וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דזמון פארמר: "ניסיתי להיות המנהיג"

14.3.2011 / 22:01

שחקנה של אשקלון אחרי הניצחון על ראשל"צ: "אעשה הכל כדי שנגיע לפלייאוף". בירנבוים: "איבדנו את המשחק במו ידינו"

זה לקח לא מעט זמן, אבל הערב (שני) סוף סוף הצליחה עירוני אשקלון לשבור את רצף ההפסדים שלה, שעמד על 7 ערב משחקה מול מכבי ראשון לציון, עם 67:76 על קבוצתו של אפי בירנבוים. כוכב המשחק הבלתי מעורער היה דזמון פארמר, שקיבל שתי זריקות בשתי הברכיים וביקש לשחק. פארמר היה חלש בפתיחה, אבל הופיע בענק לרבע האחרון, והביא במו ידיו את הניצחון המיוחל לאשקלון. "רציתי להשאר בפוקוס", אמר פארמר בסיום. "טיפלתי בפציעה שלי, ואמרתי למאמן שאם הוא צריך אותי אני מוכן. באתי ועשיתי את מה שהייתי צריך לעשות, לא כפיתי את המשחק שלי, נתתי לו לבוא אליי, וניסיתי להיות המנהיג".

על מצבו הבריאותי אמר השחקן: "יש לי כאבים קלים בברך, אבל אני בסדר עכשיו. אני מתמקד באשקלון, ואני אעשה את הכל כדי להביא את הקבוצה לפלייאוף. אני יודע שאנחנו נרגשים, וננסה להביא בכל משחק את הניצחון. באנו עם תוכנית משחק מצויינת והשתמשנו בה. אני יודע שלפעמים זה נראה כאילו אנחנו משחקים סטריט בול אבל היום ביצענו את התוכנית משחק שלנו והדברים עבדו בשבילנו".

מאמן אשקלון, אלי רבי, עבורו היה זה הניצחון הראשון מאז שהגיע לקבוצה, אמר בסיום: "ניצחון חשוב. כשמגיעים למסגרת חדשה, הניצחון הראשון מאוד חשוב. אנחנו לא משחקים כדורסל טוב, גם היום לא הברקנו, אבל יוצא לנו הרבה זמן לדבר ואנחנו מעבירים מסרים ברמה המנטלית. לשמחתי תפקדנו היום במאני טיים יותר טוב מהמשחקים האחרים". עם זאת, אמר רבי: "סנונית אחת לא מבשרת את בוא האביב. בקבוצה הזאת יש פוטנציאל אבל יש גם מגבלות. צריך להגדיל את הפוטנציאל ולהעלים את המגבלות".

"יש נפילת מתח"

בראשון לעומת זאת חזרו לעצמם, עם עוד משחק סולידי, ועוד יתרון דו ספרתי שהולך לאיבוד דווקא ברבע האחרון. "היה פה משהו מוזר", אמר מאמן הקבוצה, אפי בירנבוים. "כל המשחק לא שיחקנו טוב, פתאום מצאנו את הדרך וברחנו ל-10 הפרש, ומשם איבדנו את המשחק. כל ההחלטות היו שגויות, לא קנינו סל התקפה אחרי התקפה. חבל כי כבר מצאנו את הדרך להיכנס למשחק ואז איבדנו אותו במו ידינו". המאמן המשיך ואמר: "יש לנו נפילת מתח וצריך לדעת להרים את השחקנים. הליגה מאוד שקולה וכשמובילים 10 הפרש ומשחקים לא טוב כמה דקות, זה מתהפך עליך".

ניצן חנוכי, שהיה טוב במחצית הראשונה היה מאוכזב מאוד בסיום. "מה שהחזיק אותנו במשחק בחצי הראשון היתה ההגנה למרות משחק לא טוב שלנו. בחצי השני המשכנו עם ההתקפה הלא טובה, אבל לא ירדנו מספיק טוב להגנה והם עשו עלינו סלים קלים. יכול להיות שהיינו חסרי אנרגיה קצת, אבל כל השחקנים רוצים לנצח, אף אחד לא עושה בכוונה, צריך להמשיך לעבוד קשה ולצאת מהתקופה הקשה. כמו שלא שמחנו יותר מדי ברצף ניצחונות, לא צריך להוריד את הראש עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully