הרבה עבודה ואנחנו צריכים לסגור פער גדול. בעונה שעברה הצלחנו לחזור מפער של 13 נקודות. גם מכבי חיפה ואנחנו עוד נשחק ויש עוד קיזוז. אני לא אוהב להשתמש במילה קיזוז כי זה נשמע כמו תירוץ, אבל זו המציאות ואני מאמין שנתקדם. אנחנו משחקים נגד עקרונות המשחק שלנו, הולכים מהר מדי קדימה בלחץ להבקיע שער. גם יש פה קהל שבא לראות שערים והצגות כמו של השנה שעברה ושל תחילת העונה ואנחנו רוצים לרצות אותם, אבל צריך להבין שיש ימים כאלה בכדורגל".

קשטן: "שלטנו בקצב המשחק"

מאמן בני יהודה דרור קשטן: "לאורך כל המשחק בני יהודה שלטה. הפועל תל אביב, שיש לה יכולות, לא הגיעה לאף הזמנות במשך 90 דקות. בני יהודה סגרה היטב, כתוצאה מכך שלטנו בקצב המשחק, הגענו גם להזדמנויות ושער בדקה ה-92 זה שער מתוק שמקדם אותנו לפלייאוף העליון".

על הצעירים בן צעירי ואמיר עגייב שערכו הופעות בכורה אמר: "אני תמיד משתף צעירים ובבני יהודה יש צעירים שעשו התקדמות בהבנה הטקטית ואנחנו עדים לכך בתקופה האחרונה. זה הסיפוק שלי כמאמן לשתף שחקנים שרק בשבוע שעבר שיחקו הקבוצת הנוער וכבר משתלבים בקבוצה הבוגרת. אף אחד לא מדבר על הפציעות, אלא אנחנו משתמשים בסגל שעומד לרשותי".

לירוי צעירי הוסיף: "ניצחון מאוד מתוק וחשוב. אני שמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה. עכשיו אנחנו ממשיכים קדימה בכל הכוח. הגענו לכמות מצבים שלא מביישת קבוצה שבאה לשחק כדורגל. שיחקנו יפה והשגנו ניצחון מוצדק. תענוג לשחק עם אחי הצעיר, הוא היה מצוין. ניצחנו והשמחה של הקהל בסיום הייתה חוויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully