וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ריאל מדריד וצ'לסי עלו לרבע הגמר

לראשונה מאז 2004, ריאל מדריד צלחה את שלב שמינית גמר ליגת האלופות עם ניצחון היסטורי על ליון, 0:3 ביכולת נהדרת. צ’לסי ברבע הגמר למרות 0:0 ביתי עם קופנהאגן

רשימת העולות לרבע גמר ליגת האלופות נסגרה. אחרי ברצלונה, שחטאר דונייצק, טוטנהאם, שאלקה, אינטר ומנצ'סטר יונייטד, הצטרפו לשמונה האחרונות גם ריאל מדריד וצ'לסי, שסיימו ערב בלי הפתעות. ריאל עשתה את העבודה עם 0:3 גדול על ליון שקבע ניצחון ראשון לבלאנקוס על היריבה הצרפתית. ריאל עולה לראשונה לרבע הגמר מאז 2004. צ'לסי לא נראתה טוב, אבל השלימה גם היא את המלאכה מול קופנהאגן אחרי 0:0 ביתי ו-0:2 בסיכום שני המשחקים. עכשיו, כל העיניים יהיו נשואות להגרלה הפתוחה ביום שישי בשוויץ.

שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
היסטוריה בברנבאו. ריאל חוגגת/רויטרס

ריאל מדריד - ליון 0:3 (1:4 בסיכום שני המשחקים)

ז'וזה מוריניו הובא בקיץ לריאל מדריד בשביל משחקים כאלה. אחרי שש הדחות רצופות בשלב שמינית הגמר, הבלאנקוס התגברו על מחסום הנוקאאוט והמיוחד יכול לסמן לעצמו וי קטן ראשון. עד הערב, ריאל מדריד לא ניצחה את ליון בשבעת המפגשים הקודמים. גם הסטטיסטיקה הזו הפכה להיסטוריה בזכות ערב יוצא מן הכלל של הלבנים מול הקהל הביתי.

מהדקה הראשונה הייתה קבוצה אחת על המגרש. ריאל עלתה נחושה ובטוחה בעצמה וביטלה לחלוטין את היריבה הצרפתית, שנראתה כמי שבאה בעיקר להפריע. כריסטיאנו רונאלדו חזר מפציעה ישירות להרכב ונראה נהדר. מרסלו פתח בעמדת המגן השמאלי, לא הפסיק להטריד וכבש שער מדהים בדקה ה-37. מסוט אוזיל הוסיף שני בישולים במחצית השנייה (לבנזמה ודי מריה) וריאל עולה בסטייל לרבע הגמר.

דקה 4: מטווח של ריאל על השער של לוריס. אוזיל נשלח לאחד על אחד, אך השוער הקדים אותו. הכדור הגיע למרסלו שנגח כדור קשתי, שהורחק על ידי הגנת ליון. מרסלו היה שוב ראשון לכדור החוזר ובעט מזווית קשה, לוריס הדף.

דקה 17: אלונסו העלה כדור חופשי משמאל, רונאלדו החליק עם הראש ולוריס ירד וקלט.

דקה 22: סיסוקו מצא את דלגאדו שירה מ-18 מטרים, קסיאס הדף לקרן.

דקה 27: רונאלדו קיבל כדור נהדר ברגף השמאלי, חדר לרחבה ושחרר בעיטה אדירה שנהדפה על ידי לוריס.

דקה 37: גול! ריאל ביתרון מוצדק אחרי גולאסו של מרסלו. המגן חטף כדור במרכז המגרש, ביצע דאבל פס עם רונאלדו ואז השכיב שני שחקני הגנה לפני שסיים מול לוריס. 0:1 ריאל מדריד (1:2 בסיכום שני המשחקים)

דקה 41: מרסלו העביר כדור משמאל, בנזמה עמד במרכז הרחבה והמשיך בנגיעה, אבל לוריס התעופף נהדר והציל.

דקה 52: בנזמה ואוזיל טסו למתפרצת והחליפו מסירות. הגרמני סיים בבעיטה מתוך הרחבה שפגעה בשחקן הגנה והלכה לקרן.

דקה 67: גול! רבייר איבד כדור שטותי. מאסלו שלח כדור ארוך, אוזיל הוריד לבנזמה שגלגל פנימה מול לוריס. 0:2 (1:3 בסיכום שני המשחקים)

דקה 76: גול! אוזיל הוריד קטנה בראש והשאיר את די מריה לכבוש את השלישי לבדו מול לוריס. 0:3 (1:4). זה גמור.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, ריקרדו קרבאליו, פפה, מרסלו, סמי חדירה, צ'אבי אלונסו, מסוט אוזיל, אנחל די מריה (אסטבן גראנרו, 79), כריסטיאנו רונאלדו (עמנואל אדבאיור, 74), קארים בנזמה (לסאנה דיארה, 84).

הרכב ליון: הוגו לוריס, אנתוני רבייר, כריס, דיאן לוברן, עלי סיסוקו, ז'רמי טולאלן, קים קלסטרום, ג'ימי בריאן (בפטימבי גומיס, 46), יוהאן גורקוף (ז'רמי פייה, 69), סזאר דלגאדו 0מיראלם פיאניץ', 81), ליסנדרו לופז.

צ'לסי - קופנהאגן 0:0 (0:2 בסיכום שני המשחקים)

צ'לסי הבטיחה את ההעפלה לרבע הגמר כבר במשחק הראשון בפארקן (0:2), אבל מול הקהל הביתי בסטמפורד ברדיג', אפשר היה לצפות מהבלוז להופעה קצת יותר מעוררת השראה. צ'לסי שלטה במשך כל דקות המשחק, אבל שחקניה החמיצו כמו טירונים מול השער של יוהאן ווילאנד. כך, במקום להעפיל בסטייל ולצבור ביטחון להמשך, צ'לסי משיגה תוצאה שבהחלט משאירה טעם רע להמשך.

גם פרננדו טורס ששיחק רק רבע שעה כמחליף לא הצליח למצוא את הרשת. קופנהאגן, שמלבד צמד המשחקים הללו לא שיחקה משחק רשמי שלושה חודשים, מסיימת בטעם טוב קמפיין היסטורי בליגת האלופות. ניפגש בעונה הבאה.

דקה 3: קול העביר רוחב משמאל, למפארד המשיך החוצה מפינת תיבת החמש.

דקה 18: מהלך משולב נהדר של צ'לסי כמעט הסתיים בשער. דרוגבה הוריד בעקב, קול יישר למרכז וז'ירקוב בעט החוצה ממרכז הרחבה.

דקה 21: ז'ירקוב שלח את אנלקה לעימות ישיר מול וויאלנד, שיצא היטב והדף את הבעיטה של הצרפתי.

דקה 26: נ'דוי סובב כדור חופשי מ-20 מטרים וזעזע את הקורה של צ'ך. קופנהאגן קרובה לשער.

דקה 33: אנקלה חדר לרחבה והעביר רוחב מימין, ז'ירקוב הצליח להחטיא את המסגרת מחמישה מטרים.

דקה 48: בוסינגווה הכניס כדור מדוד מימין היישר אל דרוגבה החופשי, שהמשיך בנגיעה החוצה מ-10 מטרים. עוד החמצה ענקית של הבלוז.

דקה 51: אובי מיקל נגח למשקוף אחרי כדור קרן. כמה אפשר להחמיץ?

דקה 75: המחליף טורס הצטרף למחמיצים עם בעיטה מזווית קשה לידיים של ווילאנד.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, אשלי קול, ראמירס, ג'ון אובי מיקל (מייקל אסיין, 84), פרנק למפארד, יורי ז'ירקוב, (פלורן מאלודה, 76), דידייה דרוגבה, ניקולא אנלקה (פרננדו טורס, 68).

הרכב קופנהאגן: יוהאן ווילאנד, פייר בנגטסון (קנת זוהורה, 61), מיקאל אנטונסון, מתיאס זנקה יורגנסן, אוסקר וונדט, כריסטיאן בולאניוס (תומאס כריסטנסן, 90), וויליאם קביסט, קלודמיר, מרטין וינגארד (סזאר סנטין, 74), יספר גרונקיאר, דאמה נ'דוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully