וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "הדרבי הוא נקודת מפנה פסיכולוגית"

מאמן מילאן חגג את ה-0:3 בדרבי, אבל הרגיע: "זה לא המשחק שהכריע את האליפות". פאטו: "נתתי תשובה מוחצת למבקרים"

העיר מילאנו נצבעה אדום-שחור. מילאן הביסה את אינטר 0:3 בדרבי דה לה מדונינה והגדילה את יתרונה בפסגת הסריה A לחמש נקודות, שבעה מחזורים לתום העונה. היה זה הניצחון הגדול ביותר של מילאן בדרבי מזה שש שנים, אז באפריל 2005, ניצחו הרוסונרי באותה תוצאה במסגרת ליגת האלופות. מילאן גם השלימה דאבל עונתי על יריבתה אחרי ה-0:1 בסיבוב הראשון. בפעם האחרונה שזה קרה, הרוסונרי חגגו את האליפות האחרונה שלהם בעונת 2003/4.

פאטו כבש את הראשון כבר בדקה הראשונה. כריסטיאן קיבו הורחק בדקה ה-55 והברזילאי השלים צמד אחרי שבע דקות. אנטוניו קסאנו חתם בפנדל בדקה ה-90 והורחק מיד לאחר מכן. "זה לא המשחק שיכריע את האליפות, למרות שמצבנו בטבלה השתפר מאוד", ניסה המאמן המנצח מסימיליאנו אגלרי להרגיע. "אחרי השבועות האחרונים, זאת יכולה להיות נקודת מפנה פסיכולוגית. היינו איטיים במחצית הראשונה ולא סיימנו את המהלכים, אבל השתפרנו מאוד אחרי ההפסקה. זה ניצחון ראוי".

אלגרי החמיא לפאטו, שנראה נהדר במיוחד על רקע חסרונו של זלאטן איברהימוביץ' המורחק: "פאטו היה מצוין ותקף את שני הבלמים של אינטר. לרוביניו היו הזדמנויות לכבוש והיה לו משחק טוב. סידורף רשם הופעה מדהימה והראה את כל האיכויות שלו. השחקנים מילאו את ההוראות שלי, שיחקו היטב והראו שהנפילות מול בארי ופאלרמו היו מקריות".

פאטו עצמו מצא לנכון לסגור חשבון עם המבקרים: "שני השערים מהווים תשובה מוחצת לכל מי שביקר אותי. אני לא נותן לביקורת להשפיע ומנסה להשתפר בכל משחק. סופסוף הכרעתי משחק גדול", אמר החלוץ הברזילאי.

מן העבר השני, לאונרדו חווה הפסד נוסף בדרבי אחרי שנוצח פעמיים כמאמן מילאן אשתקד. "לא נרים ידיים במירוץ לסקודטו, למרות שחמש נקודות זה הרבה כנותרו עוד שבעה משחקים. כשסופגים שער בדקה הראשונה, זה מקשה ומשנה את תכנית המשחק. לא עשינו מספיק כדי לנצח. במחצית השנייה, ההרחקה של קיבו פגעה בסיכויים שלנו לחזור. התקשנו בהתקפה ולא הנענו מספיק את הכדור".

הבלם אנדראה ראנוקיה המשיך באותו קו: "כל המשחק השתנה אחרי השער של פאטו. האם מילאן הייתה רעבה יותר לניצחון? אני לא חושב. חזרנו למשחק אחרי שספגנו ואם סמואל אטו היה מבקיע לפני ההפסקה, המשחק היה מסתיים אחרת. המירוץ לאליפות לא גמור. נילחם עד הסוף בשבעת המחזורים האחרונים. קבוצה כמו אינטר לא יכולה להרים ידיים בשלב כזה של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully