וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע בין כובעים: הפרשנויות המופרכות לעונה של מכבי תל אביב

עונת הפיינל פור של מכבי תל אביב תיזכר לא מעט בזכות הפרשנים, שזרקו איירבולים ללא הפסקה. בואו ניזכר. נצחק. ונקנה כובע

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט,
מישהו פה אמר משהו? כי היה נדמה לנו, אבל אולי לא שמענו טוב/אודי ציטיאט

6/8/10

"ביינום, אנדרסון או לאמפה התנהגו במכבי בדיוק כמו שהתנהגו במקומות אחרים, נתנו בדיוק מה שאפשר היה לצפות. האם דייויד בלאט מאמין שהוא יעשה את ההבדל, או שפשוט מכבי הבינה שיש לה יותר מדי נעלמים בסגל, החליטה שהיא חייבת סנטר גדול - והוסיפה את הנעלם הגדול מכולם?"

("מעריב" חוששים מההימור על סופקוליס שחורציאניטיס הבעייתי)

30/9/10

"אם אני משקלל את החשיבות של שאראס לעניין הרייטינג של מכבי, את העניין התקשורתי שהוא מייצר סביבו ואת העובדה שלמכבי אין רכז אמיתי בסגל ואני מוסיף לכך את הפנטזיה שלי לאיזו "מסירת עין עקומה" או שלשה בהתקפה מתפרצת מסוף העולם כששאראס מניף ידיים ומטריף את היכל נוקיה, פלוס העלות היחסית זולה של עסקת החתמתו, הרי שהתשובה די ברורה. שאראס למכבי עכשיו!"

(אתר "וואן" מזהה בעיית מנהיגות אותה יכול לפתור רק המלפפון הנצחי, שפתח את העונה באיחור והספיק לשחק מאז ללא הצלחה יתרה בשתי קבוצות שלא הגיעו להצלבה)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

1/9/10

"מה שבטוח הוא שהחזרה של טל בורשטיין חיובית מאוד גם לקריירה שלו וגם לקבוצה ויחד עם אליהו ואלישי כדיר, 'הצביון הישראלי' שכולם מדברים עליו יגרום להרבה פחות ניכור מהצהובים"

(אתר "וואן" חולם על כחול-לבן אמיתי, ומפספס במקצת: כדיר עזב מוקדם מהצפוי, בורשטיין חווה את אחת מעונותיו הגרועות בקריירה. אבל עזבו, למי אכפת מצביון ישראלי כשמגיעים לפיינל פור?)

שחקני מכבי תל אביב גיא פניני, אלישי כדיר, ליאור אליהו, יניב גרין, טל בורשטיין. אורי לנץ
הכי חשוב שיש צביון ישראלי. אה... טוב, לא חשוב/אורי לנץ

11/10/10

"הסגל שמכבי בנתה פשוט אינו חזק דיו כדי להבטיח תואר במאה אחוז. ראשית כל, אף שהחתימה שבעה שחקנים, אף אחד מביניהם אינו קלעי שיחליף את אלן אנדרסון. במקביל לדלילות בקו האחורי, למכבי יש לא פחות מחמישה שחקנים בעמדת הפאואר פורוורד, שפירושם זריקת כסף מיותר לפח. במובן הזה, הקיץ האחרון אינו מבשר על שיקום, אלא על עוד עונה של דפיקות לב".

("הארץ" חוזה נכון את דפיקות הלב, אם כי מפספס מעט בקונוטציה)

14/10/10

"פרקינס הוא בלי ספק אחד האולאראונד גארדים הכי דומיננטיים ששיחקו בארץ, וגם לפארגו לא חסר הרבה, אבל לך תבנה מדינה עם שחקנים כאלה שהיצרים שלהם כל כך חזקים מהם לעיתים, שהראש לא נותן להם להירגע".

(אתר "וואן" מודאג מהחיבור בין צמד הגארדים התזזיתיים, ולא יצא טועה ברבות הימים: מדינה הם אכן לא בנו, אך לפיינל פור הם דווקא כן הובילו את הקבוצה)

15/10/10

"מכבי ניצחה בעיקר מפני שירושלים נפלה מהרגלים וכיוון שפארגו מסתמן כגניבה. אבל העובדה שמי שהוביל אותה במרבית משחקי האימון הוא שחקן שהוחתם רק בעקבות אירוע לב של זר אחר מבהירה שבלאט לא יכול להיות רגוע לקראת היורוליג וגם לא לקראת המאבקים העתידיים מול הפועל ירושלים".

("הארץ" מזהה לא מעט בעיות במכונה הצהובה אחרי הניצחון הדחוק על היריבה האדומה. בדיעבד יסתבר שלא רק שפארגו הוא איש המאני-טיים הטוב ביותר של בלאט, כי אם גם שהמאבקים של הפועל ירושלים יהיו ברובם בתוך המועדון)

שחקן מכבי תל אביב דורון פרקינס. קובי אליהו
זה יופי שיש יצר, אבל איפה הרגש? איפה ההיגיון? פרקינס/קובי אליהו

21/10/10

"חוארטאס, לוגן, אולסן וסאנה מאטריו הם לא מהגארדים המובילים באירופה וזה רק מבליט את חוסר הניסיון של ג'רמי פארגו ברמות האלה. לפי המשחק הזה ברור שמכבי חייבת להתחזק בעוד סנטר שכן בכל הדקות שמכבי חזרה לעניינים סופו בכלל ישב על הספסל וגרין היה על המגרש. אני בכלל רואה את בייבי שאק כסנטר מחליף ולא כשחקן מוביל".

(אתר "וואן" משבש את שמות שחקני קאחה לבוראל, מפקפק גם הוא ביכולתו של ג'רמי פארגו לקחת את המושכות, וטוען כי יש להוריד את שחורציאניטיס לספסל. טוב, עוד לא מאוחר מדי)

22/10/10

"פארגו ילד מוכשר, אבל אי אפשר לחצות ביום אחד את המרחק בין גן נר לויטוריה"

("מעריב" מצטרפים לרכבת הפקפוקים ברכז האמריקאי, רגע אחרי ההפסד לקאחה לבוראל ומספר חודשים לפני שאותו פארגו יוכיח להם שהמרחק הנ"ל דווקא לא כל כך גדול)

5/11/10

"חולשת ההתקפה אינה נובעת מתכנון משחק לקוי של בלאט, כמו מכך ששחקני מכבי פשוט מוגבלים. אין כמעט אף שחקן שמסוגל לייצר לעצמו מצב קליעה טוב. ג'רמי פארגו הוא היחיד, וספק אם הוא עושה זאת מספיק טוב לרמות הגבוהות. דורון פרקינס גם מסוגל, אבל הוא קצת בלתי יציב, פרוע ומבולבל. ביג-סופו מתקשה עד כה בביצוע פעולות התקפיות אישיות וצריך שיכניסו לו כדורים, וכל היתר ניזונים מפעולות של אחרים. הבעיה היא שיש מעט מדי יוצרים איכותיים. פרקינס ופארגו אינם רכזים קלאסיים, אפילו אידסון יוצר טוב מהם".

(אתר ערוץ הספורט לא מתרשם, בלשון המעטה, מהניצחון על פרטיזן בלגרד, ומוצא מעט מאוד חומר ביד היוצר)

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
אתה תוביל את מכבי? אתה? נו באמת. פארגו/קובי אליהו

12/11/10

"אני ממליץ לאוהדי ושחקני מכבי לרדת לקרקע, בסה"כ הצהובים ניצחו קבוצות חלשות שמוכיחות כי הכדורסל האירופי והיורוליג זה לא מה שהיה בעבר. ברגע שמכבי תפגוש קבוצות חזקות נראה את היכולת האמיתית שלה".

(אתר "וואן" מזהיר: ההצגות מול פרטיזן, ז'לגיריס וחימקי לא אומרות כלום. הרי כל אחד יכול לנצח אותן ב-40 הפרש)

26/11/10

"אם יניב גרין ימשיך לשחק ביכולת שמתקרבת לזו שהציג ברבע האחרון, אז צפויה לו עונה שתשכיח הרבה מאוד מן העבר. בגיל 30 וחצי הוא עומד בפני אחד האתגרים המשמעותיים בחייו המקצועיים".

(אתר ערוץ הספורט צופה כי הסנטר הישראלי הוותיק יחזור למרכז הבמה, לאור הדקות הטובות מול פרוקום. האם 3 נקודות למשחק ב-7 דקות בממוצע נחשבות לעמידה באחד האתגרים המשמעותיים בחיים?)

20/12/10

"מה מסתתר מאחורי מסכת הגנת הלחץ – שהיא סימן ההיכר של מכבי עד כה? שמירת לחץ, אומרים אנשי המקצוע, היא גימיק. היא טובה לפרק זמן מדוד. היא לא טובה מול כל הקבוצות, ולא בכל משחק. היא טובה כתוספת; לא די בה כמנה עיקרית. מכבי של העונה לוחצת במשך כמות כזו של דקות, שלעומתה מחווירות גם הלוחצות שבקבוצות הקולג'ים. אני לא חושב שזה יכול לעבוד לאורך זמן".

(אתר וואלה! ספורט לא ממש מחבב את השיטה ההגנתית של בלאט, שתוכיח את עצמה שוב ושוב, כל הדרך לברצלונה)

מרסליניו הוארטס שחקן קאחה לבוראל מול צ'אק אידסון שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
השיטה הזו של שמירת הלחץ - תשמעו, לא משהו/קובי אליהו

21/1/11

בקיץ יכול היה דייויד בלאט לממש את האופציה על אנדרסון. במקרה הזה, היה ברור שיצטרך לוותר על שירותיו של צ'אק אידסון... כיצד זה שמה שלא טוב למכבי תל אביב, טוב מאוד לברצלונה?"

(אתר וואלה! ספורט מתגעגע לאנטי-תזה של הקבוצה הנוכחית, זה שעמד במרכז הכישלון של העונה שעברה וכעת מגלה יכולת טובה באלופת אירופה המכהנת)

4/3/11

"כאן עובדים, מחודש ספטמבר ועד יוני. הגישה הזו של איבנוביץ' באה לידי ביטוי במגרש ומשתלמת בעיקר באירועים כמו סדרות: השחקנים שלו – אלו ששורדים את אימוני הפרך – מגיעים אליהן בכושר פיזי מקסימאלי. בסדרות מתנהלת לבוראל כמו סיירת מובחרת"

(אתר וואלה! ספורט מחמיא למאמן קאחה לבוראל, כמה שבועות לפני שהקבוצה שלו פשוט התרסקה מעייפות בערך בשליש השני של הסדרה)

21/3/11

"המכשול הראשון יהיה החזרת הדומיננטיות של פארגו. הבעתי בעבר את דעתי על הבעייתיות בניהול מו"מ עם שחקנים באמצע העונה. זה גורם להוצאה מהפוקוס העיקרי. אני רוצה להאמין שאין קשר לכישלון הזמני במו"מ להוצאתו מהחמישייה, אך עובדה היא שהמהלך השפיע עליו לרעה והוא מחוץ לעניינים בתקופה קריטית... סימן שאלה נוסף הוא סופו. נראה שגם הוא סובל מירידה בכושר... בליבי אני מאחל למכבי לעבור את הסדרה ורוצה שתעפיל לפיינל פור, אך הראש מנחש שהסדרה תסתיים ב-1:3 לספרדים".

(אתר "YNET" פוגע כמעט בכל ההימורים שלו לקראת פתיחת ההצלבה)

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
אין ספק, סופו הוכיח שהוא באמת לא בכושר/קובי אליהו

23/3/11

"פרקינס הכספיתי קרוב בהרבה למדדים הנמוכים באגף הקליעה והריכוז, שחורציאניטיס שקט כבר תקופה, אליהו ממשיך להפגין חוסר יציבות, ובלו, בל נשכח, בעונה די מאכזבת. למכבי חסר גו טו גאי וקלעי מצוין שמסוגל גם לנוע. בלו הוא סט שוטר; פארגו מסוגל להתחמם, אבל הוא גדל כרכז; פרקינס, כמו בכל היבט אחר, משפר עצמו, אך הוא בוודאי לא קלעי טבעי; אידסון קלעי לא רע, אבל בוודאי לא מצוין ועדיין מחפש קודם כל להסיט את האחריות לכיוון חבריו לקבוצה".

(אתר ערוץ הספורט מודאג מאוד מההפסד הראשון לקאחה לבוראל. מזל שבעונה די מאכזבת, הפציץ בלו לא פחות משמונה שלשות במשחקים 2 ו-3 ופארגו, שמסוגל להתחמם, אכן התחמם, עם 36 נקודות במשחקים הנ"ל)

23/3/11

"בלאט הפקיד כדורים מכריעים בידיים של פארגו, אבל הוא מצוי כרגע במשבר ביטחון בקליעה. מישהו יצטרך לעשות את זה במשחק 2, כדי שתחושת ההזדמנות שנשארה אחרי המשחק הזה תתממש"

("מעריב" מחפשים מושיע אחרי ההפסד במשחק הראשון לקאחה לבוראל. לפעמים התשובה הטובה ביותר נמצאת ממש מתחת לאף)

23/3/11

"ההפסד לקאחה הוכיח כמה היתרונות של מכבי יחסיים, כלומר, תלויים בזהות היריבה. סופו, קלף מנצח מול יריבות נטולות בשר ועומק, הוא אחד כזה – יתרון יחסי. כשיש מולו קו קדמי גבוה וחזק, כמו של ברצלונה או קאחה, הוא כבר לא 2 נקודות בטוחות. לא בכדי הוא לא הגיע ל-10 נקודות בשני המשחקים הקודמים נגד קאחה, וסיים את המשחק הראשון בסדרה עם מאזן גרוע של 4 נקודות ב-13 דקות. בשלושת משחקיו העונה נגד קאחה הוא קלע 7 מ-20 מהשדה (35 אחוז), הרבה מתחת לממוצע שלו (57 אחוז)".

(אתר וואלה! ספורט סבור שהנשק שחורציאניטיס כבר לא מסוגל לירות. המשחק הבא שלו הסתיים בעוד תרומה עלובה במיוחד - 22 נקודות ב-10 מ-15 מהשדה)

מאמן מכבי תל אביב כדורסל דייויד בלאט. ברני ארדוב
אני יודע, חבר'ה, אני יודע - אני טעיתי ואתם צדקתם. אני מבקש סליחה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully