וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב

שער של צעירי בדקה ה-95 סידר לקבוצה של קשטן ניצחון שני ברציפות בדרבי, הפער של האדומים מהצמרת: ארבע נקודות

כבר כמה שבועות שהפועל תל אביב לא נראית כמו שנראתה בתחילת העונה. בהתחלה היא עוד הצליחה לנצח את בני סכנין, לסחוט 3:3 דרמטי באשדוד ולנצח בקושי 0:2 את הפועל פתח תקוה, אך הערב (שבת) הדברים כבר לא עבדו מבחינת האדומים. הפועל תל אביב הפסידה 1:0 מאכזב במיוחד לבני יהודה, במסגרת המחזור ה-29 והלפני אחרון בעונה הסדירה, והאלופה עם שני ניצחונות בלבד בחמשת משחקיה האחרונים. הפער של הדאבליסטית בצמרת עומד עדיין על ארבע נקודות, כשהירוקים יוכלו להגדיל את הפער מול עירוני קרית שמונה ביום שני, ובכל אופן, מכבי חיפה תזכה באליפות הליגה הסדירה לפני הקיזוז. בני יהודה המצוינת עלתה למקום החמישי עם 45 נקודות, אבל נראתה פשוט נפלא והיא בהחלט עשויה לעשות הרבה צרות בפלייאוף העליון. לירוי צעירי, שגזל ממכבי חיפה בעונה שעברה את האליפות כשכבש מולה במחזור האחרון, החזיר היום את החוב לירוקים עם שער ניצחון מתוק בדקה ה-95.

טוטו תמוז חלוץ הפועל תל אביב (שמאל) מול אביב חדד שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
נמצא בכושר מצוין, לעומת רבים מחבריו לקבוצה. תמוז מול חדד/ברני ארדוב

הקבוצה של אלי גוטמן הציגה את אחד המשחקים הכי חלשים שלה העונה, ולא הצליחה לייצר כמעט מצבים. שתי נקודות האור היחידות שהם יכולים לקחת מהמשחק הערב הן עמרי קנדה ומריו פצ'אלקה, אך גם זה לא ממש מעודד. מעבר לשניים הללו, אין אפילו שחקן אחד שראוי לציון בהפועל תל אביב. גילי ורמוט, שי אבוטבול, אביחי ידין, טוטו תמוז, בן שהר ובעיקר ערן זהבי, היו הרבה מתחת לרמה הרגילה שלהם ונראו עייפים וסחוטים, כשנראה שהאנרגיות היחידות שהם ניפקו הגיעו מהקהל האדום, שדחף לאורך כל המשחק. אגב, גם בעונה שעברה הפועל נותרה ב-10 שחקנים מול בני יהודה, אלא שאז היא הצליחה לנצח בזכות שער של דניאל דה רידר.

הקבוצה של דרור קשטן, שעד לפני כמה מחזורים הייתה אחת החלשות בליגת העל, ממשיכה במגמת השיפור שלה. הזהובים (שהיום לבשו שחור) השיגה ניצחון שני ברציפות בדרבי, שבוע בלבד לאחר שניצחו 0:2 את מכבי תל אביב. כנראה שהסבלנות שהשתלמה לראשי בני יהודה בעבר עם גיא לוזון, עבדה גם הפעם עם המאמן הלאומי לשעבר, שהוכיח כבר מעל ומעבר את היכולות שלו.

בני יהודה פתחה מצוין את המשחק ושלטה לחלוטין במרכז השדה מהדקות הראשונות. מי שבלט במיוחד בדקות הללו היה כמובן פדרו גלבאן, שהיה מנהל המשחק של דרור קשטן על כר הדשא, וגם האחים צעירי (לירוי ובן, שערך הופעת בכורה) ושלו מנשה, שהיו דומיננטיים בהרבה מהחוליה המקבילה של האדומים. היחיד שהיווה נקודת אור מבחינת גוטמן במחצית הראשונה היה עמרי קנדה, שהרבה לתמוך בהתקפה ושיחרר כמה מסירות רוחב מצוינות, אך גם חילץ כדורים בהגנה והיה פשוט מצוין. במחצית השנייה האדומים החזיקו קצת יותר בכדור, אך לאחר שביוואן פרנסמן הורחק בני יהודה השתלטה על המשחק והצליחה לכבוש שער דרמטי בדקה ה-95 ולהשיג 0:1.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מהלך המשחק

דקה 4: מנשה העביר לגלבאן, שהמשיך בנגיעה אחת לבן צעירי, שבעט לא מספיק חזק. איתמר ניצן קלט.

דקה 11: קנדה הגביה לזהבי, שנגח משבעה מטר סמוך לקורה. החמצה גדולה.

דקה 14: הגבהה של גלבאן מצאה את הראש של איבשקביצ'יוס, שנגח לידיו של ניצן.

דקה 21: לירוי צעירי קיבל מסירה ובעט מ-28 מטר כדור שהפתיע את ניצן, אך השוער התעשת בזמן והדף לקרן.

דקה 23: עזוז קיבל מסירת רוחב מלירוי צעירי, ובעט מזווית קשה חזק, אך ניצן קלט.

דקה 26: קנדה העביר מסירת רוחב לתמוז, שמ-16 מטר בעט חזק החוצה.

דקה 34: מרינקוביץ' קיבל מסירת עומק מגלבאן, ובעט חלש לידיו של ניצן.

דקה 42: גלבאן מסר למנשה עם העקב, והקשר בעט מ-22 מטר טיל לקורה.

דקה 52: מנשה מסר למרינקוביץ', שהחזיר לו. מנשה השתלט על הכדור ובעט מ-10 מטר מעל השער.

דקה 71: שהר קיבל מסירה באגף שמאל וניסה להפתיע את איינוגבה מזווית קשה, אך השוער הדף.

דקה 84: גלבאן בעט כדור חופשי נפלא מ-28 מטר, אך רק סמוך לקורה.

דקה 90: גול! הגבהה של עזוז מצאה את עגייב, שבעט מצוין מהאוויר, ניצן הדף עד צעירי, שמקרוב בעט פנימה. 0:1 לבני יהודה.

הפועל תל אביב: איתמר ניצן, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה, ביוואן פרנסמן (הורחק, 82), גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול (אלרואי כהן, 71), ערן זהבי (סלים טועמה, 80), גילי ורמוט, טוטו תמוז, בן שהר (ויקטור מרעי, 76).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, בן צעירי (אמיר עגייב, 77), פדרו גלבאן, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully