וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני אשקלון ניצחה את מכבי ראשל"צ 67:76

מכבי ראשל”צ שלטה לאורך כל המשחק, אבל רבע אחרון ענק של דזמון פארמר הוליך את עירוני אשקלון ל-67:76 ענק בחוץ

שבועות לא קלים עוברים על עירוני אשקלון. הקבוצה מהדרום נחלה רצף נוראי של שבעה הפסדים, השחקנים נראו חסרי חשק ונטולי ביטחון עצמי, וגם הזעזוע בעמדת המאמן, ששלח את אריאל בית הלחמי הביתה והביא במקומו את אלי רבי לא הועיל, כשהאחרון נפל למאזן 4:0 מאז שהגיע למועדון. אלא שנדמה שהערב (שני) אולי קיבלה אשקלון זריקת עידוד בדמות ניצחון חוץ מרשים על מכבי ראשון לציון של אפי בירנבוים 67:76. רבי חוגג ניצחון ראשון, וחייב אותו בעיקר לדזמון פארמר, שנתן את אחד הרבעים האחרונים המטורפים שנראו פה מזה זמן רב, כשהוא צולף שלוש שלשות רצופות ברבע האחרון, ונושא על כתפיו את הקבוצה כולה.

וראשון? אחרי שכבר היה נדמה שמשהו השתנה בקבוצה של אפי בירנבוים, מגיע עוד הפסד אחרי שהקבוצה כבר הוליכה בבטחה ברבע האחרון, שמוכיח שהשחקנים של בירנבוים עדיין לא מוכנים לדבר האמיתי. אשקלון הגיעה אגרסיבית למשחק, והלכה פעם אחר פעם לתומאס טרל, שהיה נהדר במחצית הראשונה, אלא ששאר חבריו לקבוצה לא ממש שמרו, ואיפשרו לראשון לציון לעלות ל-8 הפרש, עמוק ברבע השני, בזכות יכולת טובה של ריימר מורגן. אשקלון המשיכה להישאר קרוב לאורך כל המשחק, וברבע האחרון קיבלה שלוש שלשות רצופות מדזמון פארמר, שבמו ידיו הוביל את קבוצתו לריצת 4:20 מדהימה, שהעניקה לה יתרון 7. ראשון עוד ניסתה לחזור, אבל הפעם הגיעה תורה לירות ללא הצלחה מחוץ לקשת, והאורחים חגגו ניצחון חשוב מאוד שנותן להם מעט אוויר במאבקי התחתית.

מהלך המשחק

טרל קלע את 4 הנקודות הראשונות של האורחים, אבל שולמן עם שלשה יפה, וחנוכי העלו את קבוצתם ליתרון מוקדם. ראשון טרנר נכנס לעניינים, ויחד עם חג'ג' קבע 9:10 לאשקלון. שלשה של מורגן ונקודות של אורלנד הפכו את התוצאה, אבל ריצת 0:6 של קבוצתו של רבי הורידה אותם ביתרון 16:18 בסיום הרבע הראשון. אורלנד תפר שלשה מהפינה בפתיחת הרבע השני, ועבירה בלתי ספורטיבית של ליפשיץ בפתיחת הרבע השני הוליכה את המארחים ליתרון 20:23. אשקלון חיפשה ללא הצלחה סל מחוץ לקשת, מה שאיפשר לראשון לברוח ל-8 הפרש. טרל המשיך לקחת אחריות אצל האורחים ושמר אותם במשחק, כשנקודות של ג'ייקס עם הבאזר קבעו 31:34 לראשון לציון במחצית.

מגי המשיך לחפור בצבע ללא קושי, ושלשה של חנוכי העלתה את המארחים ליתרון 35:40 בפתיחת הרבע השלישי. אשקלון נותרה קרובה, והתגברה על שלשה של מורגן עם נקודות של פארמר, ושלשה של ליאור ליפשיץ, שהורידה את הפער לנקודה בלבד. מורגן הוסיף עוד שלשה לאוסף, ויחד עם דווין מיטשל הוריד את ראשון ביתרון 49:54 לפני הרבע האחרון. אייזאה סוואן מצא נקודות ראשונות עם שלשה גדולה בפתיחת הרבע הרביעי שהקפיץ את היתרון המקומי ל-10, אבל דזמון פארמר הגיב עם לא פחות מ-3 שלושות רצופות כשחדירה נוספת שלו השלימה ריצת 0:15, שהעלתה את אשקלון ליתרון 59:65. מורגן עוד קלע שלשה שגרמה לאוהדים המקומיים למעט תקווה, אבל אשקלון עשתה את העבודה, שמרה על היתרון וחגגה ניצחון גדול.

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני אשקלון: דזמון פארמר 16 (6 מ-8 מהשדה, 3 מ-3 לשלוש), ראשון טרנר 15 נקודות ו-16 ריבאונדים, תומאס טרל 11 (4 מ-5 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, רודני גרין 10, גור פורת 6 ו-5 ריבאונדים, ג'ונתן גיבסון 5, דרור חג'ג' (8 ריבאונדים, 4 אסיסטים) וארז מרקוביץ' 4 נקודות לכל אחד, ליאור ליפשיץ 3, ג'ון ג'ייקס 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: ריימר מורגן 18 (7 מ-19 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, ניצן חנוכי 12 (6 מ-6 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, ארון מגי 11 ו-5 ריבאונדים, אייזאה סוואן 7, דווין מיטשל 6, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, איגור נסטרנקו ויהוא אורלנד 5 נקודות כל אחד, אייל שולמן 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully