וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "הקהל צודק, אנחנו מאכזבים אותו"

הבלם מבין את האוהדים והתרחקותם, יודע ש"הנבחרת אוהבת לעשות לעצמה חיים קשים" ומגונן על יואב זיו מהביקורות

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק ביום שלישי נגד נבחרת גאורגיה במסגרת מוקדמות יורו 2012, ושחקן הנבחרת טל בן חיים התראיין הבוקר (שני) בגלי צה"ל. הבלם הישראלי של ווסטהאם מקווה שהפעם, לשם שינוי, הנבחרת לא תאכזב את אוהדיה שבעי הכישלונות.

תחילה התייחס בן חיים למשחק ביום שבת מול לטביה: "התוצאה הייתה צריכה להיות במחצית 0:2 או 0:3, אבל, כרגיל, אנחנו אוהבים לעשות לעצמנו את החיים קשה ממה שזה. כעת, אנחנו מקווים להמשיך במומנטום הטוב.

"אנחנו צריכים לנצח את יתר המשחקים שלנו בבית", הוסיף בן חייים, שהתייחס אף למשחקים הקודמים של הנבחרת. "שיחקנו דווקא כדורגל טוב נגד קרואטיה בבית ב-20 הדקות הראשונות. יש לנו בעיה בכדורים הנייחים. הפסדנו נגד יוון שלא בצדק, אבל עכשיו אנחנו יכולים להיות מעודדים".

בן חיים אף התייחס לדבריו של יואב זיו ולשלל הביקורות נגד מגנה של מכבי תל אביב והנבחרת. "אני לא נכנס לתגובות של שחקנים אחרים, עם זאת אני חושב שהתגובות נגדו לא במקום. אני לא יודע באיזה כושר הוא נמצא ואם הוא ראוי לזימון או לא, אבל המאמן רואה את השחקנים. ההופעה שלו בנבחרת הייתה בסדר גמור, הביקורות באמת לא מוצדקות".

לאחר מכן דיבר על הבלם על הדבר המטריד ביותר - התרחקותו של הקהל מהנבחרת: "הקהל באמת צודק כי אנחנו מאכזבים אותו משחק אחרי משחק, שנה אחרי שנה. בקמפיין אצל אברהם גרנט לא שיחקנו כדורגל טוב, אבל עשינו תוצאות טובות ולא עלינו בגלל הפרש שערים. אחר כך עם דרור קשטן היה מה שהיה והקהל המשיך להתרחק, לא הצגנו משחק מרהיב. קיבלנו הגרלות קלות ולא הצלחנו לעלות והמשכנו לאכזב אותם. מקווים שהפעם לא נאכזב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully