וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה חזרה מפיגור ל-1:3 על אלמריה

צמד של מסי ובישול סידרו לאלופה קאמבק. ריאל מדריד הביסה 0:3 את אתלטיק בילבאו, 2:2 לאוואט ומאיורקה מול סביליה

המחזור ה-31 בליגה הספרדית יצא הערב (שבת) לדרך, כשריאל מדריד המשיכה בתנופה החיובית והשיגה ניצחון חוץ 0:3 על אתלטיק בילבאו. הבלאנקוס, שחושבים יותר על ליגת האלופות ועל גביע המלך, הצליחו לצמק זמנית את הפער, אך ברצלונה הצליחה לחזור מפיגור במשחק שלה מול אלמריה בדרך ל-1:3 ולהחזרת הפער בפסגה לשמונה נקודות. מישהו עדיין מאמין שלריאל יש סיכוי לזכות באליפות העונה? בטח שלא ליאונל מסי, שכבש צמד ובישל אחד נוסף. מאיורקה סיימה ב-2:2 ביתי מול סביליה לאחר טעות של אוואט שאיפשרה לאורחים להשוות.

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 3:0

אף פעם לא קל לשחק בסאן מאמס, אבל הפעם ריאל מדריד עשתה את זה די פשוט. קאקה פתח בהרכב וכבש שני שערים מהנקודה הלבנה (14 ו-54), כריסטיאנו רונאלדו הוסיף את השלישי בדקה ה-70, וריאל ממשיכה שבוע חיובי אחרי שהביסה את טוטנהאם 0:4, וזאת אחרי ההפסד המפתיע בליגה מול חיחון. עכשיו אפשר להמשיך להתכונן לארבעה קלסיקואים בשקט, פחות או יותר.

ז'וזה מוריניו העניק מעט מנוחה לרונאלדו, מרסלו, צ'אבי אלונסו וקרבאליו, כשמי שפתחו הפעם ב-11 הראשונים היו איזיקיאל גראי, ראול אלביול, אסטבן גראנרו וגונזלו היגואין המתאושש. בדקה ה-14 אנחל די מריה סחט עבירה ברחבה, וקאקה הצליח להכניע איראיזוס ולקבוע 0:1. בדקה ה-54 די מריה שוב היה זה שסחט את הפנדל, וגם הפעם קאקה הצליח לכבוש ולקבוע 0:2. כריסטיאנו רונאלדו, שנכנס בדקה ה-61 במקום היגואין, כבש כבר לאחר 9 דקות, כשבבעיטה חדה לפינה קבע 0:3 לבלאנקוס.

ברצלונה - אלמריה 1:3

על הנייר זה אמור להיות ערב קליל לברצלונה, שהביסה את אלמריה בסיבוב הקודם 0:8. כמו כן, הקטלאנים פגשו את אלמריה פעמיים במסגרת גביע המלך וניצחו בסך הכל 0:8 (0:5 ו-0:3). אלא שהנייר רחוק מלשקף את המציאות ברוב המקרים וכך גם הערב. אלמריה, שמינתה השבוע מאמן חדש, רוברטו אולאבה, הצליחה לשחק מצוין ואפילו לעלות ל-0:1, אך ליאונל מסי הצליח להחזיר את הקטאלנים למשחק עם שער ובישול ובסיום זה 1:3 לברצלונה. הקבוצה של פפ גווארדיולה הגדילה את הפער בפסגה לשמונה הפרש. אלמריה נותרה אחרונה עם 26 נקודות.

אלמריה עלתה ליתרון מדהים בדקה ה-50 לאחר שפאבלו פיאטי סיים התקפה מתפרצת עם כדור עומק למיגל אנחל קורונה, שהכניע את פינטו וקבע 0:1. בארסה חיכתה שלוש דקות בלבד עד שמצאה את השוויון. אלבס קאריירה הכשיל ברחבה את דויד וייה. ליאונל מסי לקח את הפנדל ובעט בקלילות פנימה כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-64 הצליחה האלופה להשלים את המהפך לאחר שהגבהה של מסי מצאה את הראש של אלקנטארה טיאגו, שנגח מצוין פנימה וקבע 1:2. בדקה ה-90 הצליחה בארסה לכבוש את השלישי לאחר שמסי ניצל טעות קשה של מרסלו הנריקה וכבש את ה-1:3.

עדכון ראשון: 20:53

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מאיורקה - סביליה 2:2

קבוצתו של דודו אוואט, עם ניצחון בודד בחמשת משחקיה האחרונים, דווקא נראתה בכיוון הנכון, לפני שטעות כואבת של השוער הישראלי איפשרה ליריבתה לחזור. כבר בדקה ה-16 עלתה מאיורקה ליתרון, כשאקירו לנגה נגח מצויין אל הרשת. סביליה לא ויתרה וחזרה למשחק בדקה ה-31, כשאיבן ראמיס ביצע עבירה על נגרדו ברחבה, והאחרון שלח את הכדור מ-11 מטרים אל הרשת כדי להכניע את אוואט ולקבוע שיוויון. אלא שדווקא כשהיה נדמה שהשתיים יירדו ב-1:1 אל המחצית הגיעה הדקה ה-42, כשג'ונתן דה גוזמן ירה טיל מחוץ לרחבה שנעצר רק ברשת.

סביליה החלה ללחוץ עם פתיחת המחצית השניה, ובדקה ה-68 היא נהנתה מטעות קשה של דודו אוואט, שיצא אל כדור שהורם אל הרחבה, אך לא הצליח לקלוט אותו, ועל הריבאונד השתלט איבן ראקיטיץ' שירה מקצה הרחבה טיל אל הרשת וקבע 2:2. האורחים ניסו לנצל את המומנטום כדי להשלים מהפך, אך הפעם ההגנה של אוואט והושער מנעו זאת מהם. בדקה ה-90 קיבל דה גוזמן הזדמנות פז להכריע את המשחק כשנשלח למצב של אחד על אחד מול שוער האורחים, אבל בעיטה מרושלת שלו איפשרה לשוער להדוף. שלוש דקות בזמן פציעות וגם סביליה קיבלה הזדמנות לנצח, אבל אוואט כיפר על ההשמטה שלו ועצר כדור נהדר, ושתי הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully