וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "רוצה לפגוש את אינטר רק בגמר"

ריאל מדריד העפילה לרבע הגמר, מאמנה חושב קדימה ומתלונן על היחס לקבוצתו. גם אנצ'לוטי מתרץ, ההגרלה בשישי

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט

עם תום משחקי הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות, נקבעו הערב (רביעי) שמונה העולות לשלב רבע הגמר, ויש לנו שם שלוש אנגליות: מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וטוטנהאם, שתי ספרדיות: ריאל מדריד וברצלונה, גרמנית: שאלקה, אוקראינית: שחטאר דונייצק, ואיטלקית: אינטר, אלופת אירופה.

הגרלת השלב הבא, שתיערך ביום שישי הקרוב (13:00, שעון ישראל) תהיה פתוחה, כך שכל קבוצה יכולה לפגוש כל קבוצה. לפיכך אפשר לקבל עוד צמד של משחקי קלאסיקו לדוגמא, קרבות מרתקים בין האנגליות או למשל מפגש פיקנטי בין ראול וריאל. זו תהיה ההגרלה האחרונה, כך שהקבוצות גם תדענה את מי הן תוכלנה לקבל בחצי הגמר.

משחקי רבע הגמר הראשונים ייערכו ב-5/6 באפריל, כאשר שלב הגומלין של השלב ייערך שבוע לאחר מכן, ב-12/13 באפריל.

מוריניו: "אנחנו לא מקבלים צ'אנס שווה כמו ברצלונה"

אחרי שש שנים עקרות בהן לא הצליחה ריאל מדריד לעלות לשלב רבע הגמר, היא עשתה זאת סופסוף בהדרכתו של ז'וזה מוריניו. בעונתו הראשונה במועדון הלבן הצליח המאמן הפורטוגלי להביא אותו לרבע הגמר, לאחר ניצחון 0:3 על ליון בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות (1:4 בסיכום שני המשחקים).

מוריניו היה מרוצה מהמשחק, אבל התלונן, כפי שהוא מרבה לעשות לאחרונה, על היחס הלא שווה, לפי דעתו, שריאל וברצלונה מקבלות. "כשברצלונה משחקים ביום שלישי בצ'מפיונס ליג, המשחק הבא שלהם בליגה הוא ביום ראשון ויש להם זמן לנוח", קיטר מוריניו. "כשאנחנו משחקים ביום רביעי בליגת האלופות, המשחק שלנו בליגה הוא ביום שבת. אנחנו לא מקבלים צ'אנס שווה כמו ברצלונה".

כמו כן, המאמן התייחס לאפשרות שיפגוש את קבוצתו לשעבר, אינטר, עימה זכה כזכור בשנה שעבר בטרבל, כולל ליגת האלופות, ואמר: "אני מקווה לקבל אותם רק בגמר. זה יהיה אתגר פסיכולוגי קשה בשבילי, אבל גם בשבילם. כולנו מקצוענים ונקבל מה שיגיע. בכל מקרה, אני מקווה לפגוש את אינטר רק בוומבלי".

כובש השער הראשון המרהיב, מרסלו, אמר: "אנחנו שמחים להיות ברבע הגמר כי היינו חייבים לאוהדים. אנחנו מאושרים מהניצחון. העלייה נותנת לנו דחיפה מוראלית. היריבה הבאה? אנחנו לא חושבים על זה. מה שנקבל יהיה בסדר".

ליון לא היוותה הפעם יריב רציני לריאל, ומאמנה קלוד פואל אמר: "ברכות לריאל, הגיע להם לעלות לרבע הגמר. נתנו להם יותר מדי שטח ויותר מדי כדורים קלים. הוגו לוריס השאיר אותנו במשחק, אבל השער השני פגע בנו. נתנו להם מתנות ומשם לא יכולנו לחזור. לא הצלחנו להרים את המשחק שלנו ולא הצלחנו להשתחרר.

"שיחקנו נגד קבוצה נהדרת ולא מצאנו את רוח הלחימה. אין לי חרטות לגבי צורת המשחק. זה משחק שצריך ללמוד ממנו ולהתאושש ממנו לקראת מאבק האליפות". פואל אף נשאל על ההבדל לעומת המשחק בברנבאו אשתקד: "גם אז הייתה לנו מחצית ראשונה קשה ופיגרנו 1:0, אבל ידענו להתאושש. הפעם לא הצלחנו לחזור למשחק".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אנצ'לוטי: "בעטנו 24 פעמים לשער"

צ'לסי הגיעה לאינספור מצבים במשחק הגומלין שלה מול פ.צ קופנהאגן הדנית, אבל לא הצליחה לכבוש לעיני אוהדיה בסטמפורד ברידג'. בכל זאת, למרות ה-0:0, היא עלתה לשלב רבע גמר (ניצחה 0:2 במשחק הראשון), ואם לא הפרמיירליג או הגביע האנגלי היא תנסה שוב לזכות בפעם הראשונה בתולדות המועדון בליגת האלופות.

"אנחנו בעמדה טובה, היינו בסדר ואנחנו ברבע הגמר", אמר בסיום השוער הצ'כי פטר צ'ך. "בואו נראה את מי נקבל, אבל אנחנו מלאי ביטחון - יש לנו הרבה ניסיון ולא אכפת לנו את מי נגריל. מי שרוצה לזכות בליגת האלופות צריך לנצח כל יריב בכל שלב. התאוששנו מתקופה רעה וזה הפך אותנו לחזקים. אנחנו שמחים לעבור שלב. הפעם חסרנו את הבקעת השער כי יצרנו מצבים, אבל לא ניצלנו אותם. היינו צריכים להיות זהירים בחלק האחורי כי אם היינו סופגים, זה היה נותן להם אמונה. עשינו את העבודה - שמרנו על שער נקי".

קרלו אנצ'לוטי אמר: "יש לנו סגל פנטסטי מלא בשחקנים נפלאים. לא היינו צריכים לכבוש היום בגלל שניצחנו 0:2 במשחק הראשון. היו לנו המון מצבים, שיחקנו טוב ובעטנו 24 פעמים לשער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully