וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה השפילה 0:4 את מכבי תל אביב

הצהובים חטפו בראש מקבוצה איכותית בהרבה. בדש, עמאשה (40), רוצ'ט (45) ולביא (90) כבשו. פאביצ'ביץ' ומדוניאנין נפצעו

עירוני קרית שמונה השפילה הערב (שבת) את מכבי תל אביב 0:4 במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל. הצהובים של מוטי איוניר נראו כמו חבורת משוטטים חסרי חשק שכל קשר בינם לבין כדורגל מקרי בהחלט. הקבוצה הצפונית של רן בן שמעון, אקס מכבי תל אביב, שמה ללעג ולקלס את הצהובים, כשהביכה אותם עם ניצחון מוחץ, על אף פערי התקציב העצומים. הסממנים לכך ניתנו מראש, ובדקה ה-25 הגיע הראשון משער נגיחה של ברק בדש, שגם ניצח את הצהובים בסיבוב הראשון. בדקה ה-40 ויאם עמאשה, אחרי ארבעה חודשי בצורת, הרשית את השני בהקפצה קלילה מעל לירן שטראובר, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אדריאן רוצ'ט נהנה מטעות מחרידה של שוער הצהובים ומסמר את השלישי ברשת הצהובה. בתוספת הזמן של המחצית השנייה נעץ יניב לביא את הרביעי בבעיטה חופשית מצוינת מכ-20 מטרים. מכבי יכולה אולי להתנחם שהיא לפחות עקבית - ממשיכה להתרפס בפני הגדולות. ספק אם זה משעשע את מיטש גולדהאר.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה חוגג שער (שמאל). אדריאן הרבשטיין
עשה צחוק מההגנה של מכבי תל אביב. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

פאתטית, עלובה, אנמית, כך נראתה מכבי תל אביב של מוטי איוניר הערב (שבת), וזאת עוד אם אנחנו עושים עימה חסד רב. כל מה שנדרש מקבוצת כדורגל בריאה - אחריות, לחימה, הקרבה, משחק מסירות - לא נראה אצל מכבי. מעניין את מי בדיוק מנסה להשלות מאור בוזגלו כשטען רק ביום חמישי האחרון כי "מכבי תל אביב נמצאת במאבק האליפות". מכבי השיגה ניצחון אחד בלבד בארבעת משחקיה האחרונים, ספגה תשעה שערים ורחוקה-רחוקה מהצמרת. כמו שזה נראה עדיף שתשמור על המקום שמוביל לאירופה בעונה הבאה.

הקבוצה של מוטי איוניר הגיעה אמנם למגרש קשה, אך לא הראתה מאומה ממה שאיוניר מנסה ללמדה זה זמן מה. שלוש מסירות רצופות לא הצליחו הצהובים לחבר וכשהמרחקים בין שחקני הקבוצה גדולים זה מובן למה. ההגנה והשוער בקושי תפקדו, הקישור המעובה היה חסר מעוף וחלש מאוד, ואלירן עטר בחוד היה רחוק מהחדות שמאפיינת אותו בחלק ממשחקי העונה.

אף אחד לא חף מאשמה במכבי תל אביב, החל משטראובר, שנקלע ליום נוראי, כלה בשחקנים ועד איוניר עצמו, שהמשיך עם משחק הכיסאות המוזר שלו בהרכב. הפעם הוא נתן את הקרדיט לאורי כהן כמגן שמאלי, שהיה רחוק מאוד מלהרשים והסיט לקישור את יואב זיו, שלא תרם הרבה. הגיע הזמן שמכבי תתחיל לחשוב על איך היא מבריאה את עצמה לקראת העונה הבאה. נשמע כמו תקליט כל כך מוכר, לא?

ואין מהעליבות של מכבי תל אביב לגרוע לרגע מהיכולת המצוינת של עירוני קרית שמונה. שחקניו של רן בן שמעון לא הלהיבו במשחק צירופים, הם פשוט הגיעו למטרה בזמן הקצר ביותר, דרך מספר מסירות חכמות, והיכו בתל אביבים שוק על ירך. קרית שמונה יודעת בדיוק מה היא שווה ומהן מטרותיה. היא לא מנסה לקפוץ מעל הפופיק, וכל ניצחון כזה רק תורם למוטיבציה ולביטחון של הקבוצה הנהדרת שבנו איזי שירצקו ובן שמעון בצפון.

מחצית ראשונה

דקה 6 - קרן של מכבי תל אביב ננגחה על ידי אורי כהן בהופעת הבכורה, אורי שטרית הציל את עם הראש מקו השער.

דקה 8 - אלעד גבאי הרים כדור טוב מאגף ימין, ברק בדש עלה גבוה ונגח מצוין, לירן שטראובר התעופף והדף טוב לקרן.

דקה 16 - ג'יבריל סידיבה, האיש בעל בעיטות התותח, שלח פצצה מרחוק, שחלפה ליד הקורה של גיא חיימוב.

דקה 19 - אלירן עטר חטף כדור במחצית המגרש של קרית שמונה, חדר לרחבת היריבה, עצר ומסר אחורה להאריס מדוניאנין, שהגיח מאחור, אולם בעט ברשלנות גבוה מעל השער.

דקה 25 - גול! אורי שטרית הגביה כדור טוב לרחבה, ובדש, שכבר סיכן את השער של שטראובר, הגיע שוב ראשון ונגח חד לפינה, 0:1 מוצדק לקרית שמונה.

דקה 33 - קרית שמונה יצאה להתקפה מתפרצת, שטראובר יצא מחוץ לרחבה, הכדור הגיע לאורי שטרית, ששלח כדור קשתי לשער, הגנת מכבי תל אביב הדפה במזל את הכדור לקרן.

דקה 40 - גול! סאלח חסארמה שלח כדור ענק לויאם עמאשה, כדור ששבר את קו הנבדל הפאתטי של מכבי תל אביב, עמאשה הקפיץ נהדר מעל שטראובר והכפיל את היתרון, 0:2 לקרית שמונה. שער ראשון לעמאשה לאחר ארבעה חודשי בצורת.

דקה 41 - עמאשה פרץ עם הכדור לרחבה ויכול היה לכבוש את השלישי בקלות, אבל שטראובר ירד טוב וליקט את הכדור.

דקה 45+1 - גול! יניב לביא הגביה כדור חופשי ארוך ממחצית המגרש של קרית שמונה, אדריאן רוצ'ט הנמוך נגח מחוץ לרחבה, שטראובר בטעות נוראית הדף רע, ורוצ'ט היה הראשון להשתלט על הריבאונד ולקבוע 0:3 מדהים לקרית שמונה על מכבי תל אביב הכה פאתטית.

מחצית שנייה

דקה 48 - עמאשה בדריבל גדול ברחבה, השאיר את בדש במצב מצוין, אבל החלוץ לא הגיע, למזלה הרב של מכבי תל אביב.

דקה 65 - עטר הסתובב ובעט מרחוק לשער, הבעיטה שלו הלכה כל כך רחוק מהשער והייתה כמשל לעד כמה רחוקים הצהובים מלהבקיע הפעם.

דקה 67 - הצהובים הגיעו לחצי הזדמנות, כשעטר שלח כדור אחורה למאור בוזגלו, שמקצה הרחבה בעט כדור שטוח, שחלף ליד הקורה הרחוקה.

דקה 76 - יואב זיו מסר לשרן ייני, שנכנס כמחליף, אך האחרון נגח מעל המשקוף.

דקה 83 - רוצ'ט עבר שני שחקנים ושלח לוויליאם נ'גובו, שיישר למרכז. שלומי אביסדריס הגיע, אבל שחקני מכבי פתאום הראו הקרבה ואחריות כשנפלו על הכדור, עליו השתלט שטראובר.

דקה 90+1 - גול! יניב לביא שלח כדור חופשי יפהפה מכ-20 מטרים לפינה של שטראובר, אותו קיבלה קרית שמונה לאחר הכשלה של סטרול, שגם קיבל צהוב. 0:4 לקרית שמונה, מכבי תל אביב מושפלת בגדול!

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט (שיר צדק, 84), ברק בדש (שלומי אביסדריס, 80), ויאם עמאשה (אופיר חמו, 76).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, אלירן ג'ורג' (שרן ייני, 56), סאבו פאביצ'ביץ' (קלמי סבן, 39), אבי סטרול, אורי כהן, גל אלברמן, ג'יבריל סידיבה, האריס מדוניאנין (יובל אבידור, 45), יואב זיו, מאור בוזגלו, אלירן עטר.

אוהדי מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
לא רווים רגע של נחת מהקבוצה שלהם. אוהדי מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully