וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את רומא באולימפיקו

הגברת הזקנה הנחילה למונטלה הפסד ליגה ראשון. נאפולי ניצחה 3:4 את לאציו במשחק דרמטי, אודינזה הפסידה 2:0 בלצ'ה

יום אחרי הדרבי של מילאנו שהתסיים בניצחון מוחץ של מילאן ובהגדלת הפער שלה מהמקום השני בטבלת הסרייה A לחמש נקודות, היום (ראשון) נמשך המחזור ה-31 שבעצמו סיפק כמה משחקים מעניינים.

כבר בשעות הצהריים הצליחה נאפולי לחלוף על פני אינטר, לעלות למקום השני ולצמק את הפער מהמקום הראשון בחזרה לשלוש נקודות. הקבוצה מדרום איטליה נתקלה במשוכה גבוהה בדמותה של לאציו ונעזרה בשופט לוקה באנטי שקיפח את הרומאים יותר מפעם אחת, כדי לנצח 3:4 במשחק זכור.

אודינזה הרביעית הופתעה על ידי לצ'ה, שניצחה אותה 0:2 ועלתה מעל הקו האדום, בעוד קטאניה הביסה 0:4 בדרבי הסיציליאני את פאלרמו. יובנטוס נעלה את המחזור עם ניצחון מרשים 0:2 באולימפיקו על רומא.

נאפולי - לאציו 3:4

אילו 90 דקות סיפק המשחק בסן פאולו... נאפולי שלטה במגרש מדקות הפתיחה, אבל התקפה מתפרצת של לאציו בדקה ה-29 הספיקה לסטפנו מאורי הפנטסטי בשביל להתגבר על כמה שחקני הגנה ולסיים עם גלגול ברגל שמאל לפינה התחתונה של מורגן דה סנטיס. בדקה ה-56 אנדרה דיאס הברזילאי הכפיל אחרי כדור חופשי ובמצב של 0:2 נראה היה שהניצחון מונח בכיסי האורחים. אבל השער הזה רק נתן את האות לפתיחת הדרמה הגדולה.

בדקה ה-60 אנדרה דוסנה צימק ל-2:1 בנגיחה מקרוב אחרי כדור חופשי וכעבור שתי דקות בלבד היציאים געשו כשאדינסון קבאני קבע 2:2 בנגיחה נוספת מתוך תיבת החמש אחרי בישול של כריסטיאן מאג'ו. כעת היה נראה שהרוח הגבית מהיציעים תסייע לנאפולי להשלים מהפך גדול, אבל בלאציו חשבו אחרת.

בדקה ה-66 שלח כריסטיאן ברוקי בעיטה אדירה מחוץ לרחבה, שפגעה במשקוף וירדה אל תוך השער, אבל לא השופט לוקה באנטי ולא הקוון ראו ולא אישרו את השער. הקבוצה מהבירה התאכזבה, אבל לא לאורך זמן. עוד שתי דקות חלפו, סלבטורה ארוניקה ניסה להרחיק כדור רוחב של מאורו זראטה, אבל דחק לשערו הוא וזה 2:3 ללאציו, שחזרה להוליך. סוף הדרמה? ממש לא.

בדקה ה-80 פאולו קנבארו שעלה לעזרת ההתקפה הוריד כדור בחזה לקבאני, שעזר לעצמו ליפול אחרי ספק דחיפה של ג'וזפה ביאבה וזכה לשירקה מעוררת מחלוקת. ביאבה הורחק והחלוץ האורוגוואי שלח מהנקודה הלבנה פנימה. השער ה-24 שלו העונה ו-3:3. שלוש דקות לסיום הדרמה הגיעה לשיאה כשקבאני נשלח לכדור עומק, הקפיץ מעל פרננדו מוסלרה, השלים שלושער וחתם מהפך מדהים 3:4.

רומא - יובנטוס 2:0

שתי הקבוצות המאכזבות של העונה באיטליה נפגשו באולימפיקו למאבק על הפירורים - כרטיס לליגה האירופית - ויובנטוס ניצחה בו וחזרה לתמונה. ללא ג'ורג'יו קייליני הפצוע, הגברת הזקנה קיוותה לצמק את הפער מיריבתה לשתי נקודות וגם עשתה זאת בעזרת גיבור מפתיע. רומא גברה העונה על יובנטוס במשחק חוץ בגביע, אבל בבית לא ניצחה את הגברת הזקנה מאז פברואר 2004 והערב חוותה הפסד ליגה ראשון בעידן וינצ'נזו מונטלה, אחרי שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

המחצית הראשונה הייתה שקולה ושתי הקבוצות הגיעו למספר מצבים טובים, אך פרנצ'סקו טוטי וחבריו לא הצליחו למצוא את הרשת ושילמו על כך במחצית השנייה. בדקה ה-60 היה זה פאביו גרוסו הנשכח שביצע מהלך נהדר בצד שמאל, העביר כדור לצד השני ושם מילוש קראסיץ' הנפיף את רגל ימין ומהאוויר שלח לרשת. בדקה ה-74 שוב גרוסו בתפקיד המבשל, כשהפעם אלסנדרו מאטרי סיים באלגנטיות אחרי כדור עומק נפלא וסגר עניין. יובה שביעית עם 48 נקודות, רק שתיים פחות מרומא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לצ'ה - אודינזה 0:2

מה שיכולה לעשות פגרת נבחרות קצרה. אודינזה, שלהטה לפני הפגרה עם חמישה ניצחונות רצופים, הגיעה למגרשה של לצ'ה הלפני אחרונה והשאירה שם את הנקודות. לצ'ה, אחרי שלושה הפסדים רצופים, מטפסת מעל הקו האדום בזכות הניצחון המפתיע. גיבור המשחק היה אנדראה ברטולאצ'י בן ה-20, כבש במתפרצת בדקה ה-48 והשלים צמד בדקה ה-65.

קטאניה - פאלרמו 0:4

ניצחון גדול של קטאניה בדרבי הסיציליאני. הקבוצה של דייגו סימאונה נקמה על ההפסד לפאלרמו בסיבוב הראשון והתרחקה עוד קצת מהקו האדום בזכות מחצית שנייה נפלאה. שער עצמי של פדריקו בלצארטי (48) הקנה לקטאניה יתרון, גונזאלו ברחסיו (61) כבש מקרוב את השני והמחליפים פאבלו לדסמה (67) וסימונה פשה (76) הצטרפו לחגיגה.

משחקים נוספים:

צ'זנה - פיורנטינה 2:2
לצ'זנה: לואיס חימנז (18), פאביו קאזרטה (86). לפיורנטינה: אלברטו ג'ילארדינו (35), ריקרדו מונטוליבו (69)

פארמה - בארי 2:1
לפארמה: אמאורי (81). לבארי: אלסנדרו פאריסי (64), אדגר אלברז (90)

גנואה - קליארי 1:0
לקליארי: רוברט אקוואפרסקה (16)

קייבו - סמפדוריה 0:0

(עדכון ראשון: 15:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully