וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי שולחת רופא במיוחד לבניון, פרננדז תוקף

28.3.2011 / 10:43

הדאבליסטית האנגלית תטיס את ד"ר רוג'רס לעקוב אחר הקשר. פרננדז נגד התקשורת: "יש אנשים שרוצים לפגוע בנבחרת". קינן, בונדר, אלמוג כהן ובוזגלו בתמונת ההרכב, דמארי מחוץ לסגל

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

האם בצ'לסי לא סומכים על התאחדות הכדורגל ונבחרת ישראל? מועדון הפאר האנגלי החליט לשלוח נציג בכיר מהצוות הרפואי של המועדון לארץ על מנת לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות בנוגע לפציעתו של קפטן הנבחרת יוסי בניון.

בהתאחדות לכדורגל עודכנו הבוקר (שני) כי הדאבליסטית האנגלית מתכוונת לשלוח את ד"ר ראלף רוג'רס למעקב אחרי הקשר הישראלי של הקבוצה, שהושבת עד לאחרונה למשך חצי שנה. יצוין כי בניון אמנם חזר להתאמן ואף נכלל בסגל המשחק מול נבחרת לטביה, אולם לא שותף.

כלל הנראה בצ'לסי הבינו כי בניון עשוי לשחק במשחק נגד נבחרת גאורגיה ביום שלישי ולכן החליטו לשלוח נציג רפואי בכיר מטעמם כדי שיגיע לאימון הערב ויצפה בקשר בפעולה. לאחר האימון צפויה שיחה בין הרופא האנגלי לשחקן הישראלי על מנת לבדוק את מצבו הרפואי. בניון כבר הודיע שהוא מסוגל לקחת חלק במשחק מול גאורגיה וכי ההחלטה לשתפו הינה מקצועית בלבד. בעקבות פרסום הידיעה, ההתאחדות הוציא הודעה ומסרה כי הרופא רוג'רס יגיע גם לצפות במשחק הנבחרת מול גאורגיה.

בירם כיאל יקבל יותר חיפוש בקישור האחורי המעובה

עוד לפני אימון הערב, מסתמן כי המאמן לואיס פרננדז יערוך מספר שינויים בהרכב הראשון. הבלם דקל קינן, שלא פתח במשחק מול לטביה, צפוי להיכלל בהרכב, והוא אמור לשתף פעולה במרכז ההגנה של הנבחרת לצידו של טל בן חיים.

דני בונדר מועמד מוביל לתפקיד המגן הימני, על חשבונו של יואב זיו. טאלב טוואטחה ימשיך כנראה באגף שמאל. כאשר מי שעוד מתחרה על עמדה זו הוא רמי גרשון (במידה שהוא לא יפתח כבלם), אולם ההכרעה בעניין זהותו של המגן השמאלי תיפול רק באימון הערב.

בקישור, שחקן נירנברג אלמוג כהן, שלא שותף במשחק ביום שבת, צפוי לפתוח, לצידם של ביברס נאתכו ובירם כיאל, שימשיכו לקבל את הקרדיט. במידה שישראל אכן תפתח עם שלושה קשרים אחוריים, יקבל כיאל יותר חופש לפעול. פרננדז יפתח כנראה עם חלוץ בודד אליניב ברדה,וצפוי לשחק עם שני שחקנים באגפים - ליאור רפאלוב בשמאל ומאור בוזגלו בימין. בהתקפה, עומר דמארי נבדק בעקבות המתיחה ונמצא לא כשיר. הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לואיס פרננדז: "גאורגיה היא הפייבוריטית"

בצהריים ערך מאמן הנבחרת לואיס פרננדז מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ביום שלישי. עוד לפניה, אמר דובר הנבחרת גיל לבנוני שנשארו פחות מ-2,000 כרטיסים בקופות למשחק. הערב תקיים הנבחרת אימון מסכם, כאשר רבע השנה הראשונה שלו תהיה פתוחה לתקשורת. במהלך היום יתקיים צ'אט בעמוד הפייסבוק של ההתאחדות בין הקהל לכבוש שער הניצחון מול לטביה בירם כיאל, אותו בחרו אוהדי הנבחרת.

פרננדז התייחס תחילה ליריבה הגאורגית, אותה הרבה מאוד לשבח. "אנחנו משחקים מול יריב שעשה תוצאה מדהימה מול קרואטיה, יהיה לנו קשה מאוד. אם מסתכלים על הבית, אז גאורגיה ניצחה את קרואטיה ויוון ניצחה בקושי את מלטה, זה בית לא קל, אבל גם לנו יש עדיין תקווה.

"הניצחון האחרון של גאורגיה על קרואטיה היה מול אוהדים רבים ותומכים", הוסיף פרננדז, "ואני גם רוצה שהאוהדים הישראלים יגיעו לבלומפילד ויתמכו בנו, אנחנו צריכים את בלומפילד מלא. אנחנו יודעים שבישראל יש הרבה גאורגים שיבואו לעודד את הנבחרת שלהם.

"אני חושב שבמחצית השנייה נגד לטביה", הוסיף פרננדז, "הנבחרת שלנו הוכיחה הרבה נחישות. יש לנו לב ורצון רב, אבל מולנו יעלו לוחמים. לנצח את קרואטיה זה לא דבר של מה בכך. יש כאלה שחושבים שגאורגיה היא יריבה קלה, אבל אחרי שהיא ניצחה את קרואטיה אני חושב שהיא (גאורגיה) פייבוריטית. בשבילי, היא הנבחרת הכי טובה בבית. לגאורגיה יש מאמן טוב ושחקנים שמכירים היטב את השחקנים הישראלים".

לאחר מכן התרעם והחל פרננדז את המתקפה על אנשי התקשורת: "כשאתם כותבים עליי אין לי בעיה, אבל אני מתעייף שלחלק מכם יש לכם כוונות לא טובות. הייתי יכול להיות יותר רע ולהגיד כמה דברים אבל אני אשמור את זה לעצמי. הכי חשוב לי זה להגן על השחקנים שלי".

אז שלף המאמן עיתון בו הראה כתבה, לפיה לכאורה מצוטט דקל קינן. "זו כתבה מהבוקר", אמר המאמן. "אלו דברים שפוגעים באנשים, אתם כותבים כתבות כאלה ומשחקים נגד הנבחרת. השחקן קם בבוקר וראה את זה". אז הזמין פרננדז את הבלם כדי שיגיב בעצמו על אותה ידיעה.

"ב-6:30 בבוקר קיבלתי SMS מאבא שלי שסיפר לי על הכתבה בעיתון", סיפר דקל קינן. "אנשים מייחסים לי דברים שבחיים לא אמרתי. אני מוכן להתחייב על זה. נעשה ניסיון לפגוע במשפחתי, בי, בתור מקצוען וכבנאדם, ובנבחרת. זה מעורר אנטגוניזם כלפי הנבחרת כאילו יש מישהו בנבחרת שמדבר נגד המאמן, וכל ניסיון לפגוע בה הוא מכוער. אין לי מה להוסיף, רק שיהיה לכולם בהצלחה".

"אם השחקנים ירגישו תמיכה, אנחנו ננשוך"

לאחר מכן התייחס פרננדז למשחק מהבחינה הטקטית: "אני מניח שאם תשאלו את מאמן נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ' או מאמן נבחרת יוון פרננדו סנטוס מי הכי מפחידה בבית, הם יגידו שגאורגיה. אני הייתי מעדיף לשחק נגדם מאוחר יותר, כשיהיו לי יותר כלים. בכל אופן, אתאים את הנבחרת למצב כי צריך לקחת שלוש נקודות.

"זו נבחרת חזקה מאוד, צפיתי במשחק שלהם והם עם רצף של 10 משחקים ללא הפסד. יש להם סגנון משחק יעיל מאוד, זו נבחרת שיודעת מה היא עושה על המגרש, מתגוננת ותוקפת בצורה טובה. היא לא מוותרת אף פעם. אם השחקנים ירגישו את התמיכה של הקהל, אנחנו ננשוך. אנחנו יודעים לשחק עם כוח, מוטיבציה והתלהבות כמו שעשינו נגד לטביה".

על דקל קינן אמר המאמן הלאומי: "אני צריך לחשוב על המערך, הבאתי 22-23 שחקנים וידעתי שיהיו לנו שני משחקים. אני עושה את הניתוח הטקטי שלי ושומר אותו לעצמי. כשהמשחקים כל כך קרובים אחד לשני, יהיו כנראה הרבה חילופים. אני לא יודע אם אשחק עם 3-4-5 שחקנים בהגנה. אם אני אגיד איך אני אשחק תכתבו את זה בעיתונים והגאורגים ידעו, אז אני מעדיף לשתוק. אני יכול להגיד שדקל בסגל. 24 השחקנים שנמצאים פה שבוע מפגינים גישה יוצאת מן הכלל מבחינה קבוצתית. לכולם יש אינטרס משותף.

"אמרתי לשחקנים ששמנו את עצמנו במצב מסובך כי חטפנו גול במצב נייח", המשיך פרננדז. "לנבחרת גאורגיה יש יתרון במצבים נייחים כי הם גבוהים ועוצמתיים, נצטרך לשחק עם הרבה ריכוז. אנחנו עובדים על זה אבל יש רגעים של חוסר ריכוז. נצטרך לעבוד על זה. לנצח זה לא להתחיל תקוף ללא עוררין. לנצח זה לא בהכרח לקחת סיכונים. לנצח זה לשחק בחוכמה, לקחת את הזמן, סבלנות".

"אסור לעשות עבירות טיפשיות"

"עבדנו הרבה השבוע מבחינה פיזית", אמר המאמן. "נגד יוון הראינו הרבה דברים טובים. הפסדנו נגד קרואטיה אבל עבדנו יפה. אחרי זה היה לנו משחק טוב מבחינה פיזית ואני משוכנע שאפשר לעשות זאת גם הפעם. הכל בראש. צריך לחשוב טוב ולא לעשות עבירות טיפשיות. כשגאורגיה ניצחה את קרואטיה היא שיחקה עם הרבה אינטינסיביות ושיחקה עם הראש. אנחנו צריכים לעלות בהדרגה במשחק.

"גאורגיה זו לא מלטה ולא לטביה, אם סבלנו נגד לטביה אז נסבול עוד יותר נגד גאורגיה כי היא נבחרת חזקה מבחינה פיזית ומנטלית. אני מרגיש שהשחקנים מסוגלים לעשות זאת ואני משוכנע בזה. אתם אולי לא האמנתם, אולי אתם לא מאמינים בעבודה שלנו, אני חושב שלנבחרת הזאת יש את היכולות לעשות זאת".

לסיום התייחס פרננדז לגבי בניון, ואמר: "יוסי יהיה בסגל, אך אני לא יודע אם ישחק או לא. אני יודע מה אני יכול לעשות איתו. בכל מקרה, התרומה שלו ממש גדולה ורק העובדה שהוא מתאמן איתנו משמחת. נגד לטביה היססתי כי הוא יכול היה להיכנס ב-10 הדקות האחרונות. נראה מחר איך המשחק יתפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully