וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "בבית הזה הכל אפשרי"

27.3.2011 / 19:05

קשר הנבחרת מודע למצב המסובך שנוצר בבית ו' ומוכן לגאורגיה: "אעשה הכל כדי לנצח". זיו: "בינתיים עשינו חצי עבודה"

רויטרס

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

24 שעות אחרי הניצחון הקשה והכל כך חשוב על לטביה, ערכה הערב (ראשון) נבחרת ישראל את האימון הראשון לקראת המשחק הבא מול גאורגיה, שייערך גם הוא בבלומפילד ביום שלישי (19:00, ערוץ 10 וספורט 5 HD). בנבחרת מודעים למשמעות של ניצחון במשחק, במיוחד לאחר שלוש הנקודות המפתיעות שהשיגה גאורגיה מול קרואטיה, במשחק שלמעשה פתח מחדש את בית ו'.

בן שהר צפוי לפתוח במקום דמארי הפצוע

המאמן לואיס פרננדז, שלפני תחילת האימון מצא זמן לפנות חפצים מכר הדשא, לא קיים אסיפת וידאו ולא תרגל הרכב, אך לפני האימון אמר לשחקנים: "היה משחק טוב וחשוב שהצלחנו לנצח, אבל שוב ספגנו שער במצב נייח. יש לי הערות לגבי זה ואני אתן אותן רק באסיפת הוידאו".

המאמן הצרפתי מתלבט עדיין האם לפתוח במערך של שלושה או ארבעה שחקני הגנה ורק מחר יתורגל ההרכב הסופי לקראת המשחק. אם יבחר לשחק עם ארבעה בהגנה, דני בונדר יהיה המגן הימני ובקישור ישחקו שלושה קשרים אחוריים: אלמוג כהן, בירם כיאל וביברס נאתכו.

החלוץ עומר דמארי, שרשם 90 דקות בהרכב אמש, לא התאמן עקב מתיחה בשריר ועובר טיפולים בצד. יתר השחקנים ששותפו במשחק ערכו אימון ריצה. גורמים בנבחרת אמרו כי דמארי גם כך לא תוכנן לפתוח שוב, ובן שהר עשוי להיות זה שיחבור בהתקפה לאליניב ברדה. מאחוריהם מובטח בכל מקרה ובכל שיטה מקומו של ליאור רפאלוב.

בינתיים, גוברים הסיכויים שיוסי בניון יטול חלק בחצי השעה האחרונה של המשחק מול גאורגיה. כפי שפורסם בסוף השבוע, קשר צ'לסי שוחח עם פרננדז והשניים החליטו כי ייכלל בסגל למשחק. "יש מאמן והוא קובע. אני פה לרשות הנבחרת", אמר בניון היום.

"עכשיו מעריכים יותר את הנקודה שהוצאנו בגאורגיה"

"האווירה טובה בסך הכל אחרי ניצחון", אמר הערב המגן יואב זיו. "השחקנים והצוות מרוצים מאוד מהתוצאה. עשינו הרבה מהדברים שעשינו באימונים. אנחנו מרוצים מהעידוד, שעזר לנו לנצח במשחק. מי שלא מרוצה באופן אישי כנראה שיש לו איזה אינטרס. אני קיבלתי פידבקים טובים מאנשי מקצוע וזה מה שחשוב לי. אם בחרו בי אני לא צריך להתייחס לביקורת. אני נפגע רק כשהביקורת היא לא מקצועית.

על היריבה הבאה אמר: "גאורגיה היא נבחרת קשה במיוחד בחוץ, אבל עכשיו זה בבית. אנחנו מעריכים יותר את הנקודה שהוצאנו שם בחוץ. הצבנו לעצמנו מטרה להוציא שש נקודות, עשינו חצי מהעבודה ועכשיו צריך להשלים אותה. גאורגיה נבחרת מצוינת, אבל אנחנו רוצים וצריכים לנצח. זה שיוסי בניון איתנו זה עוזר לנו מאוד וכל אחד יעיד על כך. אם נראה אותו על המגרש זה רק יועיל".

אחרי זיו הגיע גם ליאור רפאלוב, שהתייחס למעמדו כאחד משחקני המפתח של פרננדז: "קודם כל, אין שחקן שהוא באנקר בהרכב. יש לנו הרבה שחקנים וכולם עושים עבודה חשובה. אני מרגיש טוב, עברתי פציעה לא קלה, אבל אני מאחוריה ואני אתן פוש כדי להיות מוכן. אני חושב שלמרות שבלומפילד לא היה מלא, הרגשתי תמיכה מהקהל וגם אחרי שספגנו אפשר היה לראות שהקהל דחף את הנבחרת".

לקראת גאורגיה הוסיף הקשר: "אתמול נוכחנו לדעת שכל משחק הוא חשוב ושאפשר לאבד נקודות נגד כל יריב. הכל אפשרי, אנחנו מתייחסים לכל משחק לגופו. אני סומך על הצוות המקצועי של הנבחרת. ביום שלישי ולדימיר דבאלישווילי לא יהיה חבר שלי, ואעשה הכל כדי לנצח את גאורגיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully