וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלדס: "הניצחונות של ריאל היו בשחור-לבן או צבע?"

שוערה של ברצלונה לא מתרגש מסטטיסטיקת מפגשי ה"אל קלאסיקו", ומאמנו בכלל מתכונן לאלמריה. ריאל תצא לבילבאו

המחזור ה-31 בליגה הספרדית יצא לדרך בשבת, וכמו בשבוע שעבר ריאל מדריד וברצלונה ישחקו באותו הערב, כאשר כל זה קורה מחזור אחד לפני ה"אל קלאסיקו" הראשון מבין ארבעה. מחזור הליגה הקודם הסתיים בהפסד מפתיע לבלאנקוס לצד ניצחון של הקטלאנים, שפתחו פער של שמונה נקודות במאבק על האליפות. אין ספק שאובדן נקודות נוסף של ריאל מדריד יסגור באופן בלתי רשמי את חלום האליפות שלה, למרות שיהיו עוד שבעה מחזורים לאחר המשחק הזה.

ריאל מדריד תפתח את המחזור במשחק חוץ קשה נגד אתלטיק בילבאו (19:00, שידור ישיר בספורט 5). ברצלונה תמשיך במשחק ביתי נגד אלמריה (21:001, ספורט 5) כאשר הערב יינעל עם המפגש בין מאיורקה של דודו אוואט לסביליה (23:00).

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד (19:00, ספורט 5)

למרות הניצחון הגדול על טוטנהאם ברבע גמר ליגת האלופות (0:4) בריאל מדריד מתקשים לשכוח את ההפסד בשבוע שעבר לספורטינג חיחון מהתחתית ועוד בבית, הפסד שאיפשר למוליכה ברצלונה לפתוח פער של שמונה נקודות על פני הבלאנקוס. הפעם ריאל מתארחת אצל בילבאו החמישית, שמצד אחד אין לה סיכוי ריאלי לסיים את העונה ברביעייה הראשונה, אבל מצד שני היא נלחמת מול שלוש קבוצות נוספות על שתי מקומות בליגה האירופית בעונה הבאה.

כוכבה של בילבאו, פרננדו יורנטה, הוזכר לאחרונה כאחד המועמדים לעבור לריאל מדריד בעונה הבאה, אלא שיורנטה דחה את השמועות ואמר לקראת המשחק בשבת: "ריאל מדריד עדיין נלחמת על התואר ואני בטוח שהשחקנים של מוריניו בונים על תוצאה טובה נגדנו. אנחנו משחקים בבית שלנו ואני בטוח שנתן הכל כדי להוציא תוצאה טובה במשחק הזה". יורנטה כבש בעונה שעברה מול ריאל בבית, כשבילבאו ניצחה 0:1 ונראה שזו התוצאה שז'וזה מוריניו צריך לזכור ולא את הניצחון 1:5 על בילבאו שהושג העונה בברנבאו. בכל מקרה מוריניו יהנה מסגל משובח כשכבר באמצע השבוע בליגת האלופות חזרו אליו כריסטיאנו רונאלדו, קאקה ומרסלו. גם צ'אבי אלונסו שלא שיחק נגד חיחון בגלל הרחקה יחזור לסגל.

ברצלונה - אלמריה (21:00, ספורט 5)

אלמריה היא האחרונה בטבלה, אבל רחוקה רק בארבע נקודות מסראגוסה שמעל לקו האדום כך שהכל יכול לקרות עדיין ולצורך העניין מינו שם השבוע מאמן חדש, רוברטו אולאבה. על הנייר זה אמור להיות ערב קליל לברצלונה, שהביסה את אלמריה בסיבוב הקודם 0:8. כמו כן, הקטלאנים פגשו את אלמריה פעמיים במסגרת גביע המלך וניצחו בסך הכל 0:8 (0:5 ו-0:3).

מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה לא מתכוון להקל ראש ביריבה, ובטח שלא להתעסק בספקולציות לפיהן האליפות בספרד כבר הוכרעה. "אנחנו עוד יכולים להפסיד בבנבאו בליגה, אנחנו יכולים להפסיד לאספניול בבית, אבל יש משחק אחד שפשוט אסור לנו להפסיד וזה המשחק נגד אלמריה בבית. אנחנו חייבים להגיע לברנבאו עם יתרון של שמונה נקודות, לא חמש ולא שש", אמר גווארדיולה והוסיף: "לריאל מדריד יש קבוצה מצויינת והגיוני שהם ינצחו אותנו בליגה וגם בגביע. משחק נגד אלמריה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד".

שוער בארסה, ויקטור ואלדס, מתכונן לעוד ארבעה משחקים נגד ריאל ("כמה שיותר משחקים בינינו לבין ריאל - זה יותר טוב לכדורגל"), אבל כשנשאל על כך שבמאבקים בין השתיים לריאל יש 68 ניצחונות ואילו לברצלונה 63, הוא השיב: "הניצחונות של ריאל היו בשחור-לבן או בצבע?".

מאיורקה - סביליה (23:00)

לדודו אוואט וחבריו מהאיים הבלאריים עדיין יש סיכוי תיאורטי לסיים את העונה במקום השישי, אבל כדי לעשות את זה ביישורת האחרונה של הליגה הם חייבים לנצח משחק מהסוג הזה, מול סביליה השישית שיש לה מטרה דומה, רק יותר ריאלית. מאיורקה לא יציבה בחודשים האחרונים, בעוד שסביליה דווקא כן ובחמשת משחקיה האחרונים היא הפסידה רק פעם אחת.

הבלם איבן ראמיס והקשר סרחיו טחרה חוזרים מפציעות לסגל של מאיורקה, שיש לה זכרונות טובים מהמפגש הקודם נגד סביליה, אז היא חזרה מפיגור בדרך לניצחון 1:2. מצד שני, החלוץ הקמרוני פייר וובו לא יעמוד לרשותו של המאמן מיכאל לאודרופ בגלל עונש השעייה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully